Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță.


Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără:



  1. Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Tetra Pak a furnizat peste 615 milioane de cutii pentru  porțiile de lapte distribuite în școlile din Uniunea Europeană anul trecut.

  2. Tetra Pak și Tetra Laval Food for Development și-au extins activitățile comune în dezvoltarea de centre de colectare a laptelui (Dairy Hubs). În parteneriat cu PRAN Dairy Ltd, au fost înființate în Bangladesh două astfel de centre de colectare, dotate cu echipamente de testare și răcire, care servesc de asemenea și ca centre de formare pentru fermierii locali. Datorită acestui program, producția zilnică medie a unei vaci a crescut cu 80%  iar venitul lunar mediu a 2000 de mici fermieri a crescut de mai bine de două ori între octombrie 2010 și decembrie 2013.

  3. Protecția și siguranța alimentară au continuat să fie prioritare pentru Tetra Pak, în egală măsură cu dezvoltarea de produse inovative, care să răspundă cerințelor mereu în schimbare ale consumatorilor și procesatorilor. Acest lucru a fost demonstrat odată cu lansarea ultimei versiuni a Tetra Therm® Aseptic Flex, o unitate de procesare aseptică pentru tratamentul UHT al  produselor lactate și a altor produse alimentare. Un alt exemplu îl constituie introducerea procesului de pasteurizare pentru sucurile cu grad înalt de aciditate, care poate fi realizat la 80ºC, aducând procesatorilor atât beneficii financiare, cât și de mediu, prin reducerea cu 19% a consumului de energie.

  4. Tetra Pak a continuat să fie lider în industria de profil în ceea ce privește ambalajele complet regenerabile. În 2013, 1,1 miliarde de ambalaje cu capace bio (realizate din plastic obținut din trestie de zahăr) le-au fost livrate clienților, aproape dublu față de nivelul din 2012.

  5. La nivel global, compania a extins procentul de ambalaje din carton cu certificare FSC™ la 41%, în creștere de la 38% in 2012. În România, comparativ cu anul 2013, când Tetra Pak a lansat primul ambalaj cu certificare FSC pentru brandul Activia al Danone, în 2014 încă 6 mari producători de lactate și băuturi răcoritoare au ales să adere la valorile FSC, alegând ambalaje din carton cu certificare FSC pentru produsele lor: Albalact (pentru laptele Zuzu și Fulga), Lactalis (pentru smântâna LaDORNA și laptele distribuit în programul Cornul și laptele), Friesland (pentru laptele UHT Milli), Lactag (pentru laptele Lactag), Parmalat (pentru sucul Santal 2L), Simultan și Ilvas (pentru laptele distribuit în cadrul programului Cornul și laptele).

  6. Inovațiile din domeniul soluțiilor de procesare și ambalare oferite de Tetra Pak au contribuit la reducerea în continuare a risipei alimentare. Introducerea Tetra Alcross® RO Lite în 2013 le-a oferit producătorilor mici și medii de brânzeturi o soluție de filtrare care valorifică zerul, un produs secundar rezultat din producția de brânză care, în trecut, era aruncat ca deșeu alimentar.

  7. Tetra Pak a investit eforturi considerabile în dezvoltarea unor sisteme și metode robuste de colectare a datelor climatice într-o manieră fiabilă. Rezultatele din 2013, care au fost auditate și validate de consultanți externi independenți, au arătat progresele constante realizate de companie înspre atingerea țintelor stabilite pentru 2020 – limitarea impactului schimbărilor climatice asupra întregului lanț valoric la nivelurile din 2010, în pofida creșterii activității.

  8.  Pentru a susține cultura internă de învățare din cadrul companiei, Tetra Pak a continuat să investească în proiectul Tetra Pak Academy – o platformă de dezvoltare profesională a angajaților companiei lansată în 2013. Platforma ce urmează a fi implementată complet pe parcusul anului 2014 cuprinde un portofoliu extins de traininguri interne aliniate la nevoile individuale ale fiecărui angajat, menite să contribuie în același timp la atingerea obiectivelor operaționale de afaceri ale companiei.


Dennis-Jonsson-CEO_Tetra_Pak“Brandul Tetra Pak se întemeiază pe o promisiune: PROTEJEAZĂ CE E BUN. În esență, aceasta înseamnă protejarea produselor alimentare, și este o promisiune aflată în centrul strategiei noastre de business de foarte mult timp. Dar înseamnă și mai mult decât atât. Înseamnă și protejarea oamenilor: a angajaților noștri, a comunităților în care operăm, a societății în general. Înseamnă de asemenea protejarea viitorului prin dezvoltarea de produse și servicii care vor contribui la creșterea viitoare a clienților noștri, dar și prin desfășurarea activității într-o manieră care protejează viitorul planetei noastre”, a declarat Dennis Jönsson, Președinte și CEO, Tetra Pak Group. “Tetra Pak publică Raportul de Sustenabilitate în fiecare an, pentru a ilustra progresele realizate în îndeplinirea acestei promisiuni”.


Raportul complete de Sustenabilitate 2014 al Tetra Pak este disponibil pe site-ul nostru.


Vă rugăm vizitați microsite-ul 3BL Media și urmăriți-ne pentru mai multe exemple de inițiative ale Tetra Pak în materie de sustenabilitate.


DESPRE TETRA PAK


Tetra Pak este liderul mondial în soluții de procesare, ambalare și distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienții și furnizorii noștri, oferim produse sigure, inovatoare și în armonie cu protecția mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerințele consumatorilor din peste 170 de țări. Având aproximativ 23000 de angajați în peste 80 de țări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziției de lider în industria de profil, pentru crearea unei creșteri profitabile în armonie cu protecția mediului înconjurător și cu o bună conduită socială. Motto-ul nostru „PROTEJEAZĂ CE E BUN™” reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase și disponibile oriunde. Mai multe informații despre Tetra Pak sunt disponibile pewww.tetrapak.ro


Tetra Pak și „PROTEJEAZĂ CE E BUN™” sunt mărci care aparțin Grupului Tetra Pak.

Alte articole recomandate:

Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
FV 35-Flow-Vac este un sistem de ambalare prin vacuumare a cărnii, materialul strângându-se etanș în jurul produsului, echipamentul fiind ultima propunere a celor de la Globalmeat.   Filmul de protecție utilizat la ambalare alimentează echipamentul printr-un sistem longitudinal, fapt care previne contaminarea cărnii prin atingerea unor alte suprafețe ale mașinii. Ambalarea se realizează în întregime ermetic, excesul de material fiind înlătur [...]
Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
Producătorul de hârtie și carton Vrancart Adjud (VNC), controlat de SIF Banat-Crișana (75%), și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de circa 10 mil. euro, pentru eficien­tizarea și creșterea capacităților de producție.   În prezent compania are în derulare un nou proiect finanțat din fonduri norvegiene în valoare de 3 mil. euro, din care asistența financiară nerambursabilă este de circa 1 mil. euro, proiectul urmând să fie implementat [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]
Industria de ambalaje germană va crește cu o rată anuală de 1,05% (în funcție de volum) până în 2017, iar ambalajele din sticlă fragilă vor cunoașteo scădere de 0,36% pe an. Potrivit unui raport recent, intitulat ”Cele mai recente tendințe ale pieții ambalajelor cu amănuntul” aceste tendințe sunt cauzate de îmbătrânirea populației și de greutatea cu care, de pildă, sunt desfăcute clasicele cutii de conserv [...]
După cum se cunoaște, problema etichetării de origine a produselor din carne, precum și a lactatelor, încă nu a fost tranșată. Scandalul continuă, iar vocile sunt împărțite, categoric, în două: unii acceptă, alții sunt total împotrivă. Din prima categorie, fac parte reprezentanții industriilor din țările puternice, cum ar fi Franța, Italia sau Germania. De cealaltă parte, am spune noi, sunt reprezentanții care dau dovadă d [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN