Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Comisia Europeană va aloca o finanțare suplimentară de 30 de milioane de euro pentru programele de promovare ale Politicii Agricole Comune (PAC) care încep în 2015.  Potrivit unui comunicat de presă al executivului comunitar, fondurile suplimentare vin pe lângă cele 60 de milioane de euro prevăzute deja anual în bugetul PAC pentru aceste programe. Având în vedere că aceste scheme sunt cofinanțate, modificarea operată de CE ar putea să [...]
Mâncarea, una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români Danone lansează o aplicație de Facebook cu sfaturi personalizate de nutriție pentru 5 tipologii de consumatori, în funcție de obiceiurile alimentare. Mâncarea este una dintre principalele plăceri ale vieții pentru români pentru că le influențează pozitiv starea de spirit, depășind rolul funcțional de a satisface foamea – este concluzia comună a mai multor [...]
Exporturile de produse lactate din Noua Zeelandă sunt în valoare de aproximativ 15,5 miliarde $ și reprezintă o treime din veniturile din export, ale țării.   "În ultimele luni am asistat la o scădere reală în afaceri și a încrederii consumatorilor", a declarat Penny, potrivit ABC.  "Ne asteptam ca și creșterea economică să încetinească de la aproximativ 3%, cum a fost anul trecut, la aproximativ 2%, în acest an, și [...]
Aproximativ 20 de tone de mere moldovenești au fost distruse cu ajutorul unui buldozer, în urma unei decizii a Serviciului federal rus de supraveghere veterinară și fitosanitară (Rosselhoznadzor), după ce inspectorii ruși au descoperit că marfa nu era din Chile, așa cum indica marcajul, ci din Republica Moldova, țară împotriva căreia Federația Rusă a impus restricții la exportul de fructe și legume.   Potrivit agenției Unimedia de la Chișinău, citata de Agerpres, marfa a fost [...]
Din 12 noiembrie, timp de 6 luni, o noua campanie de donatie la casele de marcat se va desfasura in magazinele Lidl din toata tara. Sub sloganul „Doneaza pentru cei care Salveaza!”, urnele de donatii vor colecta fonduri pentru Fundatia pentru SMURD. „Dorim sa sprijinim activitatea SMURD, a celor care zi de zi salveaza vieti. Acestia merita toata sustinerea noastra pentru a continua sa fie mereu la locul potrivit, in momentul potrivit, si sa ofere ajutor neconditionat pentru [...]
Retailerul Mega Image, parte a grupului Belgian Delhaize, va deschide saptamana aceasta patru noi magazine in Bucuresti si Constanta. Magazinele din Constanta vor avea o suprafata totala de vanzare de circa 185 mp, in timp ce locatiile din Capitala vor ocupa un spatiu total de vanzare de peste 200 mp. In prezent, Mega Image detine o retea de 350 de magazine pe plan local.   Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea de magazine in [...]
Aproximativ 60% din unitățile avicole au probleme financiare și dacă nu se va lua nici o măsură, în 2014, circa 30% de societăți ar putea intra în faliment”, a declarat, pentru PaginadeAgricultura.ro, președintele Uniunii Naționale a Crescătorilor de Păsări din România (UNCPR), Ilie Van.  Prețul furajelor și al energiei a crescut constant în ultimii ani, iar la carne prețul de vânzare la poarta fermei a răma [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN