Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Incepand de astazi, 3 septembrie 2014, Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 milioane euro a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de cumparaturi si sa adapteze magazinele la schimbarile din piata si la nevoile clientilor.

Suntem de 13 ani in Romania si de 12 ani in Bucuresti, astfel ca am simtit nevoia sa schimbam ceva la conceptul nostru, sa-l modernizam si sa-l umanizam”, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry Romania. „Ne propunem sa renuntam la modelul clasic al industriei si sa readucem clientilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim sa il replicam in toate unitatile pe care le detinem in Romania. Odata cu remodelarea Selgros Baneasa si Selgros Berceni, clientii vor regasi in magazine nu doar un spatiu mai prietenos si mai generos, ci si noi produse si marci”. Noul concept ofera o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila a produselor. Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare. 


Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu o oferta extinsa de produse din rotiseria proprie, sandvisuri si salate.  Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

Alte articole recomandate:

  În condiții de criză, diminuarea costurilor de producție este principala preocupare a tuturor managerilor din industria alimentară românească. O parte foarte însemnată a costurilor o reprezintă cele legate de energie. Majorarea permanentă a prețului la energia electrică și la gaze generează majorări de prețuri ale produsului final și, prin consecință, diminuarea consumului. De aceea, adoptarea unor soluții economice de aprovizionare cu energie sau chiar a soluțiilor [...]
  O mare parte a costurilor adiacente producției, dar care se regăsesc în prețul final al produsului, o reprezintă cheltuielile de funcționare în sine a fiecărei unități de producție. Printre acestea se numără și cele legate de manevrarea mărfurilor care, prin natura lucrurilor, utilizează mijloace de transport intrauzinal. La rândul lor, acestea pot fi: elevatoare, transportoare fixe sau mobile, electrocare, motocare, stivuitoare. O soluție pentru diminuarea acestor [...]
NEPI, cel mai mare jucător din piața imobiliară locală, cu active de peste 1,7 mld. euro, a cumpărat de la nemții de la Aberdeen Asset Management proiectul comercial Au­chan Titan, valoarea tranzacției ridicându-se la 86 mil. euro. Aceasta este prima achiziție de proporții pe care NEPI o face în România anul acesta după ce anii trecuți a cumpărat mai multe proiecte, printre care și Promenada Mall sau City Park Constanța. Proiectul comercial situat în [...]
Există în continuare multe segmente din industria alimentară în care topul principalilor jucători este format din afaceri de familie din România, deși companiile multinaționale au achiziționat în ultimii ani numeroase afaceri construite de antreprenori români din industria alimentară, fie pentru a-și consolida cota de piață, fie pentru a-și asigura o nouă piață de desfacere, nota într-o analiză Ziarul financiar. De aici, [...]
Chiar dacă unii producători agricoli sunt mulțumiți de căderile de zăpadă din ultimile două zile, sunt și fermieri afectați. Printre ei se numără și legumicultorii din Matca, județul Galați, pe care căderile de nea i-a obligat să taie folia pe pe solariile cu structură din lemn, pagubele înregistrate ridicându-se la 3.500 lei pentru 1.000 de metri pătrați de solarii acoperite cu polietilenă. Legumicultorii din localitatea Matca au luat această măsură pentru a evita ruperea [...]
O investiție în valoare de 20 de milioane de euro într-o fabrică de uleiuri comestibile și necomestibile la Galda de Jos în județul Alba este blocată din motive administrative. Proiectul de hotărâre pentru aprobarea construcției noii fabrici a fost atacat în contencios administrativ de către Instituția Prefectului, întrucât legea nu permite valorificarea terenurilor din pășuni, decât prin hotărâre de Guvern. Fabrica de uleiuri de la Galda [...]
(AutorȘ Maria Demetriad)  Ținând cont de complexitatea activităților care se desfășoară într-o unitate producătoare de alimente, dar, mai ales, luându-se în calcul normele foarte stricte de igienă și siguranță care trebuie respectate, la construcția unor astfel de unități trebuie să se aibă în vedere cerințe absolut obligatorii care trebuie satisfăcute încă din faza de proiect.   Amplasarea [...]
  Condiție esențială în industria alimentară, reducerea bacteriană și microbiologică se poate realiza și cu ajutorul utilizării pardoselilor performante. Soluții în acest sens propune Grup 4M, reprezentantă în România a concernului Grup 4 Europa. Dintre acestea, am selectat pentru ediția de față următoarele propuneri. FLOWCRETE FLOWSHIELD SL   Pardoseală epoxidică cu finisaj autonivelant, igienic. Se [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN