Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lidl devine primul retailer care nu va mai expune pe rafturile de la ieșirea din cele 600 de magazine din Marea Britanie dulciuri și produse alimentare care ar putea încuraja obezitatea la copiilor, scrie Daily Mail. Decizia apare pe fondul reacției societății britanice la situația creată de majoritatea retailerilor care sabotează eforturile părinților de a-și încuraja copii să mănânce sănătos prin expunerea snacksurilor și a dulciurilor la casele de marcat.


Săptămâna trecută, un grup de doctori și profesori au cerut magazinelor și producătorilor din industria alimentară să reducă nivelul de zahăr din mâncărurile procesate și din băuturi cu până la o treime în următorii 5 ani pentru a lupta împotriva obezității. Un studiu realizat de Lidl a arătat că peste jumătate dintre părinți au avut dificultăți în a-și convinge copii să mănânce sănătos atunci când aceștia erau înconjurați de mâncare procesată și de dulciuri.


„Ne-am angajat nu numai să scoatem în evidență importanța unei diete echilibrate și a unui stil de viață sănătos dar să și facem în așa fel încât clienților noștri să le fie mai ușor să le atingă. Știm cât de dificil este să lupți cu tentația și de aceea scoatem dulciurile și ciocolata de pe rafturile de la casă”, a declarat Ronny Gottschlich, director general Lidl UK. Decizia de a renunța la amplasarea de produse considerate „junk food” la casele de marcat apare în urma unui proces de 10 săptămâni de la unele magazine unde dulciurile au fost înlocuite cu fructe sau alte alimente sănătoase la câte un punct de ieșire. La casele de marcat unde s-au scos dulciurile vânzările au crescut cu 20% iar studiile au scos la iveală că 7 din 10 clienți ar fi cumpărat un aliment sănătos.


Studiul publicat anul trecut de campania „Junk Free Checkouts” a arătat că 8 din 10 părinți erau nemulțumiți de faptul că magazinele încurajează consumul de alimente bogate în zahăr plasându-le la casele de marcat.„Felicităm Lidl pentru această decizie de a deschide calea renunțând la alimentele nesănătoase de la casele de marcat. Miza este acum la celelalte supermarketuri și retaileri dacă vor urma exemplul”, a declarat Malcolm Clark, din partea Children’s Food Campaign. Mai multe, pe www.zf.ro

Alte articole recomandate:

Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.   Voltaire spunea că ”a ști [...]
Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv. Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de [...]
GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]
(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor. “Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]
CBA Nord-Vest va organiza, vineri, 16 mai, o expozitie dedicata magazinelor partenere unde vor expune furnizori ai organizatiei. Ajunsa la a patra editie, CBA Expo se va desfasura pe o suprafata de 1.600 mp, in incinta fostului supermarket Interex din Satu Mare, situat pe Str. Brasovului, nr. 4. Sunt asteptati pana la 200 de participanti din randul magazinelor francizate sub sigla CBA si Privat, precum si cei mai importanti parteneri, din judetele: Satu Mare, Bihor, Salaj, Maramures, Cluj, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN