Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads.


Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Jameson, Jack Daniel's Tennessee Whiskey si Johnnie Walker.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky & Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Jameson Irish Whiskey, Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania si Chivas Romania. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

  Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) organizează o conferință științifică în timpul expoziției internaționale World EXPO 2015, care va avea loc în Milano, informează Food Navigator. Reprezentanți ai comunității de evaluare științifică și a riscurilor și managerii de risc din Europa și din alte părți sunt invitați să ia parte la această conferință care va avea loc în [...]
Aproximativ 57% dintre companiile din industria cărnii prezintă un risc de insolvență peste medie, iar dintre acestea, una din patru firme au un risc ridicat de insolvență, se arată într-un studiu al Coface, potrivit căruia 35% din companii fac plățile foarte lent sau nu respectă contractele.   Coface România a analizat un eșantion de 127 de companii care își desfășoară activitatea în domeniul cărnii. După patru ani consecutivi în care [...]
Peste 400 de kilograme de carne tocată stricată au fost descoperite, miercuri, de polițiștii și inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, într-un supermarket din București, potrivit unor surse din Poliție.  Conform surselor citate, anchetatorii Direcției de Investigare a Fraudelor din Poliția Română și inspectorii ANPC au făcut un control la supermarketul respectiv, după ce au avut, în prealabil o informație legată de faptul că în [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Deși discuțiile cu privire la reducerea TVA la alimentele de bază au fost destul de dese și animate în ultimii doi-trei ani, nimic concret nu s-a realizat până acum. Problema majoră este aceea că statul ar trebui să facă față într-o primă fază unei reduceri a încasărilor bugetare din TVA, reducere care ar putea să se ridice în sectorul industriei cărnii la circa 150 de milioane de euro, având în vedere situația pieței din prezent. ”Primul neajuns [...]
În workshop-ul Fabrica de Lapte din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014, domnul Michal  Holdynski – Sef  al Departamentului  Cercetare si Dezvoltare  TEWES- BIS, din Polonia, a sustinut comunicarea cu titlul ”Solutii inovatoare aplicabile in Procesarea Laptelui”, in cadrul careia a prezenta cele mai noi produse si solutii ale companiei poloneze, dar si detalii despre activitatea companiei pe care o reprezintă si a firmei Legra [...]
Noile reguli europene de etichetare alimentară au intrat in vigoare de sâmbătă, acestea urmărind informarea consumatorilor asupra ingredientelor alergene, iar din 2016, etichetele vor conține și informații despre valoarea nutritivă a alimentelor, potrivit Federației Patronale Române din Industria Alimentară - Romalimenta.            Această reglementare - Regulamentului UE 1169/2011- ar urma să-i ajute pe consumatorii din UE să mănânce mai [...]
În urma declarațiilor domnului Claudiu Frânc, referitoare la situația dificilă a fermierilor din Maramureș, în relația cu FrieslandCampina, privind livrările de lapte-materie primă spre această companie, declarații apărute în Stirile Agricole și preluate de media specializată, domnul Cornel Caramizaru, Director de Vânzări al firmei, face următoarele precizări: ”In primul rand, am vrea sa subliniem ca informatiile privind [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi