Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de casiere Carrefour din intreaga tara sprijina campania si transmit clientilor mesajul ca “Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”.

In Romania, sunt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.  Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitații. Intervențiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parinților cu scoala, implicarea in viața scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parinților prin consiliere si discuții individuale. Intervențiile la nivelul comunitații urmaresc influențarea si mobilizarea membrilor comunitații pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Produs în fabrica de la Halchiu, județul Brașov, Oly Bifidus iaurt de băut este nutritiv, fără conservanți sau coloranți artificiali, disponibil în cinci arome: natural, prune, pere, fructe de pădure și vișine. Lansarea acestui produs vine ca o urmare a tendințelor observate în obiceiurile de consum ale românilor, aceștia fiind din ce în ce mai atenți la calitatea produselor pe care le cumpără și încercând să ducă un stil de viață mai sănătos și mai [...]
În cadrul conferinței internaționale Meat&Milk 2014, domnul Grigore Tătaru, Director General al companiei ACO România,  a prezentat activitatea și soluțiile tehnice complete, din domeniul apelor uzate. Numele companiei este sinonim cu sisteme de drenaj al apelor de suprafață. Produsele ACO se regăsesc în nenumărate locuri din întreaga lume – la intersecții de trafic rutier, în aeroporturi și magazine, fiind o companie care oferă soluții inteligente [...]
Desi in Romania nu este cunoscut aproape deloc – cu o singura exceptie, cea a Printului Charles!-, gemul Mamei Gherda, din satul Viscri, se pare ca face toti banii, desi costa nu mai putin de 365 euro, borcanul. Produsul din Transilvania are o poveste aparte, iar cumparatorul lui primeste si el un cadou: cinci stejari intr-o padura unica din Salaj. La 365 de euro pentru 800 de grame, gemul mamei Gherda este, probabil, cel mai scump din lume. Il prepara la foc de lemne din fructe culese [...]
Compania Roquette a lansat o proteină din mazăre destinată non-lactatelor, pornind de la constatarea că dietele non-lactate capătă o tot mai mare amploare, deși nu sunt lipsite de sentimentul de frustrare. În contrapartidă, Roquette afirmă că noul produs are proprietăți superioare celor din orez și soia. Conform specialiștilor companiei, VegDelight-Nutralys este o proteină extrem de purificată, obținută din mazăre uscată (Pisum sativum) și vizează [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]
(Comunicat) Consiliul Concurenței (C.C.) supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de SC Mega Image SRL în vederea înlăturării îngrijprărilor de ordin concurențial identificate în analiza operațiunii de preluare a 20 de magazine aparținând SC Angst Retail SRL.   În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidareapoziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse [...]
(INSSE) În luna iunie 2014, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut față de luna precedentă cu 0,8%, dar a crescut față de luna iunie 2013 cu 17,7%. În semestrul I 2014 comparativ cu semestrul I 2013, cantitatea de lapte de vacăcolectată de la exploatațiile agricole și centrele de colectare de către unitățile procesatoare a crescut cu 15,6%. Iunie 2014 comparativ cu mai 2014 În luna [...]
Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN