Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.  In 2013, compania a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.

«Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.


 
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013



I.    Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:
•    Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a  permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.
•    In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl.
•    Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.
•    In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

II.    Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool

•    Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
•    Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. 

III.    Investitia in comunitati:
•    Programul pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania, www.heinekenromania.ro.

Alte articole recomandate:

În conformitate cu Regulamentul (CE) Nr 282/2008 (reactualizat), asupra materialelor plastice reciclate și obiectelor destinate pentru a veni în contact cu produsele alimentare, European Food Safety Authority (EFSA) stabilește că procesul de reciclare trebuie să facă subiectul unui sistem de asigurare a calității (SAC) ce trebuie să respecte cerințele stabilite în Anexa Regulamentului (CE) Nr. 2023/2006 (Comisia Europeană, 2006).   Reglementarea reciclăr [...]
Deși sunt mai puțin lovite de foamete ca înainte, Europa și Asia Centrală sunt tot mai afectate de probleme de subalimentație, de carențe de vitamine și minerale, de întârzieri de creștere și obezitate, a anunțat ieri, Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO).                     'Sub raportul strict al aportului în calorii' până în 2050 [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Juriul concursului World Beer Awards 2013 a selectat cele mai bune beri din lume în 2013. După cum a anuntat site-ul evenimentului, cea mai buna bere, în 2013, a fost recunoscuta ceheasca Primator Weizenbier, informeaza Income Magazin. Bautura ceheasca a luat, de asemenea, premiul pentru cea mai buna bere de grâu. Cea mai buna bere lager a fost aleasa Sharp Cornish Pilsner, iar cea mai buna bere neagra -  Malheur 12 din Belgia. În categoria cea mai buna [...]
Pentru a ajuta consumatorii să facă cea mai sănătoasă alegere, organizația Environmental Working Group (EWG) a publicat o listă a celor mai contaminate produse, notează huffingtonpost.com. Folosind informațiile puse la dispoziție de Departamentul american al agriculturii, referitoare la urmele de pesticide depistate în 48 de fructe și legume, EWG a publicat Ghidul anual al fructelor și legumelor ce conțin pesticide. Reziduri de pesticide au fost depistate în cazul a două [...]
Mierea de albine este un produs alimentar complex care poate fi destul de ușor falsificat prin o mulțime de procedee si tehnici clasice sau moderne. Cum să ne asigurăm că mierea este naturală? Mierea este unul dintre cel mai frecvent falsificate produse alimentare. În general, falsificarea mierii se realizează prin hrănirea cu zahar a albinelor, însă poate fi supusă și la alte tipuri de falsificări, mult mai nocive.  Astfel, pentru mărirea consistenței se folosește amidon sau [...]
 O probă dintr-o serie de materie primă, material de ambalare sau produs finit, care este păstrată cu scopul de a fi analizată în cazul în care această necesitate apare în timpul perioadei de valabilitate a seriei respective de produse, este reprezentată prin proba de referință. Dacă stabilitatea permite, se păstrează probe de referință din etapele intermediare critice sau din produsul intermediar, transportat în exterior și ieșit de sub contro [...]
Compania Microcat România are deosebita plăcere de a-si anunta prezența la cel mai mare eveniment expozițional de profil din România, Indagra 2014. La editia de anul acesta, noi Microcat România impreună cu partenerii nostri de la Aqua D&P Technologies am pregătit pentru dumneavoastră ultimele inovații în domeniul biotehnologiilor si protectiei mediului și vă asteptam la standul nostru cu numărul 34 din pavilionul C2, pentru a găsi impreună soluțiile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN