Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Incepand de astazi, 3 septembrie 2014, Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 milioane euro a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de cumparaturi si sa adapteze magazinele la schimbarile din piata si la nevoile clientilor.

Suntem de 13 ani in Romania si de 12 ani in Bucuresti, astfel ca am simtit nevoia sa schimbam ceva la conceptul nostru, sa-l modernizam si sa-l umanizam”, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry Romania. „Ne propunem sa renuntam la modelul clasic al industriei si sa readucem clientilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim sa il replicam in toate unitatile pe care le detinem in Romania. Odata cu remodelarea Selgros Baneasa si Selgros Berceni, clientii vor regasi in magazine nu doar un spatiu mai prietenos si mai generos, ci si noi produse si marci”. Noul concept ofera o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila a produselor. Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare. 


Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu o oferta extinsa de produse din rotiseria proprie, sandvisuri si salate.  Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

Alte articole recomandate:

Energia verde a atras în primele cinci luni din acest an investiții de 570 mil. euro, în proiecte noi de 341 MW, potrivit datelor publicate de Transelectrica, rezultat de aproape cinci ori mai mic față de prognozele avansate pentru acest an de către Autoritatea Națională de Regle­men­tare în domeniul Energiei (ANRE), citata de Ziarul financiar. În ianuarie anul acesta, ANRE spunea că, pe baza autorizațiilor de înființare care urmează să expire în [...]
Sistemele moderne de pardoseli pentru domeniile industriale au la bază tehnologii carepermit îmbinarea optimă dintre utilitate, condiții arhitecturale specifice, design și cerințele beneficiarilor. Sika a dezvoltat soluții pentru industria alimentară care respectă standardele și normele europene în domeniu, adaptate la cerințele proiectelor de pe piața autohtonă, prin suportul oferit de către consultanții săi tehnici. Sistemele de pardoseli speciale sunt necesare pentru spațiile [...]
Grecii de la Olympus Diary construiesc la Hălchiu – Brașov o centrală pe biogaz. Potrivit avizului obținut de la Electrica Transilvania Sud, puterea instalată a acesteia urmează să fie de 1,5 MW. Investiția medie într-o astfel de centrală este de trei milioane de euro pentru un MWh, ceea ce înseamnă că grecii ar urma să investească în jur de 4,5 milioane de euro pentru realizarea acestei centrale. Un proiect asemănător mai avea în Brașov compania Carmolimp, [...]
Horia Stoian: Programul de Reconversie Energetică stabilit la nivel național, în conformitate cu Programul European Energetic al Uniunii Europene, oferă Industriei alimentare românești posibilitatea de a eficientiza activitatea companiilor, de a diminua costurile de producție și, nu în ultimul rând, de a repartiza un capital sporit campaniilor de marketing și promovare a produselor. De asemenea, reconversia oferă companiilor un canal în plus prin care [...]
O investiție în valoare de 20 de milioane de euro într-o fabrică de uleiuri comestibile și necomestibile la Galda de Jos în județul Alba este blocată din motive administrative. Proiectul de hotărâre pentru aprobarea construcției noii fabrici a fost atacat în contencios administrativ de către Instituția Prefectului, întrucât legea nu permite valorificarea terenurilor din pășuni, decât prin hotărâre de Guvern. Fabrica de uleiuri de la Galda [...]
NEPI, cel mai mare jucător din piața imobiliară locală, cu active de peste 1,7 mld. euro, a cumpărat de la nemții de la Aberdeen Asset Management proiectul comercial Au­chan Titan, valoarea tranzacției ridicându-se la 86 mil. euro. Aceasta este prima achiziție de proporții pe care NEPI o face în România anul acesta după ce anii trecuți a cumpărat mai multe proiecte, printre care și Promenada Mall sau City Park Constanța. Proiectul comercial situat în [...]
„În ședința Consiliului Local s-a aprobat cu unanimitate de voturi cesionarea unui teren de 10.000 mp pe o perioadă de 49 de ani. Urmează să avem o echipă specializată care să vină să evalueze terenul, iar apoi îl vom scoate la licitație. Așteptăm apoi ofertele fie din partea Arctic, fie din partea furnizorilor companiei”, a spus Grigore Gheorghe, primarul orașului Găești din județul Dâmbovița. El a declarat recent că a purtat discuții cu oficialii Arctic, aceștia [...]
  Condiție esențială în industria alimentară, reducerea bacteriană și microbiologică se poate realiza și cu ajutorul utilizării pardoselilor performante. Soluții în acest sens propune Grup 4M, reprezentantă în România a concernului Grup 4 Europa. Dintre acestea, am selectat pentru ediția de față următoarele propuneri. FLOWCRETE FLOWSHIELD SL   Pardoseală epoxidică cu finisaj autonivelant, igienic. Se [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN