Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Astazi au demarat lucrarile la centrul comercial Veranda de langa piata Obor din Bucuresti ce are ca ancora un hypermarket Carrefour. Aceasta va fi al 11-lea magazin al retelei Carrefour din Capitala si va avea o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati, potrivit reprezentantilor retailerului, informează Progresiv.


Finalizarea intregului proiect este programata in primele patru luni din 2016. Centrul comercial este dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare pe terenul unei foste fabrici de prelucrare a materialelor plastice.


Investitia in proiectul de retail este estimata la 60 mil. euro, noul centru urmand sa cuprinda peste 100 de magazine, pe langa hipermarketul Carrefour, precum si o zona verde de 15.000 mp. Acesta va avea doua niveluri, hypermarketul Carrefour fiind amplasat la subsol.


“Avem deja contracte de inchiriere pentru jumatate din spatiile comerciale din Veranda. Majoritatea acestora sunt incheiate pe o durata de 30 de ani”, a precizat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administratie al firmei Prodplast Imobiliare S.A. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro; Foto: Proiect)

Alte articole recomandate:

Brandul de bere Beck’s, detinut de Bergenbier SA, deruleaza intre 11 august - 30 septembrie 2014 o campanie nationala cu premii constand in patru autoturisme BMW seria 1. Pentru a se inscrie in promotia nationala, consumatorii trebuie sa introduca codul aflat sub capacele sticlelor sau sub cheitele dozelor de Beck’s si Beck’s Green Lemon pe www.becks.ro sau il pot trimite prin SMS la 1750.  „Prin noua promotie nationala Beck’s ne-am dorit sa aducem [...]
Vassilis Stavrou, grecul care conduce din vara anului trecut afacerile Mega Image în România, se așteaptă la un an bun în 2016, în special în prima jumătate a anului.   Businessul Mega Image, retailerul belgian care deține pe piața locală peste 470 de magazine sub mai multe branduri și formate, s-a apropiat anul trecut de 760 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor oferite de companie. „Am reușit în 2015 și avem o [...]
Consiliul Concurenței a dat o lovitură grea marilor retaileri din industria alimentară, la sfârșitul anului trecut, dând amenzi de aproximativ 35 milioane euro. Retalailerii sancționați au anunțat la unison că vor da în judecată Consiliul Concurenței, iar în momentul de față aceștia așteaptă motivația scrisă a deciziei Consiliului cu pricina. Singurul punct comun în care cad de acord ambele tabere este acela că interesul lor major este....binele [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Comerțul modern românesc a bifat, la sfârșitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din țară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi și la un coș mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice. Principiul de funcționare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienții consultă oferta de produse online, își [...]
Comerțul tradițional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu rețelele internaționale, care au reușit în mai puțin de șapte ani să mânânce 16% din cota de piață a micilor chioșcari, a alimentarelor și magazinelor de la parterul blocurilor.   Astfel, după primele luni din 2015 lanțurile de hi­per­marketuri, super­mar­keturi și celelalte re­țe­le moderne înclina­seră balanța comerțului în favoarea lor, cu o cotă de piață de [...]
Opt companii din România vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importantă expoziție destinată soluțiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom și Pietta Glass Working, au participat la ediția precedentă a târgului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig și Romvitrine – participă în premieră, la eveniment. La ediția precedentă a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din România. Cu o suprafață netă [...]
Profi lanseaza campania “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine”, desfasurata impreuna cu Asociatia Daruieste Viata, Asociatia Inima Copiilor, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, Fundatia Mereu Aproape, Organizatia Salvati Copiii si Fundatia World Vision. Fiecare dintre aceste organizatii are sansa sa intre in posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100 mii si respectiv 50 mii de lei puse la dispozitie de catre Profi si partenerii sai. Cei care vor decide prin vot numele [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN