Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Piața apelor îmbuteliate, care a consemnat o scădere în volum în prima parte a anului din cauza vremii nefavorabile și a puterii de cumpărare scăzute, devine din ce în ce mai „aglomerată“ din cauza ambalajelor mari, de cinci litri sau chiar mai mari care atrag de cele mai multe ori românii datorită prețului mai scăzut per litru.


„La nivel total – băuturi răcoritoare și apă îmbuteliată - remarcăm în primul trimestru o tendință de creștere a volumului achiziționat la un act de cum­părare (la 5,5 litri), în detrimentul frec­venței. Acest feno­men poate fi in­fluen­țat și de am­ba­la­jele din ce în ce mai mari care apar pe piata, adică upsi­zing“, se arată într-un studiu transmis ZF de către com­pania de cercetare de piață GfK. 


Dacă pe piața băuturilor răco­ri­toare tendința este de apropiere de trei litri (PepsiCo a lansat un ambalaj la 2,75 litri, iar mai multe branduri locale de pe seg­mentul economic de preț se găsesc și în ambalaj la trei litri), pe piața apelor îmbuteliate trendul se îndreaptă către ambalaje mari de cinci litri sau chiar de zece litri, jucătorii mizând în primul rând pe puterea de cumpărare scăzută a românilor. Primul producător care a intrat pe piață cu varianta de PET la cinci litri pentru apa minerală plată a fost Apemin Zizin din Brașov în 1998, iar după el au urmat și alți producători. Mai multe, pe ZFCorporate

Alte articole recomandate:

Producătorul de ambalaje din carton Eco­pack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afa­ceri Vladimir Cohn, spune că producția de carton on­­dulat a crescut cu 4-5% în 2013 față de anul an­terior, datorită exporturilor de ambalaje în Ungaria, Re­publica Moldova, Bulgaria și Grecia.   Potrivit celor mai recente date de la Patronatul Industriei de Celu­loză și Hârtie Rompap, producția de ambalaje de carton ondulat a fost în creștere cu 5,9% [...]
Ambalajul inteligent va juca un rol foarte important în viitorul FMCG, inclusiv produsele lactatedeoarece companiile reduc pierderile print-ro calitate mai bună; produse care durează mai mult și o nouă tehnologie care reduce prețurile materiilor prime, informează Dairy Reporter. Dr. Joe Kerry, șeful departamentului de Ambalaje pentru Alimente a Universității Cork College din Irlanda explică în noua sa carte care atinge subiectul și enumeră câteva nume [...]
Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc. Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioad [...]
Unitatea de procesare a cărnii, Edeka din Rheinstetten este considerată a fi una dintre cele mai moderne din Germania. În jur de 900 de angajați contribuie la procesarea și ambalarea proces a peste 600 de tone de carne proaspătă și prelucrată în fiecare zi, informează Global meat news. Cel mai bine vandut și, în același timp, produsul cel mai sensibil de pe segmentul cărnii gata preparată este carnea tocată. Livrată sub diferite tipuri (carne de porc, [...]
  Ambalarea pulberilor alimentare, a zahărului, orezului, făinii, a cafelei, cacao etc. presupune utilizarea unor echipamente specifice de mare productivitate, fiabile, cu un consum cât mai mic de energie și cu o rată a pierderilor cât mai mică. Detaliem mai jos principalele echipamente folosite.   Mașini automate de ambalat   Ambalarea pulberilor alimentare destinate comercializării directe în magazin se face complet automat, pe linii de mare [...]
  Producătoul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, și-a bugetat pentru acest an un program de investiții de peste 2 mil. euro în extinderea spațiului de producție cu 4.600 de metri pătrați și pentru creșterea capacității în segmentul cutiilor de carton, informează ZF.   Fabrica VPK Packaging din Salonta produce în principal cutii de carton, însă livrează și plăci de carton, c [...]
Ulma propune o mașinp de generație nouă pentru ambalarea produselor proaspete în atmosfera modificată (MAP), pretabil la aambalarea uneo forte largi game de alimente: carne proaspătă sau procesată, pui, pizza, pește, paste sau brânzeturi.Noul sistem de sigilare transversală “Long Dwell”, caracterizat printr-o mișcare “ovală” a fălcilor, asigură o sigilare perfect ermetică și, totodată, conferă rapididate. Acest nou sistem de [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN