Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken a refuzat o ofertă de cumpărare venită din partea celui de-al doilea mare producător de bere din lume, SABMiller, care încerca prin această achiziție să-și consolideze poziția în fața liderului mondial Anheuser-Busch InBev. Familia care controlează compania din Olanda a declarat luni că a refuzat oferta înaintată de SABMiller în urmă cu două săptămâni, întrucât dorește ca Heineken să rămână independentă, potrivit Bloomberg.


Familia Heineken, care a fondat compania în 1864, deține puțin peste 50% din acțiunile producătorului de bere, prin Heineken Holding. SABMiller a înaintat oferta de achiziție pentru Heineken pentru a-și asigura independența față de liderul pieței, compania belgiană Anheuser-Busch InBev. Potrivit unor surse citate de Bloomberg, Anheuser-Busch InBev intenționează să preia SABMiller. Oferta pentru preluarea Heineken depășește cea mai mare tranzacție din industrie de până acum, în urma căreia InBev a preluat Anheuser-Busch, în 2008, pentru 52 de miliarde de dolari.


De altfel, Anheuser-Busch InBev a cheltuit aproape 100 de miliarde de dolari în ultimii zece ani pentru cumpărarea unor producători mai mici, cum ar fi Corona sau Budweiser. Heineken ocupă poziția a treia în clasamentul producătorilor de bere la nivel mondial după volum, după Anheuser-Busch InBev și SABMiller. Mai multe, pe www.mediafax.ro

Alte articole recomandate:

Majoritatea lucrurilor pe care le aruncăm pot fi reciclate. Reciclare are avantaje pentru mediului înconjurător, contribuie la formarea de noi locuri de muncă și poate încuraja inovarea. Resursele limitate, emisiile mari de carbon și poluarea la scară largă au forțat Uniunea Europeană (UE) să intensifice procesul de reciclare în țările membre pentru a transforma economia europeană într-una mult mai circulară, dar și pentru a crea locuri de muncă, pentru a red [...]
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei. In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitat [...]
Producătorul de înghețată Alpin 57 Lux, controlat de familia Istrate din județul Alba, ia în calcul ca în următorii 2-3 ani să livreze produsele și la export, în condițiile în care compania este prezentă deja în peste 20.000 de puncte de vânzare din România. „Pe plan intern mai există încă potențial de creștere, dar este bine să iei în calcul și posibilitatea livrării la export“, spune Ioan Istrate, directorul general și [...]
KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips in cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, prin care isi propune sa sustina „eroii urbani” si povestile lor. Campania se desfasoara in perioada 08 august – 02 octombrie si este prima campanie integrata realizata de KFC pentru promovarea Crispy Strips in Romania, informeaza Iqads. Strategia si conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” au [...]
(Comunicat) METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze  antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. [...]
Estonia, Lituania și Letonia vor să importe prioritar produse agricole din Republica Moldova. Ministrul în exercițiu al Agriculturii și Industriei Alimentare din Republica Moldova,Vasile Bumacov, a declarat pentru agenția de presă IPN că a participat recent la un eveniment la Berlin, Germania, unde a discutat despre aceasta cu omologii săi din țările baltice.   „Cel mai mare interes pentru produsele noastre îl manifestă Estonia. Voi merge în februarie în [...]
Potrivit monitorizărilor realizate de Modern Buyer în retailul modern, în sortimentul majorității marilor retaileri au apărut o serie de noutăti, fie că este vorba de listarea unor articole din portofoliul furnizorilor, fie apariția unor noi arome în sortimentația de mărci proprii. O apariție interesantă este Carrefour Flash Red, un nou articol în portofoliul de mărci proprii al acestui retailer. Urmând trendurile internaționale în centrul cărora se află [...]
Pentru ambalarea produselor lactate și, în special, pentru ambalarea brânzeturilor, unele dintre cele mai importante materiale sunt peliculele, acestea având atât proprietăți de barieră, cât și fiind pretabile la tipărirea de înaltă calitate, fapt care determină atractivitatea crescută a produselor. Produsele oferite de grupul Indevco, din Liban, pot fi o soluție pentru procesatorii care doresc rezolvarea problemelor de ambalare [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN