Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerul german Kaufland isi continua planurile de expansiune si inaugureaza joi, 11 septembrie, cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava, informează Magazin Progresiv.


Kaufland Vatra Dornei este situat pe strada 22 Decembrie, numarul 24, pe locul unei foste fabrici de prelucrare a lemnului. Retailerul a cumparat terenul de 1,3 ha de la producatorul de cherestea Regnafor, valoarea tranzactiei fiind de 3,1 milioane lei (690.000 euro).


De la inceputul anului, Kaufland a mai deschis sase hypermarketuri noi, la Gherla, Targu Mures, Oradea, Targoviste, Arad si Bucuresti. In Gherla, Kaufland a inuagurat un nou concept de magazin, care are o suprafata de vanzare mai mica decat media retelei situata intre 4.000 si 5.000 mp. (Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro; Foto: Wall-Street)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Oficialii lanțului francez de hipermarketuri Auchan, care are pe piața locală circa 10.500 de salariați, afirmă că situația de pe piața muncii este extrem de dificilă, comparabilă cu cea din 2006-2007 când românii plecau în număr mare peste hotare, odată cu aderarea la UE. Pentru retailerul francez concurența nu vine însă doar de pe piețele străine, ci și din România, unde fabricile deschid noi linii de producție și caută salariați. „Piața muncii din [...]
Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate. Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane d [...]
Compania Phoenixy din Băicoi, județul Prahova, pro­du­cătorul brandului de pufuleți Gusto, vrea ca în cinci ani să ajungă pe 40 de piețe din întreaga lume, față de 20 în prezent.   Exporturile au ajuns să reprezinte 40% din business pentru producătorul de pufuleți deținut de antreprenorii români Eliodor Apostolescu, care este și directorul general al companiei, și Cătălin Nour.    Cei doi au pus bazele Phoenixy la începutul anil [...]
(Agerpres) Grupurile Metro, Selgros, Mega Image si Interex au intrat in vizorul Consiliului Concurentei, in urma suspiciunii de intelegeri tip cartel. Comerciantii risca amenzi de minimum 2% din cifra lor de afaceri, respectiv de cel putin 45 de milioane de euro. Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a precizat ca investigatia privind suspiciunea de intelegere pe verticala (de tip cartel, am zice noi), care a vizat grupurile Metro, Rewe (Selgros Cash & Carry), Mega Image [...]
De curând, a fost deschis cel de-al treilea magazin Basarabia cu produse tradiționale din Republica Moldova. Magazinul este situat în București, pe bd. Ștefan cel Mare nr. 33  (Pasaj Obor) și se adreseaza atât adulților, cât și copiilor, oferind produse naturale din Basarabia: vinuri, divinuri, bomboane, jeleuri, biscuiți și vinuri spumante. Basarabia Magazin Obor face parte din rețeaua de magazine Basarabia, alături de [...]
Produs în fabrica de la Halchiu, județul Brașov, Oly Bifidus iaurt de băut este nutritiv, fără conservanți sau coloranți artificiali, disponibil în cinci arome: natural, prune, pere, fructe de pădure și vișine. Lansarea acestui produs vine ca o urmare a tendințelor observate în obiceiurile de consum ale românilor, aceștia fiind din ce în ce mai atenți la calitatea produselor pe care le cumpără și încercând să ducă un stil de viață mai sănătos și mai [...]
Metro Cash & Carry Romania continua si anul aceasta programul  de sustinere a producatorilor locali „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentatiei de produse cu aproximativ 30%.  Anul acesta retailerul adauga produse noi in sortimentul “De-ale noastre”, programul ajungand la o oferta de 45 de legume si fructe produse local. Printre noile articole se numara fructele de padure, ciupercile si broccoli. “Continuam sa investim in "De-ale noastre", un [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN