Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Selgros Cash&Carry este aproape de finalizarea lucrarilor de modernizare a doua dintre magazinele sale din Bucuresti - Baneasa si Berceni. Noul concept de magazin cash&carry a fost implementat deja in unitatea din Iasi a retelei, in urma cu un an, prin investitii de 4 milioane de euro.Scopul remodelarii este optimizarea sortimentatiei din magazine, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare standard ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului.

Finalizarea proiectelor de modernizare in Selgros Baneasa si Berceni este programata pentru 3 septembrie. Acestea sunt doua dintre cele mai vechi magazine operate de compania elvetiana in Romania: unitatea din Baneasa a fost deschisa in 2002, anul lansarii oficiale a Selgros pe piata locala, in timp ce magazinul din cartierul Berceni, din sudul Capitalei, a fost inaugurat in 2003.

Reteaua opereaza in 19 locatii in prezent si are o tinta finala de expansiune de 21 de unitati. Din 2011 si pana in prezent, compania si-a directionat investitiile in modernizarea magazinelor, lasand expansiunea in plan secund. Selgros Romania ocupa pozitia a 5-a in topul retelelor internationale de magazine din FMCG, cu afaceri de circa 700 mil. euro pe 2013, in scadere cu 9% fata de anul anterior. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Lansata pe pagina de Facebook Granini, initiativa s-a concretizat intr-un pod decorat cu lacate personalizate cu initialele participantilor. Aplicatia de pe Facebook a urmarit constructia virtuala a Podului Iubirii si decorarea acestuia cu lacatele indragostitilor. Participantii si-au ales un lacat pe care l-au personalizat cu numele lor si al jumatatii lor si pe care, ulterior, l-au asezat pe Podul virtual al Iubirii. Dupa inscrierea in aplicatie a primilor 1000 de participanti, Granini a [...]
Ediția din acest an este dedicată Campaniei IUBESC VINUL ROMÂNESC, o initiativă Lucia Pîrvu și Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Partenerul Oficial  - Domeniile Anastasia. Campania s-a desfășurat în toate zonele viticole ale țării, pe o suprafață de peste 2500 de km, cu precădere în zona Dealu Mare – Vrancea. Scopul campaniei constă în promovarea vinurilor românești, [...]
Pe o piață invadată de falsuri și de tot felul…de artificii, pălinca de Bihor Trămuța este ca o oază într-un deșert, iar dacă iei înghițitură mai hotărâtă, tăria are puterea să te binedispună pentru o zi întreaga. Așa i s-a întâmplat la ”Săptămâna verde” și ministrului german al agriculturii Dr. Hans-Peter Friedrich care, după ce a ciocnit un păhărel din licoarea adusă la Munchen de Florin [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF. „Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am [...]
Consorțiul șuncii Parma din nordul Italiei va primi 2,7 milioane de euro din fondurile UE pe parcursul a trei ani pentru promovarea intensivă de 5,4 milioane euro în SUA, informează Global Meat News. Este singura mare răsplată dintre cele 20 de programe care vor primi ajutor de 23 milioane de euro în această perioadă ca parte a unei promovării generale de 46,5 milioane de euro pentru produsele agro-alimentare în UE și în piețele externe [...]
In Romania, Hochland a lansat cascavalul in anul 2002 si in prezent produce 2.000 de tone anual. Principala piata de desfacere este cea locala, exporturile reprezentand o activitate inceputa recent.   Cascavalul produs la Sovata este exportat in tari precum Bulgaria, Serbia, Croatia si Macedonia. Pe piata romaneasca, evaluata la 100 de milioane de euro, Hochland detine o cota de 18%.   “Piata locala nu are evolutii spectaculoase, cascavalul este principala categorie cu [...]
Compania produce anual, in fabrica din Ploiesti, aproape 6.000 de tone de Delikat. O parte din productie ajunge in Ungaria si Republica Moldova. In fabrica din judetul Prahova mai sunt realizate produsele Dero, Rama, Delma si Knorr. Unilever detine in portofoliu brandul de condimente Delikat, preluat odata cu achizitia BestFood in 2002. Conform ultimelor date Nielsen, marca de condimente are o cota de piata de peste 43%. “Delikat este un brand important pentru compania noastra, si de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN