Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken Romania publica cea de-a cincea editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, anuntand rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.  In 2013, compania a inregistrat cea mai mare scadere a nivelului de dioxid de carbon din ultimii trei ani si a lansat primul program de Harm Reduction din Romania organizat la un festival de muzica.

«Din 2010, de cand am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am imbunatatit rezultatele de la an la an. Ne bucuram sa vedem ca prin investitiile pe termen lung in tehnologie si eficientizarea proceselor de productie am reusit sa obtinem o scadere semnificativa a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasam pe piata din 2011 si sistemul automat de distributie ne-au ajutat sa reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl, de la 7,1 kg/hl in 2012», spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken Romania.


 
Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013



I.    Imbunatatiri pe intregul lant de productie, cu un impact pozitiv asupra mediului inconjurator:
•    Heineken a introdus un sistem de planificare automata a transporturilor, care a  permis companiei sa micsoreze cu 22,8% nivelul de CO2 rezultat din activitatea logistica.
•    In 2013, consumul de energie termica a scazut de la 61,9 MJ/hl, in 2012, la 61,8 MJ/hl.
•    Consumul de apa a fost redus de la 3,9hl/hl, in 2012, la 3,8 hl/hl.
•    In 2013, compania a reusit sa reduca nivelul emisiilor de CO2 de la 7,1 kg/hl (in 2012), la 6,6 kg/hl, in parte si datorita frigiderelor verzi care consuma cu pana la 35% mai putina energie electrica decat frigiderele obisnuite.

II.    Investitii in promovarea consumului responsabil de alcool

•    Compania a lansat primul program de Harm Reduction din Romania desfasurat la un festival de muzica, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool si 300 de participanti au raspuns la chestionarele recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
•    Campaniile globale „Sunrise” si „Dance More. Drink slow” au fost lansate si in Romania si au transmis mesajul puternic de consum responsabil. Pentru campania „Dance More. Drink slow”, HEINEKEN a colaborat la nivel international cu celebrul DJ Armin van Buuren si a realizat un experiment social, aratand cum muzica buna poate schimba comportamentul de consum al oamenilor, provocandu-i sa danseze mai mult si sa consume alcool cu moderatie. 

III.    Investitia in comunitati:
•    Programul pentru Comunitati a continuat si in 2013, cand compania a majorat valoarea granturilor la 400.000 de lei. Opt proiecte locale care contribuie la bunastarea comunitatilor au castigat granturi in valoare de 50.000 de lei fiecare. Valoarea totala a investitiei se ridica la 1 milion de lei, de la lansarea programului.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2013 este disponibil integral pe site-ul Heineken Romania, www.heinekenromania.ro.

Alte articole recomandate:

Rosa, puiul gigant care cutreieră Europa a ajuns, de ieri și în România. Simpatica mascotă a devenit faimoasă în ultima lună, când a călătorit în cele mai mari capitale europene în cadrul unei campanii menite să îi convingă pe oficialii de la Bruxelles că este nevoie de o etichetare corectă a cărnii de pui. În spatele costumului lui Rosa se află Tamsin French, o tânără fermieră  de 23 de ani care și-a propus să apere dreptul [...]
    In cadrul Indagra, expoziție ce se va desfășura în perioada 28 Ocombrie – 1 Noiembrie la Romexpo, vizitatorii sunt așteptați la standul 34, pavilionul C2. Societatea Aqua D&P Technologies prezintă soluții pentru tratarea și epurarea apelor uzate. Inginerii Aqua D&P și partenerii săi vă stau la dispoziție pentru găsirea unei soluții optime pentru aplicația dumneavoastră. Indiferent că dețineți o [...]
Noile reguli europene de etichetare alimentară au intrat in vigoare de sâmbătă, acestea urmărind informarea consumatorilor asupra ingredientelor alergene, iar din 2016, etichetele vor conține și informații despre valoarea nutritivă a alimentelor, potrivit Federației Patronale Române din Industria Alimentară - Romalimenta.            Această reglementare - Regulamentului UE 1169/2011- ar urma să-i ajute pe consumatorii din UE să mănânce mai [...]
  Publicația franceză dedicată consumatorului, Que Choisir a cerut guvernului francez să permită adoptarea unui cod de culoare pe partea frontală a ambalajului privind etichetare nutrițională ca "un antidot la marketing-ul produselor alimentare" în urma unui studiu realizat și care susține eficacitatea acestui cod, informează Food Navogator. Studiul, realizat în colaborare cu organizația consumatorilor UFC, a examinat modul în care sistemul de [...]
Bananele sunt cele mai tranzactionate fructe din lume, potrivit organizatiei non-profit Banana Link.  Wall-Street Journal a realizat un top al celor mai mari importatori de banane la nivel global, raportand volumul importurilor la numarul de locuitori ai tarilor, in contextul in care productia mondiala de banane este in pericol ca urmare a raspandirii bolii Panama. Boala Panama a distrus in anii '50 aproape toate culturile de banane din America Centrala si de Sud. Mai multe, pe [...]
 O probă dintr-o serie de materie primă, material de ambalare sau produs finit, care este păstrată cu scopul de a fi analizată în cazul în care această necesitate apare în timpul perioadei de valabilitate a seriei respective de produse, este reprezentată prin proba de referință. Dacă stabilitatea permite, se păstrează probe de referință din etapele intermediare critice sau din produsul intermediar, transportat în exterior și ieșit de sub contro [...]
(Euraktiv) Potrivit unui raport al Agentului Guvernamental pentru Curtea Europeana de Justitie, Serviciul Contencios al UE, fata de Romania s-a declansat o actiune in constatarea neindeplinirii obligatiilor care privesc comunicare masurilor de transpunere a directivelor UE. Aceasta actiune se afla in faza precontencioasa – cauza nr. 0191 din anul 2014 – Necomunicarea masurilor finale de transpunere a Directivei 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor, de modificare a [...]
Juriul concursului World Beer Awards 2013 a selectat cele mai bune beri din lume în 2013. După cum a anuntat site-ul evenimentului, cea mai buna bere, în 2013, a fost recunoscuta ceheasca Primator Weizenbier, informeaza Income Magazin. Bautura ceheasca a luat, de asemenea, premiul pentru cea mai buna bere de grâu. Cea mai buna bere lager a fost aleasa Sharp Cornish Pilsner, iar cea mai buna bere neagra -  Malheur 12 din Belgia. În categoria cea mai buna [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN