Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.  In 2013, compania a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.

«Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.


 
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013



I.    Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:
•    Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a  permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.
•    In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl.
•    Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.
•    In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

II.    Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool

•    Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
•    Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. 

III.    Investitia in comunitati:
•    Programul pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania, www.heinekenromania.ro.

Alte articole recomandate:

Lista distilator românești de top nu poate fi completă fără gama produsă de Vincon Vrancea. cap de listă este vinarsul Jad, cu o vechime de 35 de ani. „Păstrat în butoaie de stejar, vinarsul și-a definit personalitatea distinctă și complexitatea pentru a oferi experiența pură a bogăției aromatice. 35 de ani în butoaie de stejar, în permanent contact cu lemnul, pentru un buchet perfect conturat și o culoare aparte. 35 de ani de fidelitate pentru tradiț [...]
Deși sunt mai puțin lovite de foamete ca înainte, Europa și Asia Centrală sunt tot mai afectate de probleme de subalimentație, de carențe de vitamine și minerale, de întârzieri de creștere și obezitate, a anunțat ieri, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO).                     'Sub raportul strict al aportului în calorii' până în 2050 [...]
După ce au fost vinovații de serviciu în scandalurile internaționale, în urma cărora li s-au închis porțile spre export, producătorii români de carne primesc o nouă lovitură, din interior. În luna februarie, vânzările de carne și produse din carne s-au redus cu circa 15%, iar estimările pentru luna martie indică o diminuare de încă 25% comparativ cu perioade similare din anii trecuți, potrivit datelor din piață. Aceste [...]
Bananele sunt cele mai tranzactionate fructe din lume, potrivit organizatiei non-profit Banana Link.  Wall-Street Journal a realizat un top al celor mai mari importatori de banane la nivel global, raportand volumul importurilor la numarul de locuitori ai tarilor, in contextul in care productia mondiala de banane este in pericol ca urmare a raspandirii bolii Panama. Boala Panama a distrus in anii '50 aproape toate culturile de banane din America Centrala si de Sud. Mai multe, pe [...]
Pentru a ajuta consumatorii să facă cea mai sănătoasă alegere, organizația Environmental Working Group (EWG) a publicat o listă a celor mai contaminate produse, notează huffingtonpost.com. Folosind informațiile puse la dispoziție de Departamentul american al agriculturii, referitoare la urmele de pesticide depistate în 48 de fructe și legume, EWG a publicat Ghidul anual al fructelor și legumelor ce conțin pesticide. Reziduri de pesticide au fost depistate în cazul a două [...]
În conformitate cu Regulamentul (CE) Nr 282/2008 (reactualizat), asupra materialelor plastice reciclate și obiectelor destinate pentru a veni în contact cu produsele alimentare, European Food Safety Authority (EFSA) stabilește că procesul de reciclare trebuie să facă subiectul unui sistem de asigurare a calității (SAC) ce trebuie să respecte cerințele stabilite în Anexa Regulamentului (CE) Nr. 2023/2006 (Comisia Europeană, 2006).   Reglementarea reciclăr [...]
Peste 3.000 de litri de apă minerală au fost confiscați, ieri, de polițiști, în urma pechezițiilor în trei magazine din Sectorul 3, pentru că sursa indicată pe etichetă a apei respective este un izvor neînregistrat, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanții Poliției Capitalei. Surse din Poliție au precizat că anchetatorii au ridicat 3.015 litri de apă minerală marca Saguaro, din trei hipermarketuri Lidl din Sectorul 3. Potrivit etichetei, apa respectivă ar proveni din [...]
  Asociația Națională Suedeză pentru Industria Alimentară (NFA) a schimbat eticheta sa pentru alimentație sănătoasă, Keyhole care este în concordanță cu noile reguli privind nutriția, însemnând mai puțină sare, mai multe proteine integrale și o gamă mai largă de produse care pot purta acest logo, informează Food Navigator. NFA a redus cantitatea de sare pe care produsele din toate categoriile o pot conține dacă vor purta logo-ul [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN