Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Kinder, Danone si Nestle sunt marcile cel mai puternic percepute ca branduri destinate copiilor. Topul Notorietatii ca marci pentru copii este completat, in ordine, de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochland. Acestea sunt rezultate desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY-BITSY, care analizeaza perceptia parintilor asupra brand-urilor pentru copii. Studiul a folosit un esantion reprezentativ la nivel national de 400  de [...]
Puțini români își pot imagina masa de Crăciun fără preparate din carne de porc, dar medicii atrag atenția cu privire la cantitatea consumată. Totuși, specialiștii îi avertizează pe români cu privire la felul în care trebuie să arate carnea prospătă atunci când este cumpărată. adevarul.ro vă propune o plimbare prin goana după carnea de porc, oraș cu oraș. BACĂU: În ceea ce privește, modalitatea prin care carnea de porc ajunge pe masa de Crăciun, [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
La conferința internațională Meat&Milk 2014, desfășurată la Sibiu, Sorin Minea, președintele Romalimenta, a tras un semnal de alarmă asupra problemelor cu care se confruntă procesatorii, probleme care, în final, tot asupra consumatorilor se răsfrâng. „România este singura țară din lume care-și distruge procesatorii. De ce procesarea cărnii –care, în România este o companie de familie-de ce noi suntem huliți și se dorește eliminarea noastră de pe [...]
 Premierul Victor Ponta consideră că marea problemă în sectorul de legume și fructe din România este de a proteja producătorii fiscalizați, în condițiile în care din afara UE vin cantități semnificative de astfel de produse cu evaziune fiscală. În plus, premierul consideră că agricultura tradițională și produsele bio trebuie susținute pentru că pot reprezenta un brand de țară.           'Problema noastră este de [...]
Oameni gospodari din tata-n fiu, fermierii din Transilvania nu isi plang de mila ca in viata e greu, asa ca au pornit afaceri de succes, urmand de la retetele bunicilor. In judetul Alba, un inginer IT a reusit sa cucereasca piata de profil din tarile Vestice cu branzeturile sale, iar aromele mezelurilor din Maramures i-au facut pe gurmanzii din Germania si Ungaria sa se declare clienti fideli, după cum informează un microreportaj realizat de ProTV. Nemtii, spaniolii si italienii au fost [...]
Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor, dar și a talentelor din industria de panificație, cofetărie și HoReCa se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș, în cadrul expoziției GastroPan.  Cele 8 categorii de concurs grupate în 3 secțiuni, la care vor fi premiate, printre altele, Pâinea și Tortul Anului 2015, vor aduce în prim plan creativitatea [...]
Selgros a fost primul mare retailist care a reacționat, după ce, ieri, a fost anunțată că a fost amendată de Consilul Concurenței cu peste 11 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale.   După cum se afirmă în revista Fabrica de Carne, care a preluat un comunicat oficial, Consiliul Concurenței a amendat patru dintre cei mai importanți jucători din comerțul local – Metro Cash&Carry, Selgros, Mega Image și Real – cu 29 de milioane de euro [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN