Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Într-un interviu acordat Revistei Piața de doamna Angelica Șmil, Director General al companiei Salbac, aceasta a opinat că ”piata produselor crud-uscate este in crestere, iar aceasta crestere se va mentine si in urmatorii ani. Sa luam exemplu Salamul de Sibiu – in Romania se consuma lunar aproape 140 de tone, din care putin peste 50% este reprezentat de Salamul de Sibiu fabricat de Salbac.


In cadrul categoriei de preparate din carne, segmentul de crud-uscate va creste in pondere de la 10% la 20%. Important de mentionat este faptul ca aceasta crestere accelerata a pietei de crud-uscate vine si din extinderea marcilor private ale retailerilor.”


Referitor la evolutia activitatii pe care o conduce la Salbac, aceasta a completat: ”In 2009, piata fiert-afumatelor era undeva la 250 de mii de tone, iar acum undeva la 170 de mii. Vorbim, asadar de o scadere de circa 30%. In cadrul categoriei fiert-afumate avem de restructurat grupele de produse.


Am restrans portofoliul pentru ca, desi avem produse de foarte buna calitate, nu reusim sa facem fata concurentei din punct de vedere al pretului. Exista inca producatori care vin cu niste preturi incredibil de mici in piata, ceea ce reprezinta o enigma din punct de vedere al costurilor si al modului in care se obtin acele produse.” (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Alte articole recomandate:

In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Media Concept Store, agentia de comunicare ce reprezinta proiectul “Produsul Anului” in Romania a acordat premiile asociate acestei competitii aflata la a 5-a editie, in cadrul unei Gale, care s-a desfasurat la Hotel Marriott, in data de 7 Mai, anunta revista Progresiv. “Editia din acest an continua in spiritul diversificarii categoriilor, noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se se supune testului consumatorilor  si a se [...]
Aparatele inteligente puse la dispozitia magazinelor cora din toata tara de catre Green Group au reciclat in primul an de la instalare 7,5 milioane recipienti PET si 750 de tone de deseuri eletronice si electrocasnice (DEEE), in valoare de peste 30.000 de euro. Aparatele ofera in medie 1,17 lei/kilogram pentru un echipament electronic vechi si 0,05 lei pentru fiecare PET colectat, prin tichete de cumparaturi la cora. Pentru a sustine reciclarea si protejarea mediului, magazinele cora din toata [...]
Utilizate conform specificațiilor tehnice, omogenizatoarele MGT contribuie la mărirea termenului de valabilitate a produsului, prin creșterea coerenței, având ân vedere gradul uniform al dispersiei particulelor de grăsime. Tratamentul mecanic al particulelor de grăsime se realizeazș la temperatura de omogenizare care este cuprinsă între 600 și 800 C. Produsul rezultat poate fi smântâna dar și frișca sau cremele d [...]
TVA de 9% la pîine este o măsură temporară, ale cărei efecte urmează să fie analizate la un an de la introducere, adică în mai puțin de o lună. Dacă impactul nu este pozitiv, cota riscă să revină la 24%. Ministrul Finanțelor mizează pe înregistrarea mai multor firme în domeniu, astfel încât să scadă evaziunea. Datele de la Registrul Comerțului, obținute de Capital, arată, însă, că numărul companiilor din domeniu este mai mic, acum, decât era [...]
Indesit informeaza intr-un comunicat transmis la redactia infoALIMENT Magazin ca noua gamă de mașini de spălat vase Hotpoint, destinata atat restaurantelor, cat si consumatorilor casnici, este caracterizată de tehnologie de ultimă oră și funcționalitate aplicată uzului zilnic, răspunzând astfel rigorilor impuse de consumatori. Performanța înaltă este oferită prin două tehnologii de bază: Zone Wash și Active Oxygen. În plus, rezultatele excelente [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN