Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine.


„Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelor albastre» nu intra in topul profesiilor respectate de romani”, afirma Narcis Horhoianu, Director de Marketing Heineken Romania.


La baza programului se afla un studiu recent realizat la initiativa celor de la Heineken care si-a propus sa cerceteze perceptia romanilor despre meserii si profesii. Una dintre cele mai importante concluzii este faptul ca peste 53% dintre tinerii intre 18 si 24 ani s-ar orienta catre meserii, 71% dintre ei crezand ca o meserie se invata cel mai bine la scoala.

Alte articole recomandate:

Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri p [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
În luna decembrie 2013, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații  agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a crescut atât față de luna precedentă cât și față de luna decembrie 2012 cu 3,7%, respectiv cu 9,4%. În anul 2013 comparativ cu anul 2012, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatații agricole și centre de colectare de către unitățile procesatoare a scăzut cu 1,0%. Decembrie 2013 comparativ cu noiembrie [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Investitorii străini care au de ales între a deschide o afacere în România sau în Bulgaria, sunt înclinați să aleagă mai des țara vecină. Așa s-a întâmplat și cu un brand suedez de pește care a anunțat că va construi o fabrică de prelucrare pe țărmul bulgar al Mării Negre, la vreo 200 de kilometri de granița cu România. Investiția companiei Almar inițială va fi de 1,5 milioane de euro, ia [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN