Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Transportul a doi, trei paleți nu e întotdeauna simplu de organizat și, de multe ori, costul este foarte mare. Dar, din dorința de a respecta angajamentele față de clienți, transporturile sunt totuși îndeplinite, chiar dacă din punct de vedere financiar nu sunt eficiente.


Soluția pe care Pall-Ex a adus-o pe piață este, în fapt, un fel de curierat cu mărfuri paletizate, venind să rezolve această problemă și garantând livrări rapide.


Hub-ul central este la Sibiu


Concret, distribuția în cadrul Pall-Ex se realizează în mai multe faze. Prima se referă la colectarea și consolidarea mărfurilor de către membri, mărfurile fiind transportate la hub-ul central Pall-Ex, din Sibiu. Acest lucru se întâmplă în fiecare noapte, la o oră prestabilită. Odată ajunsă în hub, marfa este sortată pentru a fi încărcată în vehiculele corespunzătoare ale membrilor care se întorc la sediul propriu în dimineața zilei următoare, livrând marfa către clienții din zonă.


Hub Pall Ex infoALIMENT Magazin 


De menționat, că fiecare partener își operează depozitul local, acolo unde colectează marfa pe care o trimite, utilizând camioane mari în hub-ul central. ”În fiecare noapte, vin camioane cu marfă paletizată în depozitul din Sibiu, acolo unde se face cross-dock. De exemplu, din Constanța este adusă marfă pentru restul țării, aceasta fiind preluată din Sibiu de către ceilalți parteneri. În același timp, partenerii din țară aduc la Sibiu marfă având destinație Constanța. Astfel, economia vine din faptul că vehiculul este ocupat și pe tur și pe retur”, a explicat Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România, menționând că în depozitul din Sibiu, un camion este descărcat în 16 minute, în condițiile în care marfa este scanată, iar status-ul ei este descărcat în sistem.


De altfel, marfa este scanată încă din momentul în care este preluată de parteneri în depozitele proprii, parcursul ei putând fi urmărit on-line/live, printr-un sistem track & trace, de către client. Totul este gestionat de sistemul Twine, dezvoltat de englezi în ultimii 16 ani, și implementat la toți partenerii Pall-Ex. Sistemul presupune tehnologie Bar-Code, Track & Trace, comunicare și răspuns ”real time”, trasabilitate și controlul calității, KPI, dovada livrării on-line (E-POD) și CMR, scanat în 24 de ore.


 


Danor Ionescu, CEO Pall Ex Romania infoALIMENT MagazinDanor Ionescu, CEO al Pall-Ex: ”Transportăm pentru clienți sferturi de paleți, jumătăți, paleți full și mega-full. Greutățile maxime acceptate sunt de 175 kg-pentru sfert, 350-pentru jumătate de palet, 700 kg-pentru full și 1.200 kg pentru mega-full. Pall-Ex vrea să devină lider la nivel european cu o filială în fiecare țară din Europa, unde există piață pentru un astfel de serviciu. ”Avem acum Serviciul de transport paletizat în 24 de ore, în mod Expres, și Standard, în 48 de ore, pe teritoriul național. În prezent, avem 28 de membri, iar target-ul pe care ni-l propunem este de 30 de membri.”


Un nou tip de distribuție națională


Cine are doi paleți de marfă de transportat de la Timișoara, la Iași, ori trebuie să aștepte un camion, ori să transporte cu un microbuz. Dar, acum există serviciul Pall-Ex lansat de la 1 decembrie 2011, care integrează astfel de servicii. În total, la nivel național, rețeaua numără 28 de membri.


Declarații ale partenerilor Pall Ex


Catalin CHELARU-Director Comercial, Pambac SA: "Colaborăm cu Pall-Ex încă din prima lor zi de operare în România și suntem mulțumiți tot din aceeași zi. Cu Pall-Ex am găsit soluții pentru deservirea clienților noștri în orice moment. Rapiditate, trasabilitate, seriozitate și o bună comunicare, sunt din punctul nostru de vedere ingredientele unui serviciu de calitate pe care le-am găsit din plin la Pall-Ex."


Lucretia OPRIȘIU-Manager Achiziții, Scandia Food SRL: "Pall-Ex a devenit partenerul nostru de încredere, prin rapiditatea și siguranța livrărilor produselor noastre. De asemenea, colaborarea cu Pall-Ex a constituit un element esențial pentru reducerea costurilor în materie de distribuție a produselor proprii." 


Paul BOGDAN-Manager Special Commercial Projects, Ductil SA: “Prin intermediul Pall-Ex realizăm distribuția mărfurilor noastre într-un mod rapid și eficient. Modulul ”Track & Trace” ne permite urmărirea on-line a documentației proprii confirmate, ceea ce constituie un real avantaj"


                                                    X               X               X


Fondată în 1996, rețeaua Pall-Ex a devenit unul dintre liderii europeni în materie de servicii logistice, fiind un concept nou pentru Centrul și Estul Europei, nu însă și pentru restul continentului. Astfel, în Marea Britanie funcționează zece astfel de rețele, în Germania, 9, în Italia și Spania, 4, iar în Franța, sunt 7. Pall-Ex se află în creștere a volumului de afaceri, atât în marea Britanie, cât și în Europa continentală, astăzi însumând 327 de membri în întreaga Europă și având un volum al transporturilor de 3,1 milioane de paleți pe an.


Din 2011, Pall-Ex activează în România, promovând un model inovator de afaceri. Modelul Pall-Ex permite formarea unei rețele de transportatori și distribuitori locali care oferă un serviciu de livrare în 24 de ore a mărfurilor paletizate pe întreg teritoriul țării.


CONTACT: Pall-Ex Romania, Strada Stefan Cel Mare 193, Sibiu , Romania; Tel.Verde: 0800 41 00 14; Recepție: (+40) 269 202 222; www.pallex.ro; office@pallex.ro

Alte articole recomandate:

Producatorul de salamuri crud-uscate Salbac, parte a grupului de firme Agricola, a finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii cu 25% a capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate. „Actionam in trendul impus de piata si de obiceiurile de consum si ne focusam activitatea pe producerea si vanzarea salamurilor crud-uscate Agricola, unde ocupam pozitia de lider national din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu o cota  de piata de 17%. Ne dorim sa [...]
Danone România, unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală a lactatelor, va direcționa investițiile din acest an în creșterea consumului de iaurturi și în lansarea de noi produse, a declarat Dieter Schulz, directorul general al companiei (vezi FOTO), în cadrul conferinței de lansare a campaniei “Gustă viața zâmbind”. Ca parte a strategiei, Danone a lansat recent o serie de produse noi, iaurturi simple și cu fructe  cu un conținut scăzut de [...]
Mega Image anunță alte trei noi magazine cu program non-stop, în București: Mega Image Lugojana, Mega Image Domenii și Mega Image Mărășești. Astfel, alături de cele doua magazine, Mega Image Lizeanu și Mega Image Muncii, care au program non-stop de anul trecut, Mega Image are în prezent un total de cinci magazine cu program non-stop.  Mega Image deține în prezent o rețea de 319 de locații.  
Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 230 mil. lei, în scădere cu 1,6% față de perioada similară a anului precedent, începând astfel să reducă din minusul de 5% al rulajelor pe care compania l-a raportat anul trecut.   „Primul semestru a venit cu o serie de semnale încurajatoare din partea pieței, consumatorii răspunzând pozitiv inițiativelor noastre, așa cum au fost [...]
Piața bomboanelor pe bază de zahăr (caramele, dropsuri) este dominată de mărci private și branduri de import, astfel că singurul nume românesc aflat în topul celor mai mari zece produse cu cele mai mari vânzări în volum este Silvana, brand al Kandia Dulce, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktfors­chung. Cele mai vândute zece produse din cate­goria bomboanelor au împreună o cotă de piață cumulată de 28,4% [...]
Boromir Prod Buzău (simbol bursier SPCU) va contracta de la ING un credit de investiții de 18 milioane de lei, dar și să-și deschidă o linie overdraft în valoare de 6,8 milioane de lei pentru achiziția de stocuri, arată o propunere adresată acționarilor.   Aceștia vor fi chemați pe 9 septembrie și pentru a ratifica valoarea actuală de 21 milioane de euro a unui împrumut total de 31,8 milioane de euro contractat în 2010, cât și pentru a ratifica valoarea ș [...]
Producătorul german de aparatură electrocasnică de lux Miele, care deține pe piața locală atât operațiuni de producție cât și de distribuție și retail, a semnat un parteneriat cu eMag, urmând să își vândă frigiderele și mașinile de spălat pe platforma online a celui mai mare magazin online local. În primul an de parteneriat, respectiv 2015, compania estimează că veniturile din acest parteneriat vor fi de sub 5% din cifra de afacer [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a avut o scădere de 10% a volumelor în trimestrul doi (29 martie- 27 iunie), după ce și primele trei luni ale anului au adus un minus de până la 10% (high single digit). Scăderea volumelor este pusă pe seama presiunii promoțiilor competitorilor, dar și a mediul comercial dificil.  Cele mai agresive promoții le-a făcut principalul competitor – PepsiCo, care pe lângă creșterea dimensiunii sticlelor [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN