Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Heineken a refuzat o ofertă de cumpărare venită din partea celui de-al doilea mare producător de bere din lume, SABMiller, care încerca prin această achiziție să-și consolideze poziția în fața liderului mondial Anheuser-Busch InBev. Familia care controlează compania din Olanda a declarat luni că a refuzat oferta înaintată de SABMiller în urmă cu două săptămâni, întrucât dorește ca Heineken să rămână independentă, potrivit Bloomberg.


Familia Heineken, care a fondat compania în 1864, deține puțin peste 50% din acțiunile producătorului de bere, prin Heineken Holding. SABMiller a înaintat oferta de achiziție pentru Heineken pentru a-și asigura independența față de liderul pieței, compania belgiană Anheuser-Busch InBev. Potrivit unor surse citate de Bloomberg, Anheuser-Busch InBev intenționează să preia SABMiller. Oferta pentru preluarea Heineken depășește cea mai mare tranzacție din industrie de până acum, în urma căreia InBev a preluat Anheuser-Busch, în 2008, pentru 52 de miliarde de dolari.


De altfel, Anheuser-Busch InBev a cheltuit aproape 100 de miliarde de dolari în ultimii zece ani pentru cumpărarea unor producători mai mici, cum ar fi Corona sau Budweiser. Heineken ocupă poziția a treia în clasamentul producătorilor de bere la nivel mondial după volum, după Anheuser-Busch InBev și SABMiller. Mai multe, pe www.mediafax.ro

Alte articole recomandate:

Cu un consum de 81 de litri pe cap de locuitor, România se află pe locul șapte în Europa, în urma Cehiei, Germaniei, Austriei, Poloniei, Lituaniei și Luxemburgului. Scăderea cu 10% a consumului anul trecut a făcut ca România să piardă un loc în topul celor mai mari consumatori de bere din Europa. Cehii și-au păstrat prima poziție, la distanță mare de următorii clasați. România mai are doar 18 fabrici de bere operate de 12 companii. România a rămas cu [...]
în luna octombrie 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna octombrie 2012 cu 3,5%, respectiv cu 7,5%. În perioada 1.I – 31.X.2013 comparativ cu perioada 1.I – 31.X.2012, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a [...]
(Comunicat) APCPR apreciază acțiunile de control organizate de ANPC privind verificarea extinsă a unor importante cantități de carne, organe și subproduse din carne, provenite din comerț intracomunitar și destinate vânzării către populație. Aspectele sesizate de mult timp de fermieri și procesatori privind ignorarea normelor sanitare veterinare și de siguranța alimentelor, importul fraudulos și evazionist practicat de mai multe firme pe teritoriul României, au [...]
Metro Cash&Carry România, compania care oprează 26 de magazine cu același nume și șase Metro Punct, a terminat anul trecut cu afaceri de 1,07 mld. euro, în scădere cu  peste 5% față de 2012 și cu aproape 40% mai mici decât în 2007, cel mai bun an pentru companie. Astfel, businessul lanțului de magazine controlat de grupul german Metro și de omul de afaceri român Ion Țiriac a scăzut cu peste 650 mil. euro în perioada 2007-2013, iar rețeaua se află [...]
Compania Legume Fructe Buzău SA, controlată indirect de omul de afaceri Gheorghe Doloiu și care produce conserve de legume și fructe, a investit în această vară 0,5 milioane de euro în utilaje pentru a-și majora capacitatea de producție și pentru a diversifica portofoliul de conserve pe care le vinde sub brandurile „Bucătăreasa“ și „Rossa’C“, informeaza Ziarul financiar.   „Când foloseam utilajele vechi, producția era aproap [...]
Crezi ca un design de ambalaj te poate face sa cumperi un anumit produs? Poate ca nu, daca aruncam o privire in supermarket la raionul de lactate. O categorie in care nici un producator nu s-a aventurat pana la acest moment sa propuna ceva iesit din comun, atipic pentru piata din Romania. Fiecare (re)lansare a adus in fata publicului modificari la nivel grafic, insa nici un brand nu a avut curajul sa propuna o forma de ambalaj spectaculoasa. Nu este consumatorul roman pregatit pentru o [...]
Din decembrie 2013, când a intrat în vigoare Ordinul nr. 724 din 29 iulie 2013 privind atestarea produselor tradiționale, și până la această dată, doar 52 de produse de acest tip au fost atestate în conformitate cu noile reglementări. Producătorii tradiționali mai au timp până în toamnă să obțină atestatul de tip nou. În caz contrar nu vor mai putea comercializa produse tradiționale. Până acum, doar o mână de [...]
În luna martie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut la ovine și caprine și păsări, iar la bovine și porcine au crescut.   Martie 2014 comparativ cu februarie 2014 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi