Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) Rezultatele după un an de la reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% vor fi anunțate miercuri după ședința de Guvern, iar o decizie în ceea ce privește extinderea măsurii pe alte sectoare se va lua după discuțiile cu Fondul Monetar Internațional (FMI), a declarat, marți, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la un eveniment pe teme agricole.


Potrivit Ministrului, astăzi, va fi o discuție în Guvern și se vor trage concluziile cu privire la perioada în care am avut TVA redusă la pâine, produse din pâine și pe filiera de produs, după care se vor analiza  și alte oportunități.


“Mi-aș fi dorit să combatem definitiv evaziunea fiscală, este adevărat că am redus-o cu un procent semnificativ, dar nu total așa cum ne-am fi dorit. Încă mai avem de lucru și cred că pe lângă această măsură trebuie să mai venim și cu alte măsuri, la care se gândește și Ministerul de Finanțe în această perioadă”, a precizat ministrul de resort.


Acesta a subliniat că în prezent se fac analize sectoriale împreună cu asociațiile de producători, însă o decizie în privința extinderii măsurii de reducerea TVA se va lua numai după discuțiile cu FMI.

Alte articole recomandate:

Majoritatea lucrurilor pe care le aruncăm pot fi reciclate. Reciclare are avantaje pentru mediului înconjurător, contribuie la formarea de noi locuri de muncă și poate încuraja inovarea. Resursele limitate, emisiile mari de carbon și poluarea la scară largă au forțat Uniunea Europeană (UE) să intensifice procesul de reciclare în țările membre pentru a transforma economia europeană într-una mult mai circulară, dar și pentru a crea locuri de muncă, pentru a red [...]
Kalizea Boromir, companie creată de producătorul de panificație Boromir Prod și cea mai mare cooperativă agricolă din Franța, Kalizea SAS, a primit o infuzie de capital de peste 13 milioane de lei (3,4 mil. euro) în luna septembrie, conform datelor de la Registrul Comerțului. Boromir Prod Buzău deține 40% din acțiunile acestei companii, conform datelor transmise anterior de producător. Kalizea este membră a grupului francez Vivescia Industries, un gigant cu afaceri de 4 mld. euro, ce [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
Ieri, la Complexul expozițional și de business de la Barcelona s-a deschis  ediția 2014 a târgului Alimentaria, una dintre cele mai mari manifestări expoziționale dedicate industriei alimentare. Ediția din acest an va dura până în ziua de 3 aprilie, accentul fiind pus pe inovație. La ediția din acest an își expun produsele peste 8.000 de companii din 50 de țări de pe toate continentele, fiind așteptați l [...]
Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
ANSVSA a demarat un program extins de controale la nivel național în vederea conformării prevederilor Deciziei Comisiei nr. 2014/176/UE referitoare la planul de controale coordonate de către Comisia Europeană. Acest plan de control urmărește stabilirea prevalenței unor practici frauduloase în comercializarea anumitor produse alimentare, prin determinare proteinei (ADN–ului) de cal în produsele alimentare comercializate și/sau etichetate ca având în conținut [...]
O treime din vânzările externe ale Smithfield a mers pe piața din Ungaria, informează Ziarul Financiar.   Compania Smithfield, unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe piața cărnii de porc, achiziționată recent de chinezii de la Shuanghui, a fost în primele zece luni ale anului trecut cel mai mare exportator de carne din economie și a acoperit în totalitate segmentul de export pentru carne de porc, cu livrări de 29 de milioane de euro î [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN