Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Infectarea cu bacteria listeria în urma consumării alimentelor comercializate de un mic producător de preparate din carne din Danemarca a provocat moartea a 12 persoane în această țară în ultimele luni, a anunțat marți agenția daneză pentru siguranță alimentară, citată de AFP. De asemenea, Ministerul danez al Agriculturii a decis închiderea acestei societăți și retragerea produselor ei de pe piață. Primul caz d [...]
Participarea companiei Lantec Industries la Indagra 2014 a fost pe cat de consistenta, pe atat de benefica, noutatea prezentata la unul dintre standurile organizate, fiind Extractorul de esente, recomandat pentru procesarea oricarei plante tehnice sau aromatice dar, cu un plus pentru fabricarea uleiului de nuca, dupa cum ne-a declarat domnul Valentin Oprea, Director General. Toto domnia sa a declarat pentru infoALIMENT Magazin ca firma pe care o conduce poate livra echipamente pentru [...]
Divizia Strauss Coffee a grupului israelian Strauss, producătorul brandului Doncafe, a anunțat că a cumpărat drepturile exclusive pentru marca Amigo în România și Bulgaria, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel, potrivit globes.co.il. Valoarea tranzacției este de 20 de milioane de dolari. Strauss a cumpărat brandul Amigo, numele de domeniu și drepturile exclusive de a folosi Amigo Formula în România și Bulgaria. Brandul Amigo a apărut [...]
Prezența produselor lactate de capră pe piața românească se face tot mai puternic simțită. Aceasta se datorează creșterii interesului din partea consumatorilor pentru acest tip de produse. Pe acest trend se inscrie si afacerile in crestere substantiala ale companiei La Colline care, in urma cererilor de pe piata externa, va demara cat de curant exportul de lactate din lapte de capra in tarile arabe, Italia dar si in China. Calitatea deosebita a produselor tine, desigur, si de modul de [...]
Profi  a deschi, joi, la Mogosoaia cel de-al 220-lea magazin al sau, aceasta fiind cea de-a doua unitate preluata de la compania  Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri din Romania. Astfel, Profi ajunge sa fie prezent in 113 localitati din 40 de judete.  Situat pe Soseaua Bucuresti-Targoviste nr.1A, unitatea comerciala din Mogosoaia, care va functiona in format Profi City, se intinde pe o suprafata totala de 336 mp si are o sala de vanzari de 213 mp, [...]
Carrefour Romania deschide in ziua de 4 septembrie al 26-lea sau hypermarket, la Bucuresti, in complexul comercial Vulcan Value Center, situat in zona fostei uzine Vulcan. Noul magazin va opera pe o suprafata de vanzare de 7.500 mp, va avea 25 de case de marcat si va comercializa aproximativ 50.000 de articole. Vulcan este al noualea hypermarket Carrefour din Bucuresti si se deschide cu aproximativ o luna inaintea inaugurarii hypermarketului Carrefour Targu Jiu. Plasat intr-o zona dominata, [...]
(Agerpres) Asociația Română a Cărnii (ARC) va începe, în aprilie, o amplă campanie pentru reducerea TVA la carne și produse din carne, după ce autoritățile au anunțat recent că această cotă va fi scăzută la legume și fructe, deși, anul trecut, sectorul cărnii a fost indicat ca fiind următorul, după cel de morărit și panificație, pentru implementarea unei măsuri similare. Începem o campanie mai mare de susținere a unei cote reduse a TVA de 9% la carne și produse di [...]
Coagularea este considerată a fi una dintre fazele principale și hotărâtoare în fabricarea brânzeturilor, prin care se realizează separarea cazeinei și a altor substanțe din lapte în scopul obținerii brânzei. În procesul de coagulare, laptele sub acțiunea conjugată a acidifierii lactice și a unei proteolize determinate de enzimele coagulante din cheag trece din stare lichidă într-o masă gelificată, elastică, de o anumită consistență, denumită [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN