Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Astazi au demarat lucrarile la centrul comercial Veranda de langa piata Obor din Bucuresti ce are ca ancora un hypermarket Carrefour. Aceasta va fi al 11-lea magazin al retelei Carrefour din Capitala si va avea o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, potrivit reprezentantilor retailerului, informează Progresiv.


Finalizarea intregului proiect este programata in primele patru luni din 2016. Centrul comercial este dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare pe terenul unei foste fabrici de prelucrare a materialelor plastice.


Investitia in proiectul de retail este estimata la 60 mil. euro, noul centru urmand sa cuprinda peste 100 de magazine, pe langa hipermarketul Carrefour, precum si o zona verde de 15.000 mp. Acesta va avea doua niveluri, hypermarketul Carrefour fiind amplasat la subsol.


“Avem deja contracte de inchiriere pentru jumatate din spatiile comerciale din Veranda. Majoritatea acestora sunt incheiate pe o durata de 30 de ani”, a precizat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administratie al firmei Prodplast Imobiliare S.A. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro; Foto: Proiect)

Alte articole recomandate:

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor. “Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada [...]
Prezent printre vizitatorii târgului Indagra, domnul Vasile Lucuț, proprietarul grupului de firme Unicarm a acordat o scurtă declarație pentru infoALIMENT Magazin: ”Afacerile Unicarm au mers foarte bine în acest an, reușind să ne păstrăm în frunte, chiar dacă, pe sectorul produselor lactate am constatat o oarecare plafonare a vânzărilor. Însă, producția de preparate din carne a fost pe creștere, până acum, în 2014 și [...]
(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura [...]
Producătorii acuză retailul de majorarea total inoportuna a preturilor la produsele alimentare, reacționând imediat, după ce, săptămâna trecută, marile rețele de hipermarketuri au chemat la renegocieri furnizorii români de alimente.   Ultimele evenimente de pe piața românească indică faptul că reducerea TVA la toate alimentele, de la 1 iunie, departe de a fi o cale de a-i multumi pe toti participantii – producatori, magazine, consumatori [...]
Europa se confruntă în prezent cu probleme uriașe: coeziunea Uniunii Europene este pusă sun semnul întrebării; cresc problemele generate de refugiații și terorism; cresc tendințele naționaliste în aproape toate statele membre; cresc teniunile dintre Uniunea Europeană și Turcia. Însă, în ciuda acestor dificultăți, specialiștii de la GfK apreciază că economia Europei a avut până acum o evoluție decentă. Retailul a [...]
Compania Supeco Investment, înființată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deține 90% din acțiuni) și Artima (10% din titluri), a deschis la sfârșitul săptămânii trecute primul magazin de pe piața locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafață de vânzare de 1.700 de metri pătrați. ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o rețea de peste 160 de hipermarketuri, [...]
Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN