Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads.


Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna august de Jameson, Jack Daniel's Tennessee Whiskey si Johnnie Walker.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky & Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Jameson Irish Whiskey, Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania si Chivas Romania. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

În perioada 01.08.2014-31.08.2014, direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor și a Municipiului București au continuat activitățile de control în unitățile din industria agroalimentară. S-au efectuat 6.446 de controale în unități care-și desfășoară activitatea în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii și a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și alcoolice, a altor produse alimentare precum și unități de [...]
(Comunicat) În perioada 04.07.2016 – 10.07.2016, în cadrul “Comandamentului Sezon Estival 2016”, medicii veterinari oficiali, din cadrul Direcției Sanitare Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Constanța împreună cu inspectori de specialitate delegați, au desfășurat activități de control în unități de producere, prelucrare, procesare, depozitare, valorificare și comercializare a produselor alimentare. Astfel, au fost verificați un număr de 199 de [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
  Europarlamentarul Rareș Niculescu (PDL) avertizează asupra posibilei scumpiri a cărnii de porc și a celei de pui în urma adoptării unei recomandări a Parlamentului European, cu privire la normele referitoare la etichetarea obligatorie.Potrivit unui comunicat al lui Rareș Niculescu transmis vineri, decizia PE de obligativitate a trecerii pe etichetele produselor de carne, suplimentar, și a locului de naștere al animalului, pe lângă locul unde a fost crescut și locul [...]
Colegiul National pentru Protectia Consumatorilor Europeni (CNPCE) anunta o actiune la nivel european: inscrierea in Registrul de Transparenta creat si gestionat de Parlamentul European si de Comisia Europeana. Registrul contine informatii privind organizatiile si persoanele care desfasoara activitati independente implicate in procesul de elaborare si punere in aplicare a politicilor europene. „Inscrierea in Registrul de Transparenta te obliga sa introduci informatii despre activitatea [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
Sectorul Bere a generat in luna august a acestui an aproape 3.000 de aparitii in online, in scadere cu 40% fata de luna iulie, si un viewership de peste 12,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 40% in presa online, cu 38% pe retelele sociale si cu 21% pe bloguri si forumuri, informeaza Iqads.  Cele mai de succes postari vin din partea Ursus. Topul vizibilitatii brandurilor de Bere in online, in functie de expresiile [...]
Pentru al treilea trimestru consecutiv, Romania inregistreaza o performanta pozitiva in ceea ce priveste Indicele de incredere al consumatorilor masurat de compania de cercetare de piata Nielsen. Valoarea acestuia a crescut in trimestrul al doilea din 2014 cu 6 puncte fata de T1 al aceluiasi an, ajungand la 73. Romania se afla la mijlocul clasamentului european, in fata altor state din regiune precum Bulgaria (cu un indice de 69), Ungaria (56), Croatia (50) sau Polonia (71). In ceea ce [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN