Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.  In 2013, compania a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.

«Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.


 
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013



I.    Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:
•    Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a  permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.
•    In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl.
•    Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.
•    In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

II.    Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool

•    Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
•    Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. 

III.    Investitia in comunitati:
•    Programul pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania, www.heinekenromania.ro.

Alte articole recomandate:

Peste 3.000 de litri de apă minerală au fost confiscați, ieri, de polițiști, în urma pechezițiilor în trei magazine din Sectorul 3, pentru că sursa indicată pe etichetă a apei respective este un izvor neînregistrat, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanții Poliției Capitalei. Surse din Poliție au precizat că anchetatorii au ridicat 3.015 litri de apă minerală marca Saguaro, din trei hipermarketuri Lidl din Sectorul 3. Potrivit etichetei, apa respectivă ar proveni din [...]
După ce au fost vinovații de serviciu în scandalurile internaționale, în urma cărora li s-au închis porțile spre export, producătorii români de carne primesc o nouă lovitură, din interior. În luna februarie, vânzările de carne și produse din carne s-au redus cu circa 15%, iar estimările pentru luna martie indică o diminuare de încă 25% comparativ cu perioade similare din anii trecuți, potrivit datelor din piață. Aceste [...]
Deși sunt mai puțin lovite de foamete ca înainte, Europa și Asia Centrală sunt tot mai afectate de probleme de subalimentație, de carențe de vitamine și minerale, de întârzieri de creștere și obezitate, a anunțat ieri, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO).                     'Sub raportul strict al aportului în calorii' până în 2050 [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Mierea de albine este un produs alimentar complex care poate fi destul de ușor falsificat prin o mulțime de procedee si tehnici clasice sau moderne. Cum să ne asigurăm că mierea este naturală? Mierea este unul dintre cel mai frecvent falsificate produse alimentare. În general, falsificarea mierii se realizează prin hrănirea cu zahar a albinelor, însă poate fi supusă și la alte tipuri de falsificări, mult mai nocive.  Astfel, pentru mărirea consistenței se folosește amidon sau [...]
    In cadrul Indagra, expoziție ce se va desfășura în perioada 28 Ocombrie – 1 Noiembrie la Romexpo, vizitatorii sunt așteptați la standul 34, pavilionul C2. Societatea Aqua D&P Technologies prezintă soluții pentru tratarea și epurarea apelor uzate. Inginerii Aqua D&P și partenerii săi vă stau la dispoziție pentru găsirea unei soluții optime pentru aplicația dumneavoastră. Indiferent că dețineți o [...]
Cu ocazia Zilei Internaționale a Alimentației, Smithfield România, a organizat astăzi, în cadrul Liceului Tehnologic Transporturi Auto din Timișoara, o lecție deschisă pentru informare asupra importanței unei alimentații echilibrate si încurajarea adoptarii unui stil de viață sănătos, prin sprijinul oferit de catre comunitatea medicilor de elita din Timisoara, City Doctors.  Elevii din clasa a IV-a care au participat la eveniment au primit informații [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN