Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Piața apelor îmbuteliate, care a consemnat o scădere în volum în prima parte a anului din cauza vremii nefavorabile și a puterii de cumpărare scăzute, devine din ce în ce mai „aglomerată“ din cauza ambalajelor mari, de cinci litri sau chiar mai mari care atrag de cele mai multe ori românii datorită prețului mai scăzut per litru.


„La nivel total – băuturi răcoritoare și apă îmbuteliată - remarcăm în primul trimestru o tendință de creștere a volumului achiziționat la un act de cum­părare (la 5,5 litri), în detrimentul frec­venței. Acest feno­men poate fi in­fluen­țat și de am­ba­la­jele din ce în ce mai mari care apar pe piata, adică upsi­zing“, se arată într-un studiu transmis ZF de către com­pania de cercetare de piață GfK. 


Dacă pe piața băuturilor răco­ri­toare tendința este de apropiere de trei litri (PepsiCo a lansat un ambalaj la 2,75 litri, iar mai multe branduri locale de pe seg­mentul economic de preț se găsesc și în ambalaj la trei litri), pe piața apelor îmbuteliate trendul se îndreaptă către ambalaje mari de cinci litri sau chiar de zece litri, jucătorii mizând în primul rând pe puterea de cumpărare scăzută a românilor. Primul producător care a intrat pe piață cu varianta de PET la cinci litri pentru apa minerală plată a fost Apemin Zizin din Brașov în 1998, iar după el au urmat și alți producători. Mai multe, pe ZFCorporate

Alte articole recomandate:

Paloma D2, noua propunere a inginerilor de la Bosch, este, în fapt, un robot de ambalare, făcând parte din gama de Top a companiei Bosch Packaging, fiind pusă în conexiune cu linia de termoformare  sau formare concepută de Delta Robots și putând ambala produse lactate, atât în casolete de plastic sau folie dură, cât și în recipiente de carton. Productivitatea este de peste 300 de unități ambalate pentru fiecare celulă [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel [...]
Checuri comercializate sub marca grupului Carrefour din Argentina cu mențiunea "cocaină: 12 grame" în lista de ingrediente ce figurează pe etichetă au declanșat o avalanșă de reacții ironice pe rețelele de socializare, relatează AFP. Grupul francez, care numără peste 500 de magazine în Argentina, și-a prezentat scuze, deplângând o "glumă de prost gust" din partea unui angajat al unui furnizor al lanțului. "De la Carrefour Argentina vrem să liniștim clienții noștri, [...]
GEA Procomac a vândut prima linie aseptică în India pentru ambalarea produselor din lapte în sticle PET celui mai mare producător de lapte din India, Gujarat Co-op Milk Marketing Federation, informează Dairy Reporter. Contractul pentru o linie de umplere pentru brandul de băuturi pe bază de lapte Amulng, și include desig-nul, fabricarea și instalația pentru un bloc ECOSpin pentru produse cu aciditate scăzută care poate umple 30.000 de sticle (a câte 200 [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN