Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Romaqua Group, producătorul brandului de apă minerală Borsec, a devenit anul trecut cel mai mare angajator din industria băuturilor din Ro­mânia, atât non-alcoolice, cât și alcoolice, peste giganții internaționali precum Coca-Cola HBC sau Hei­ne­ken, informeaza ZF. Romaqua a avut anul trecut un număr mediu de 1.967 salariați, cu 45 de oameni mai mult ca în 2008, în timp ce principalul rival - Coca-Cola HBC România, a raportat 1.617 angajați, cu [...]
Agerpres) Culturile de orz ar putea fi compromise din cauza vremii prea calde și a lipsei de precipitații, a declarat, joi, directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu.  „Din rândul cultivatorilor de orz avem deja semnale că, dacă vremea va fi în continuare nefavorabilă agriculturii, culturile de orz riscă să fie compromise. Este nevoie de ploaie, dar și de zăpadă, pentru că germinația este destul de ridicată”, a spus Bratu. Potrivit [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la pǎsǎri, iar la bovine, porcine și ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a scǎzut la toate speciile.  În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate șigreutatea în carcasǎ a acestora au crescut la toate speciile. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 Numărul total de bovine [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Crezi ca un design de ambalaj te poate face sa cumperi un anumit produs? Poate ca nu, daca aruncam o privire in supermarket la raionul de lactate. O categorie in care nici un producator nu s-a aventurat pana la acest moment sa propuna ceva iesit din comun, atipic pentru piata din Romania. Fiecare (re)lansare a adus in fata publicului modificari la nivel grafic, insa nici un brand nu a avut curajul sa propuna o forma de ambalaj spectaculoasa. Nu este consumatorul roman pregatit pentru o [...]
Busuioaca roze sec, din producția anului 2013, produsă de Casă de Vinuri Cotnari SA a fost aleasa celor peste 20 de cunoscători în ale vinului. Vinul, campion absolut al ediției 2014, urmează a fi îmbuteliat de Casă de Vinuri Cotnari sub denumirea deja cunoscută de Colocviu la Paris. Evenimentul, care se desfășoară anual în cursul lunii februarie, a avut ca invitați specialiști în domeniu, jurnaliști și bloggeri, care au degustat și notat peste 50 de vinuri produse [...]
Aparatele inteligente puse la dispozitia magazinelor cora din toata tara de catre Green Group au reciclat in primul an de la instalare 7,5 milioane recipienti PET si 750 de tone de deseuri eletronice si electrocasnice (DEEE), in valoare de peste 30.000 de euro. Aparatele ofera in medie 1,17 lei/kilogram pentru un echipament electronic vechi si 0,05 lei pentru fiecare PET colectat, prin tichete de cumparaturi la cora. Pentru a sustine reciclarea si protejarea mediului, magazinele cora din toata [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN