Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în București alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea și spații de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenționează să îl multiplice și în alte orașe din țară, precum Cluj și Timișoara. Proiectul, denumit Coffice (combinație între coffee și office), a fost lansat luna trecută într-un spațiu de la parterul parcului de afaceri Swan din nordul Capitalei și cuprinde o cafenea de 100 de metri pătrați și un spațiu de birouri de aproape 300 de metri pătrați în care au fost amenajate cinci săli „sub cheie“ ce pot fi închiriate ca birouri individuale, trei săli de întâlnire și un spațiu open-space cu 12 stații de lucru.


„Ne adresăm companiilor multinaționale care au mulți oameni de vânzări aflați în continuă mișcare și care nu au nevoie de un birou permanent, precum și start-up-urilor de orice fel. Acesta este un proiect pilot pe care vrem să îl evaluăm, să îl calibrăm și să îl extindem anul viitor și în Timișoara și Cluj“, spune Mihai Olaru, proprietarul Omifa Impex, o afacere cu venituri de 2,7 mil. euro în 2013 și un profit net de 317.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.


Spațiile de birouri open-space situate în spatele cefenelei pot fi închiriate și pentru o zi, în timp ce chiria unei săli de întâlnire este de 15 euro/oră. Un post de lucru închiriat în open-space costă 150 de euro lunar, în timp ce camera de birou de 12 metri pătrați se închiriază pentru 350 de euro lunar, sumă în care sunt incluse și costurile cu utilitățile. Antreprenorii se bazează pe faptul că în marile proiecte de birouri proprietarii acceptă, de regulă, să închirieze spații de la 200 de metri pătrați în sus, astfel că multe afaceri antreprenoriale sunt nevoite să își înceapă activitatea în sedii de apartament. Mai multe, pewww.zf.ro


 


 


 

Alte articole recomandate:

Giganții internaționali precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever își întorc privirea către micii comercianți, o piață de 70.000-80.000 de jucători și circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile și supermarketurile au câștigat constant cotă de piață și implicit forță în negocieri. Inițial producătorii locali și internaționali nu s-au implicat în lupta dintre rețelele străine și magazinele românești, lăsând piața să se așeze [...]
Producatorul de mezeluri Caroli Foods Group si-a extins portofoliul cu un nou produs in categoria salamurilor fiert afumate, salamul Sissi. Lansat sub umbrela unuia dintre cele mai apreciate branduri de sunca de pe piata, Sissi, noul salam este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Produsul este realizat in fabrica pe care Caroli o detine la Pitesti, in conformitate cu cele m [...]
În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
Potrivit intențiilor declarate de retailerii din România, în 2017 vor fi deschise peste 300 de noi hipermarket-uri. Cele zece rețele din comerțul modern local vor asigura astfel cel mai rapid ritm de expansiune de la lansarea comerțului modern în România, în 1996. Mai mult, loc de dezvoltare încă există, analiștii și executivii din piață vorbind chiar de un total de 3.500 de magazine moderne în România în următorii 5-7 ani. Dezvoltarea [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]
Kaufland România va începe în vară construcția unui hipermarket la Vatra Dornei, pe un teren de 1,3 hectare cumpărat de la producătorul de cherestea Regnafor pentru 3,1 milioane lei (690.000 euro), și are în plan deschiderea a opt magazine în acest an, dintre care patru în București. "Lucrările la viitorul magazin Kaufland din Vatra Dornei sunt preconizate să înceapă în această vară, dar momentan nu dorim să vehiculăm o dată a deschiderii lui. [...]
La Constanța s-a deschis o cafenea cu totul deosebită, după ce Andrei Duda și Alexandru Wagner, 29 de ani, doi tineri care au lucrat în multi­na­ționale, au pus pe picioare în urmă cu aproximativ un an cafeneaua Haute Cup în Constanța, în care au in­vestit inițial aproape 100.000 de euro. „Brandul Haute Cup întru­chipează pasiunea noastră pentru cafea și a pornit din dorința de a împărtăși această pasiune cu iubitorii cafelei de [...]
Eliminarea sistemului de cote la zahăr ar putea reprezenta o lovitură puternică pentru o industrie care mobilizează zeci de mii de locuri de muncă la nivelul UE. Săptămâna aceasta, Parlamentul European urmează să analizeze un amendament prin care se solicită crearea unui fond specific de 250 de milioane de euro, pentru anul 2015, cu scopul de a regândi modelul de business din sectorul zahărului. Acest amendament va fi susținut și de către europarlamentarii români din [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN