Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lidl devine primul retailer care nu va mai expune pe rafturile de la ieșirea din cele 600 de magazine din Marea Britanie dulciuri și produse alimentare care ar putea încuraja obezitatea la copiilor, scrie Daily Mail. Decizia apare pe fondul reacției societății britanice la situația creată de majoritatea retailerilor care sabotează eforturile părinților de a-și încuraja copii să mănânce sănătos prin expunerea snacksurilor și a dulciurilor la casele de marcat.


Săptămâna trecută, un grup de doctori și profesori au cerut magazinelor și producătorilor din industria alimentară să reducă nivelul de zahăr din mâncărurile procesate și din băuturi cu până la o treime în următorii 5 ani pentru a lupta împotriva obezității. Un studiu realizat de Lidl a arătat că peste jumătate dintre părinți au avut dificultăți în a-și convinge copii să mănânce sănătos atunci când aceștia erau înconjurați de mâncare procesată și de dulciuri.


„Ne-am angajat nu numai să scoatem în evidență importanța unei diete echilibrate și a unui stil de viață sănătos dar să și facem în așa fel încât clienților noștri să le fie mai ușor să le atingă. Știm cât de dificil este să lupți cu tentația și de aceea scoatem dulciurile și ciocolata de pe rafturile de la casă”, a declarat Ronny Gottschlich, director general Lidl UK. Decizia de a renunța la amplasarea de produse considerate „junk food” la casele de marcat apare în urma unui proces de 10 săptămâni de la unele magazine unde dulciurile au fost înlocuite cu fructe sau alte alimente sănătoase la câte un punct de ieșire. La casele de marcat unde s-au scos dulciurile vânzările au crescut cu 20% iar studiile au scos la iveală că 7 din 10 clienți ar fi cumpărat un aliment sănătos.


Studiul publicat anul trecut de campania „Junk Free Checkouts” a arătat că 8 din 10 părinți erau nemulțumiți de faptul că magazinele încurajează consumul de alimente bogate în zahăr plasându-le la casele de marcat.„Felicităm Lidl pentru această decizie de a deschide calea renunțând la alimentele nesănătoase de la casele de marcat. Miza este acum la celelalte supermarketuri și retaileri dacă vor urma exemplul”, a declarat Malcolm Clark, din partea Children’s Food Campaign. Mai multe, pe www.zf.ro

Alte articole recomandate:

Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
Unul dintre retailerii români independenți a solicitat autorităților intrarea în insolvență. Mai precis, este vorba despre Grupul Succes Nic Com, cu activități în domenii precum retail alimentar, comerț cu carburanți, producție de panificație sau prelucrarea lemnului, controlat de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină.   O decizie în acest dosar urmează a fi luată pe 27 ianuarie. Compania Succes Nic Com a terminat anul 2013 cu afaceri de peste 350 [...]
Reducerea TVA la alte produse decât pâinea este foarte greu de realizat în acest an dacă vor fi diminuate contribuțiile de asigurări sociale, varianta fiind ca încasările din TVA la pâine să fie evaluate după un an, iar TVA să fie redusă la alte produse din 2015, a afirmat premierul Victor Ponta la România TV. “Probabil că anul acesta va fi foarte greu dacă facem reducerea de contribuții de asigurări sociale, să mai reducem anul acesta TVA, dar eu cred [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Proiectele de anul viitor din retailul romanesc vizeaza mai putin orasele mari din tara, unde companiile au cel putin o unitate existenta, si tintesc orasele secundare, precum Satu Mare, Bistrita sau Oradea, a declarat Liana Dumitru, retail director Colliers International, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro. „Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN