Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Spre deosebire de celelalte cafenele, Kahve Dünyası oferă, pe lângă cafeaua turcească, o gamă variată de sorimente de ciocolată. În afară de Turcia, lanțul a mai deschis o cafenea în 2011 la Londra, în Picadilly Circus, într-un spațiu închiriat de la Familia Regală a Marii Britanii. Compania a investit în cafeneaua din Londra, ce ocupă un spațiu de 650 mp, trei milioane de lire sterline.  


În spatele acestui lanț de cafenele stă un important producător de ciocolată industrială din Turcia - Altınmarka. Bazele companiei au fost puse în 1992 de către Birol Altinkilic, iar prcesarea boabelor de cacao a început în 1994. Altinkilic a reușit să pună bazele unui business de 600 de milioane de dolari pe an, cu operațiuni concentrate pe cacao: produse din ciocolată industrială, produse finite din ciocolată, lanț de cafenele, unități de prăjire a cafelei, de producție a înghețatei, o brutărie, dar și o companie de construcții.


Altınmarka procesează zilnic 200 de tone de semințe de cacao și are o capacitate de producție a ciocolatei de 120.000 de tone/an și este al șaselea cel mai mare furnizor de produse din cacao din lume. Compania folosește seminte de cacao din Ghana și Coasta de Fildeș și este al șaselea cel mai mare furnizor de cacao din lume. Mai multe, pe http://www.economica.net/starbucks-ul-turcesc-intra-pe-piata-din-romania_86298.html#ixzz3B6oO4bus

Alte articole recomandate:

Consiliul Concurenței analizează concentrarea economică prin care Agrana Zucker GmbH din Austria preia controlul unic asupra unor active ce aparțin Grupului Lemarco: SC Lemarco Cristal SRL și SC Zahărul Liești SA. Consiliul Concurenței va analiza operațiunea de concentrare economică ce se realizează pe piața producției și comercializării zahărului din Romania, din punct de vedere al posibilelor efecte anticoncurențiale, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor [...]
Prima manifestare expozitionala a sectorului agroalimentar din acest an, targul Alimentaria – International Food and Drinks Exhibition, va avea loc la Barcelona, Spania, in perioada 31 martie – 3 aprilie.  Romania va fi reprezentata prin 20 de firme din domeniul industriei alimentare, care vor expune produsele in doua pavilioane ce insumeaza 168 de mp. Standurile nationale se vor afla in doua zone de expunere: Intercarn (P5-E43) si International (P2-E228). Producatorii romani [...]
Termenul 'Natural', folosit din ce în ce mai des pe produse alimentare, care însă sunt pline de chimicale, ar putea fi legiferat odată cu introducerea TVA Verde în agricultură și alimentație, conform unui proiect lansat de Uniunea Europeană, consideră președintele Asociației operatorilor din agricultura ecologică Bio-România, Marian Cioceanu.            'Dacă se va implementa acel TVA Verde, pe care ni-l dorim, se va legifera și termenul de [...]
Totul a început in urma cu un an, când s-a născut ideea proiectului nostru, la început  mai confuză, apoi din ce în ce mai clară și mai îndrăzneața. De mare ajutor ne-a fost partenerul nostru de la IFI Spania (Instituto de Formacion Integral S.L.U. –  www.ifionline.com/ro ) care a pus imediat la bătaie experiența lui în concepere, accesare și implementare proiecte cofinanțate din fonduri europene, destinate [...]
Zeci de mii de profesioniști și pasionați din sectorul de panificație, cofetărie și HoReCa se reunesc în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș. Timp de 3 zile vizitatorii vor experimenta ultimele tendințe și tehnologii din domeniu, la standurile celor 132 de expozanți din 24 de țări. Tot cu acest prilej, peste 200 de brutari, cofetari și bucătari talentați se întrec pentru premii precum [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. ”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, [...]
Exporturile au urcat în iulie cu 12,7% față de iunie și cu 6,6% față de aceeași lună din 2013, la nivelul record de 4,8 miliarde euro, în timp ce creșterea importurilor a fost de 4,8% și, respectiv, 10,6%, deficitul comercial situându-se la 520 milioane euro, în scădere cu 52,7 milioane euro. Conform estimărilor preliminare ale Institutului Național de Statistică, în lei, exporturile FOB au însumat în iulie 21,05 miliarde lei, în creștere cu 5,6% [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN