Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Din cele cinci companii active în industria alimentară, doar producătorul de pâine  Boromir Buzău a raportat o creștere a profitului în trimestrul al treilea față de același interval al anului trecut. De la 1 septembrie 2013, TVA la pâine și produsele de panificație a fost redusă de la 24% la 9%, această măsură având un impact și asupra rezultatelor financiare ale companiilor de profil, informeaza ZF.   Doar doi dintre cei mai mari jucăto [...]
Mâncarea, una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români Danone lansează o aplicație de Facebook cu sfaturi personalizate de nutriție pentru 5 tipologii de consumatori, în funcție de obiceiurile alimentare. Mâncarea este una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români pentru că le influențează pozitiv starea de spirit, depășind rolul funcțional de a satisface foamea – este concluzia comună a mai multor [...]
În luna martie un grup de vinificatori moldoveni împreună cu prim-ministrul Iurie Leancă vor pleca în SUA. Aceștia sunt invitați de vicepreședintele american, Joe Biden. Anunțul a fost făcut de șeful Cabinetului de Miniștri în cadrul talk-show-ului „Bună Seara” de la postul Moldova 1, transmite Mesager. După lansarea brand-ului național „Wine of Moldova”, secretarul de stat american, John Kerry, a povestit americanilor cât e de bun vinu [...]
Prezentă de peste 10 ani pe piața echipamentelor de fabricare a berii, compania PSS din Slovacia propune la această ediție a târgului Indagra Food, o gamă completă de tehnologii, în marea lor majoritate, noutăți în domeniu. Domnul Milan Pindak, consultat al companiei, a declarat pentru infoALIMENT Magazin: ”La această ediție putem oferi potențialilor clienți ai companiei PSS din Slovacia, toată gama de utilaje de fabricare a berii care, [...]
Ministrul polonez al agriculturii Marek Sawicki a cerut Comisiei Europene compensații pentru țara sa după ce Rusia a decis să interzică importurile de fructe și legume poloneze, decizie considerată de Varșovia ca reacție la sancțiunile occidentale contra Moscovei, scrie The Warsaw Voice. Răspunsul Rusiei ar putea aduce Poloniei pierderi de 500 de milioane de euro, a calculat ministerul. Presa poloneză a indicat că Rusia ar putea pregăti și interdicții privind importurile de carne de pui ș [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
În timp ce la nivel mondial, francezii dau sute de milioane de euro pentru a-și crește prezența pe noi piețe (săptămâna aceasta Lactalis a plătit peste 250 mil. euro, potrivit Reuters, pe un producător din India), în România grupul francez închide fabrici din zone cu tradiție în prelucrarea laptelui, noteaza in editia de azi Ziarul financiar. Informațiile privind închiderile de fabrici au fost publicate într-un document din Monitorul Oficial, [...]
Oana Belu controlează Domeniile Ostrov, firmă care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 19 milioane de lei, în creștere cu circa 20% față de perioada similară a anului trecut, însemnând 7,5 milioane de litri de vin. Domeniile Ostrov reprezintă brandul umbrelă sub care se comercializează gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se întinde pe 1.300 de hectare. Alături de podgoria de viță de vie compania mai deține aproape 500 de hectare de pom [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN