Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Profi Rom Food continua sa extinda reteaua magazinelor sale care a a juns la 242 de unitati dupa deschiderea unui Profi City la Targoviste si a unui Profi la Floresti Cluj.


Magazinul de la Targoviste are o suprafata de vanzare de 210 mp si este al treilea din localitate si al cincilea din judetul Dambovita. Totodata, Profi City Targoviste este al 32-lea magazin din cadrul acestui concept. Noul magazin din judetul Cluj, al 24-lea, este al doilea din localitatea Floresti si dispune de o suprafata de vanzare de 410 mp.


Reteaua supermarketurilor Profi, care cuprinde conceptele standard si City,  este cea mai extinsa din Romania si a crescut cu 35 de magazine de la inceputul anului.Mai multe, pe www.revista-piata.ro

Alte articole recomandate:

România nu este inculpată în scandalul cărnii de cal, informează presa franceză. Scandalul cărnii de cal vândute drept carne de vită în Franța în anul 2013 a ajuns la final. Ancheta s-a sfârșit, patru persoane fiind puse sub acuzare, informează Agroinfo. Potrivit unei surse judiciare, de la izbucnirea scandalului european în februarie 2013, patru persoane au fost puse sub acuzare. Primii au fost doi foști responsabili ai Spanghero, Jacques Poujol și [...]
Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor trei producatori pe acest segment, ne comunica reprezentantii companiei, citand ca sursa datele A.C. Nielsen, septembrie 2013. De asemenea, dezvoltarea portofoliului de branza de vaci a adus [...]
România a fost reprezentată la expoziția internațională World Food Moscow de magiunul de prune Topoloveni, singurul produs care beneficiază de fonduri europene pentru promovarea pe piețele non-UE, a informat, luni, producătorul român, Sonimpex Topoloveni. Magiunul de prune Topoloveni a participat cu succes la expoziția internațională World Food Moscow, găzduită de capitala Federației Ruse. Magiunul produs de Sonimpex Topoloveni a reprezentat astfel România la unul [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Brandul Frupt, din portofoliul producătorului de lactate Albalact, a ajuns la o cotă de piață de 15% în volum din segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) la aproximativ șase luni de la lansare.   „Pe segmentul acesta de piață, Frupt a avut o evoluție foarte bună. Ne uităm și la alte categorii de produse, dar deocamdată nu s-a decis nimic“, a spus Stephane Batoux, directorul general al Albalact, care citează datele interne ale companiei care au luat în [...]
În anul 2013 comparativ cu anul precedent, cantitatea de lapte de vacă achiziționată de unitățile procesatoare de la exploatațiile agricole și centrele de colectare a scăzut cu 5473 tone (-0,6%). Cantitățile de lapte brut procesat din alte specii au crescut în anul 2013 față de anul anterior, producția de lapte de capră remarcându-se în mod deosebit cu o creștere cu 2439 tone (+52,1%).   Cantitatea de lapte brut importat a crescut, de asemenea, în anul 2013 [...]
Seceta din Spania, care a generat o creștere a importurilor de cereale, creează probleme și pentru una dintre cele mai căutate mărfuri de export, uleiul de măsline, producția scăzând și cu 40% în următorul sezon. Prețurile pentru uleiul de măsline extravirgin au crescut cu 10% luna trecută pe Bursa de Mărfuri din Spania, ieftinire care a afectat prețurile la nivel mondial în condițiile în care țara generează aproape jumătate din producția mondială. Pentru uleiul de [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare mondiale, calculat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), s-a situat la o medie de 202 puncte în 2014, în scădere cu 3,7% comparativ cu 2013, anul trecut fiind de altfel al treilea an consecutiv de scădere a prețurilor mondiale la alimente, a anunțat joi FAO într-un comunicat de presă.             FAO dă lunar publicității propriul său Food Pric [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN