Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță.


Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără:



  1. Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Tetra Pak a furnizat peste 615 milioane de cutii pentru  porțiile de lapte distribuite în școlile din Uniunea Europeană anul trecut.

  2. Tetra Pak și Tetra Laval Food for Development și-au extins activitățile comune în dezvoltarea de centre de colectare a laptelui (Dairy Hubs). În parteneriat cu PRAN Dairy Ltd, au fost înființate în Bangladesh două astfel de centre de colectare, dotate cu echipamente de testare și răcire, care servesc de asemenea și ca centre de formare pentru fermierii locali. Datorită acestui program, producția zilnică medie a unei vaci a crescut cu 80%  iar venitul lunar mediu a 2000 de mici fermieri a crescut de mai bine de două ori între octombrie 2010 și decembrie 2013.

  3. Protecția și siguranța alimentară au continuat să fie prioritare pentru Tetra Pak, în egală măsură cu dezvoltarea de produse inovative, care să răspundă cerințelor mereu în schimbare ale consumatorilor și procesatorilor. Acest lucru a fost demonstrat odată cu lansarea ultimei versiuni a Tetra Therm® Aseptic Flex, o unitate de procesare aseptică pentru tratamentul UHT al  produselor lactate și a altor produse alimentare. Un alt exemplu îl constituie introducerea procesului de pasteurizare pentru sucurile cu grad înalt de aciditate, care poate fi realizat la 80ºC, aducând procesatorilor atât beneficii financiare, cât și de mediu, prin reducerea cu 19% a consumului de energie.

  4. Tetra Pak a continuat să fie lider în industria de profil în ceea ce privește ambalajele complet regenerabile. În 2013, 1,1 miliarde de ambalaje cu capace bio (realizate din plastic obținut din trestie de zahăr) le-au fost livrate clienților, aproape dublu față de nivelul din 2012.

  5. La nivel global, compania a extins procentul de ambalaje din carton cu certificare FSC™ la 41%, în creștere de la 38% in 2012. În România, comparativ cu anul 2013, când Tetra Pak a lansat primul ambalaj cu certificare FSC pentru brandul Activia al Danone, în 2014 încă 6 mari producători de lactate și băuturi răcoritoare au ales să adere la valorile FSC, alegând ambalaje din carton cu certificare FSC pentru produsele lor: Albalact (pentru laptele Zuzu și Fulga), Lactalis (pentru smântâna LaDORNA și laptele distribuit în programul Cornul și laptele), Friesland (pentru laptele UHT Milli), Lactag (pentru laptele Lactag), Parmalat (pentru sucul Santal 2L), Simultan și Ilvas (pentru laptele distribuit în cadrul programului Cornul și laptele).

  6. Inovațiile din domeniul soluțiilor de procesare și ambalare oferite de Tetra Pak au contribuit la reducerea în continuare a risipei alimentare. Introducerea Tetra Alcross® RO Lite în 2013 le-a oferit producătorilor mici și medii de brânzeturi o soluție de filtrare care valorifică zerul, un produs secundar rezultat din producția de brânză care, în trecut, era aruncat ca deșeu alimentar.

  7. Tetra Pak a investit eforturi considerabile în dezvoltarea unor sisteme și metode robuste de colectare a datelor climatice într-o manieră fiabilă. Rezultatele din 2013, care au fost auditate și validate de consultanți externi independenți, au arătat progresele constante realizate de companie înspre atingerea țintelor stabilite pentru 2020 – limitarea impactului schimbărilor climatice asupra întregului lanț valoric la nivelurile din 2010, în pofida creșterii activității.

  8.  Pentru a susține cultura internă de învățare din cadrul companiei, Tetra Pak a continuat să investească în proiectul Tetra Pak Academy – o platformă de dezvoltare profesională a angajaților companiei lansată în 2013. Platforma ce urmează a fi implementată complet pe parcusul anului 2014 cuprinde un portofoliu extins de traininguri interne aliniate la nevoile individuale ale fiecărui angajat, menite să contribuie în același timp la atingerea obiectivelor operaționale de afaceri ale companiei.


Dennis-Jonsson-CEO_Tetra_Pak“Brandul Tetra Pak se întemeiază pe o promisiune: PROTEJEAZĂ CE E BUN. În esență, aceasta înseamnă protejarea produselor alimentare, și este o promisiune aflată în centrul strategiei noastre de business de foarte mult timp. Dar înseamnă și mai mult decât atât. Înseamnă și protejarea oamenilor: a angajaților noștri, a comunităților în care operăm, a societății în general. Înseamnă de asemenea protejarea viitorului prin dezvoltarea de produse și servicii care vor contribui la creșterea viitoare a clienților noștri, dar și prin desfășurarea activității într-o manieră care protejează viitorul planetei noastre”, a declarat Dennis Jönsson, Președinte și CEO, Tetra Pak Group. “Tetra Pak publică Raportul de Sustenabilitate în fiecare an, pentru a ilustra progresele realizate în îndeplinirea acestei promisiuni”.


Raportul complete de Sustenabilitate 2014 al Tetra Pak este disponibil pe site-ul nostru.


Vă rugăm vizitați microsite-ul 3BL Media și urmăriți-ne pentru mai multe exemple de inițiative ale Tetra Pak în materie de sustenabilitate.


DESPRE TETRA PAK


Tetra Pak este liderul mondial în soluții de procesare, ambalare și distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienții și furnizorii noștri, oferim produse sigure, inovatoare și în armonie cu protecția mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerințele consumatorilor din peste 170 de țări. Având aproximativ 23000 de angajați în peste 80 de țări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziției de lider în industria de profil, pentru crearea unei creșteri profitabile în armonie cu protecția mediului înconjurător și cu o bună conduită socială. Motto-ul nostru „PROTEJEAZĂ CE E BUN™” reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase și disponibile oriunde. Mai multe informații despre Tetra Pak sunt disponibile pewww.tetrapak.ro


Tetra Pak și „PROTEJEAZĂ CE E BUN™” sunt mărci care aparțin Grupului Tetra Pak.

Alte articole recomandate:

Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată [...]
Incepand cu 19 Ianuarie 2015 compania Multi Development SRL devine singurul reprezentant autorizat Videojet in Romania. Astfel, toate importurile echipamentelor Videojet, consumabilelor, pieselor de schimb si serviciile de suport tehnic si service vor cadea in sarcina Multi Development SRL. „Este un pas important in strategia noastra care vizeaza plasarea Multitech pe o pozitie solida in domeniul marcarii si codificarii pe piata din Romania. Avem astfel asigurata baza unor avantaj [...]
Potrivit FoodPackaging, Venturi MAP Gaz Flushing Technology propune noi echipamente echipamente proiectate având la bază conceptul de convenience. Specialiștii evidențiază echipamentul de tăiere și decupaj Stand Alone, proiectat pentru a fi utilizat în combinație cu linii de termoformare, dar și ca un ”stand-alone”, fiind oferit într-o mare varietate de dimensiuni. Atunci când este utilizat în linie cu mașini de [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Polibutilena succinată bio (PBS) folosită ca material de ambalat este deja investigată ca parte a unui proiect european, informează Dairy Reporter. SUCCIPACK va produce materiale PBS cu acid succinic bio 100% ( din grâu) pentru procesarea de ambalaje pentru alimente.Aceasta va ajuta industria europeană, în special întreprinderile mici și mijlocii, să își întărească avantajul competitiv asupra dezvoltării PBS-ului bio în SUA și Asia. Scopul [...]
Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc. Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioad [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN