Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

După doi ani de la intrarea pe piața autohtonă, lanțul de restaurante Subway țintește statutul de cel mai mare lanț de restaurante din România.


“Oamenii au început să fie mai atenți la modul cum este preparată mâncarea și care sunt beneficiile nutriționale ale ingredientelor folosite. Consumatorii sunt preocupați de un stil de viață sănătos care să preîntâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile orașe, precum București, cu restul țării, consumatorii din acestea aleg o masă rapidă în timpul zilei în loc să mănânce la restaurant”, explică Rumen Radev, agent de dezvoltare la Subway România pentru zonele București și Ilfov, unul dintre motivele pentru care piața autohtonă vine în susținerea businessului de tip quick service Subway.


După doi ani de la intrarea în România, brandul american a ajuns la o rețea de 20 de restaurante și se apropie de ținta de 40 propusă la început, cu un ritm de deschidere de aproape un restaurantlunar. Spre deosebire de celelalte lanțuri de restaurante aduse în franciză, modelul de business presupune că fiecare restaurant are în spate un francizat, fiecare local fiind operat de o companie diferită, iar responsabilii de susținerea ritmului fiind agenții de dezvoltare. Rumen Radev este principalul responsabil de dezvoltare a rețelei în zona Bucureșit și Ilfov, după ce a acumulat o o experiență de mai bine de 18 ani în dezvoltarea și implementarea de produse noi și șase ani de experiență în domeniul francizelor. Mai multe, pe www.gandul.info

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Ca urmare a unor informații apărute în spațiul public privind prezența substanței „Imazalil” în citrice, pentru corecta informare a consumatorilor, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor face următoarele precizări: 1. Imazalilul este o substanță utilizată pentru protecția plantelor (pesticid), autorizată în 24 de state membre, inclusiv în România, [...]
(INSSE) În semestrul I 2014 exporturile și importurile au crescut cu 7,6%, respectiv cu 8,0%, comparativ cu semestrul I 2013 Iunie 2014 În luna iunie 2014, exporturile FOB au însumat 18676,6 milioane lei (4238,9 milioane euro), iar importurile CIF au însumat 21116,2 milioane lei (4794,0 milioane euro). Comparativ cu luna iunie 2013, exporturile au crescut cu 4,6% la valori exprimate în lei (5,4% la valori exprimate în euro), iar importurile au crescut cu [...]
Bucureștiul reprezintă circa 22% din totalul comerțului alimentar din România, deși are doar 10% din populație, diferența fiind dată de puterea de cumpărare mult mai mare care îi atrage pe comercianți aici.  Consumatorii din București au cheltuit în comerțul cu dominantă alimentară circa 16,5 mld. lei anul trecut, din care 76% din bani au fost lăsați la casele hipermarketurilor și supermarketurilor. Restul de bani au mers în comerțul tradițional, respectiv în [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
  Alimentele care provin exclusiv din zonele de munte vor putea purta eticheta de ”produs montan”, potrivit Comisiei Europeane care a adoptat  recent un nou regulament prin care se stabilesc condițiile de utilizare a acestei mențiunii în comercializare. Decizia luată la Bruxelles este favorabilă producătorilor români și le-ar putea asigura o mai mare deschidere pe piața internă, dar și în afară, informeaza Agrointel. Regulile conform [...]
(Mediafax) România a înregistrat în luna iulie a treia creștere din UE a comerțului retail față de aceeași perioadă a anului trecut, după Luxemburg și Estonia, potrivit datelor prezentate miercuri de Eurostat, institutul de statistică al Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comerțul cu amănuntul a crescut cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar a scăzut cu 0,4% raportat la luna iunie a acestui an. În zona euro, vânzările cu amănuntul au [...]
Inspectorii Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor București (DSVSA), împreună cu reprezentanți ai Poliției, au verificat marfa transportată de o autoutilitară, descoperind o cantitate de 2.430 de kilograme de carcasă de miel 'fără documente care să facă dovada trasabilității și a faptului că provin în urma sacrificării mieilor într-un abator autorizat sanitar veterinar', a anunțat ieri, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța [...]
În industrie și comerț, auditurile furnizorilor reprezintă o parte componentă a unei colaborări stabile. Cerințele consumatorilor, pericolul tot mai crescând al pretențiilor de compensare a daunelor, precum și globalizarea fluxurilor de marfă au dezvoltat un standard unitar de siguranță a calității producătorilor: International Food Standard (IFS).   IFS – carte de vizită   În prezent, auditarea conform IFS este aplicată tuturor producătorilor de alimente, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN