Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Selgros Cash&Carry este aproape de finalizarea lucrarilor de modernizare a doua dintre magazinele sale din Bucuresti - Baneasa si Berceni. Noul concept de magazin cash&carry a fost implementat deja in unitatea din Iasi a retelei, in urma cu un an, prin investitii de 4 milioane de euro.Scopul remodelarii este optimizarea sortimentatiei din magazine, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare standard ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului.

Finalizarea proiectelor de modernizare in Selgros Baneasa si Berceni este programata pentru 3 septembrie. Acestea sunt doua dintre cele mai vechi magazine operate de compania elvetiana in Romania: unitatea din Baneasa a fost deschisa in 2002, anul lansarii oficiale a Selgros pe piata locala, in timp ce magazinul din cartierul Berceni, din sudul Capitalei, a fost inaugurat in 2003.

Reteaua opereaza in 19 locatii in prezent si are o tinta finala de expansiune de 21 de unitati. Din 2011 si pana in prezent, compania si-a directionat investitiile in modernizarea magazinelor, lasand expansiunea in plan secund. Selgros Romania ocupa pozitia a 5-a in topul retelelor internationale de magazine din FMCG, cu afaceri de circa 700 mil. euro pe 2013, in scadere cu 9% fata de anul anterior. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor. “Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada [...]
Compania Expur, parte a conglomeratului agroindustrial francez Sofiproteol, și-a bugetat să ajungă în următorii patru ani să proceseze 20% din producția locală de semințe oleaginoase, în creștere cu un procent față de nivelul din prezent.   “Intenția noastră este ca până în 2018 să folosim instrumentele noastre industriale pentru a procesa 60% din semințele oleaginoase fin Franța, 20% din recolta românească și 35% din producția de alune di [...]
Brandul Zuzu, una dintre cele mai cunoscute mărci românești de pe piața lactatelor, a reprezentat anul trecut 37% din cifra de afaceri a Albalact, cea mai mare companie cu acționariat majoritar românesc din această industrie. Vânzările Zuzu pot fi estimate astfel la peste 35 de milioane de euro.   „Brandul Zuzu este unul dintre cele mai importate din portofoliul Albalact și din 2008 a început să crească și să devină un driver de creștere pentru [...]
(Agerpres) România poate deveni un mare exportator de hrană bio și tradițională dacă se aplică TVA zero la produsele ecologice, acestea devenind și mai accesibile pentru români, afirmă Dan Matei Agathon, președintele Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS). ‘Federația Patronatelor din Turism și Servicii susține inițiativa Asociației Operatorilor din Agricultură Ecologică ’Bio-România’ de a obține TVA redus la alimentele bio, [...]
Un canal de distributie destul de slab dezvoltat in Romania, si care ar trebui sa se extinda mai mult in urmatorii ani, il reprezinta cel al magazinelor specializate. Analistii din intreaga Europa spun, de pilda, ca in urmatorii doi-trei ani, valoarea totala a pietei de produse cosmetice din lanturile specializate ce activeaza in regiune ar putea sa creasca cu circa 1,5%-2% anual. Nu exista date referitoare la alte categorii de produse, insa specializarea ramane o oportunitate reala si [...]
Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV) estimează pentru 2014 o diminuare a recoltei de struguri cu 25%, comparativ cu anul 2012, din cauza precipitațiilor și grindinei, ceea ce va influența și producția totală de vin. În schimb, calitatea ar putea fi una "de excepție" dacă vremea călduroasă se va menține și în perioada următoare. 2014 este un an cu o producție diminuată față de 2012 cu 25%. Vreau să punctez că anul 2013 a fost un an cu o producție de struguri și de vin [...]
Lactag, unul dintre cei mai mari producatori de lapte si branzeturi din sudul tarii, a lansat la inceputul anului 2014 un nou produs – laptele ESL(Extended Shelf Life), ambalat in cutie tetrapack de 1litru, anunta compania intr-un comunicat. Tehnologia de prelucrare ESL  presupune tratarea laptelui la temperaturi foarte inalte, reducand astfel nivelul de micro-organisme care se dezvolta in lapte si prelungind termenul de valabilitate al acestuia pana la 30 de zile. Laptele ESL [...]
Grupul israelian Strauss, producătorul Doncafe, a raportat vânzări de 48 de milioane de Shekeli (circa 10,3 mil. euro) pe primul trimestru din 2014, în scădere față de valoarea de 55 mil. shekeli înregistrată în perioada similară a anului trecut. Declinul vânzărilor în lei, în acest interval, a fost de 9,4%. “Declinul vânzărilor în România a fost cauzat, în principal, de intensificarea concurenței pe piață și de evoluția [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN