Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în București alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea și spații de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenționează să îl multiplice și în alte orașe din țară, precum Cluj și Timișoara. Proiectul, denumit Coffice (combinație între coffee și office), a fost lansat luna trecută într-un spațiu de la parterul parcului de afaceri Swan din nordul Capitalei și cuprinde o cafenea de 100 de metri pătrați și un spațiu de birouri de aproape 300 de metri pătrați în care au fost amenajate cinci săli „sub cheie“ ce pot fi închiriate ca birouri individuale, trei săli de întâlnire și un spațiu open-space cu 12 stații de lucru.


„Ne adresăm companiilor multinaționale care au mulți oameni de vânzări aflați în continuă mișcare și care nu au nevoie de un birou permanent, precum și start-up-urilor de orice fel. Acesta este un proiect pilot pe care vrem să îl evaluăm, să îl calibrăm și să îl extindem anul viitor și în Timișoara și Cluj“, spune Mihai Olaru, proprietarul Omifa Impex, o afacere cu venituri de 2,7 mil. euro în 2013 și un profit net de 317.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.


Spațiile de birouri open-space situate în spatele cefenelei pot fi închiriate și pentru o zi, în timp ce chiria unei săli de întâlnire este de 15 euro/oră. Un post de lucru închiriat în open-space costă 150 de euro lunar, în timp ce camera de birou de 12 metri pătrați se închiriază pentru 350 de euro lunar, sumă în care sunt incluse și costurile cu utilitățile. Antreprenorii se bazează pe faptul că în marile proiecte de birouri proprietarii acceptă, de regulă, să închirieze spații de la 200 de metri pătrați în sus, astfel că multe afaceri antreprenoriale sunt nevoite să își înceapă activitatea în sedii de apartament. Mai multe, pewww.zf.ro


 


 


 

Alte articole recomandate:

Ambalajul inteligent va juca un rol foarte important în viitorul FMCG, inclusiv produsele lactatedeoarece companiile reduc pierderile print-ro calitate mai bună; produse care durează mai mult și o nouă tehnologie care reduce prețurile materiilor prime, informează Dairy Reporter. Dr. Joe Kerry, șeful departamentului de Ambalaje pentru Alimente a Universității Cork College din Irlanda explică în noua sa carte care atinge subiectul și enumeră câteva nume [...]
Compania Novita Impex din Satu Mare, care produce paste făinoase, deținută de antreprenoarea Margareta Ardelean, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei, în creștere cu 60% față de anul pre­cedent, vânzări totale re­zul­­tate din pro­duc­ț­ia și comer­cializarea a 700 de tone de pa­s­te.  „Brandul nou cu denumire maghiară - Szatmari -  ne-a propulsat vânzările în 2016 față de [...]
Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fos [...]
Crescătorii români de porci au foarte mult de suferit, din cauza prețului foarte mic al prețului cărnii, a declarat Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Potrivit acestuia, tendința este cauzată de mai mulți factori, printre care și contextul economic regional. În România,  kilogramul de porc în viu se vinde cu 4,5-4,6 lei pe kilogram, iar cel în carcasă cu 1,39 euro pe kilogram, în timp ce [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Floriol, lider în inovație pe piața de ulei îmbuteliat, își completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Floriol Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea-soarelui. Datorită conținutului natural de Omega 3 și Omega 6 care contribuie la menținerea concentrațiilor normale ale colesterolului din sânge, Floriol Vitality este recomandat persoanelor interesate de o dietă [...]
Retailerul belgian Mega Image a deschis săptămâna trecută magazinul de la parterul clădirii de birouri Bucharest One dezvoltată de compania Globalworth, fondată și condusă de omul de afaceri grec Ioannis Papalekas.    Acesta este magazinul cu numărul 442 al rețelei de supermarketuri.  Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul rețelei, este situat pe strada Barbu Văcărescu, lângă stația de metrou Aure [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN