Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Transportul a doi, trei paleți nu e întotdeauna simplu de organizat și, de multe ori, costul este foarte mare. Dar, din dorința de a respecta angajamentele față de clienți, transporturile sunt totuși îndeplinite, chiar dacă din punct de vedere financiar nu sunt eficiente.


Soluția pe care Pall-Ex a adus-o pe piață este, în fapt, un fel de curierat cu mărfuri paletizate, venind să rezolve această problemă și garantând livrări rapide.


Hub-ul central este la Sibiu


Concret, distribuția în cadrul Pall-Ex se realizează în mai multe faze. Prima se referă la colectarea și consolidarea mărfurilor de către membri, mărfurile fiind transportate la hub-ul central Pall-Ex, din Sibiu. Acest lucru se întâmplă în fiecare noapte, la o oră prestabilită. Odată ajunsă în hub, marfa este sortată pentru a fi încărcată în vehiculele corespunzătoare ale membrilor care se întorc la sediul propriu în dimineața zilei următoare, livrând marfa către clienții din zonă.


Hub Pall Ex infoALIMENT Magazin 


De menționat, că fiecare partener își operează depozitul local, acolo unde colectează marfa pe care o trimite, utilizând camioane mari în hub-ul central. ”În fiecare noapte, vin camioane cu marfă paletizată în depozitul din Sibiu, acolo unde se face cross-dock. De exemplu, din Constanța este adusă marfă pentru restul țării, aceasta fiind preluată din Sibiu de către ceilalți parteneri. În același timp, partenerii din țară aduc la Sibiu marfă având destinație Constanța. Astfel, economia vine din faptul că vehiculul este ocupat și pe tur și pe retur”, a explicat Danor Ionescu, CEO al Pall-Ex România, menționând că în depozitul din Sibiu, un camion este descărcat în 16 minute, în condițiile în care marfa este scanată, iar status-ul ei este descărcat în sistem.


De altfel, marfa este scanată încă din momentul în care este preluată de parteneri în depozitele proprii, parcursul ei putând fi urmărit on-line/live, printr-un sistem track & trace, de către client. Totul este gestionat de sistemul Twine, dezvoltat de englezi în ultimii 16 ani, și implementat la toți partenerii Pall-Ex. Sistemul presupune tehnologie Bar-Code, Track & Trace, comunicare și răspuns ”real time”, trasabilitate și controlul calității, KPI, dovada livrării on-line (E-POD) și CMR, scanat în 24 de ore.


 


Danor Ionescu, CEO Pall Ex Romania infoALIMENT MagazinDanor Ionescu, CEO al Pall-Ex: ”Transportăm pentru clienți sferturi de paleți, jumătăți, paleți full și mega-full. Greutățile maxime acceptate sunt de 175 kg-pentru sfert, 350-pentru jumătate de palet, 700 kg-pentru full și 1.200 kg pentru mega-full. Pall-Ex vrea să devină lider la nivel european cu o filială în fiecare țară din Europa, unde există piață pentru un astfel de serviciu. ”Avem acum Serviciul de transport paletizat în 24 de ore, în mod Expres, și Standard, în 48 de ore, pe teritoriul național. În prezent, avem 28 de membri, iar target-ul pe care ni-l propunem este de 30 de membri.”


Un nou tip de distribuție națională


Cine are doi paleți de marfă de transportat de la Timișoara, la Iași, ori trebuie să aștepte un camion, ori să transporte cu un microbuz. Dar, acum există serviciul Pall-Ex lansat de la 1 decembrie 2011, care integrează astfel de servicii. În total, la nivel național, rețeaua numără 28 de membri.


Declarații ale partenerilor Pall Ex


Catalin CHELARU-Director Comercial, Pambac SA: "Colaborăm cu Pall-Ex încă din prima lor zi de operare în România și suntem mulțumiți tot din aceeași zi. Cu Pall-Ex am găsit soluții pentru deservirea clienților noștri în orice moment. Rapiditate, trasabilitate, seriozitate și o bună comunicare, sunt din punctul nostru de vedere ingredientele unui serviciu de calitate pe care le-am găsit din plin la Pall-Ex."


Lucretia OPRIȘIU-Manager Achiziții, Scandia Food SRL: "Pall-Ex a devenit partenerul nostru de încredere, prin rapiditatea și siguranța livrărilor produselor noastre. De asemenea, colaborarea cu Pall-Ex a constituit un element esențial pentru reducerea costurilor în materie de distribuție a produselor proprii." 


Paul BOGDAN-Manager Special Commercial Projects, Ductil SA: “Prin intermediul Pall-Ex realizăm distribuția mărfurilor noastre într-un mod rapid și eficient. Modulul ”Track & Trace” ne permite urmărirea on-line a documentației proprii confirmate, ceea ce constituie un real avantaj"


                                                    X               X               X


Fondată în 1996, rețeaua Pall-Ex a devenit unul dintre liderii europeni în materie de servicii logistice, fiind un concept nou pentru Centrul și Estul Europei, nu însă și pentru restul continentului. Astfel, în Marea Britanie funcționează zece astfel de rețele, în Germania, 9, în Italia și Spania, 4, iar în Franța, sunt 7. Pall-Ex se află în creștere a volumului de afaceri, atât în marea Britanie, cât și în Europa continentală, astăzi însumând 327 de membri în întreaga Europă și având un volum al transporturilor de 3,1 milioane de paleți pe an.


Din 2011, Pall-Ex activează în România, promovând un model inovator de afaceri. Modelul Pall-Ex permite formarea unei rețele de transportatori și distribuitori locali care oferă un serviciu de livrare în 24 de ore a mărfurilor paletizate pe întreg teritoriul țării.


CONTACT: Pall-Ex Romania, Strada Stefan Cel Mare 193, Sibiu , Romania; Tel.Verde: 0800 41 00 14; Recepție: (+40) 269 202 222; www.pallex.ro; office@pallex.ro

Alte articole recomandate:

Festivalul George Enescu, cel mai important eveniment cultural al anului în România, va aduce la București peste 20.000 de turiști străini din toate colțurile lumii, din Japonia în Italia și din Canada în Belgia. În contextul în care fiecare turist străin va cheltui în medie 600-700 de euro pe cazare, masă și alte ieșiri în oraș, acest eveniment nu doar va pune România pe harta turistică a lumii, ci va aduce în conturile hotelierilor [...]
(Comunicat) Selgros Cash & Carry, magazinul preferat al profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri, lansează începând de astăzi competiția națională „Chef pentru o zi”. „Chef pentru o zi” este un concurs care oferă șansa de a conduce, pentru o zi, bucătăria unui restaurant într-unul dintre cele 16 orașe în care Selgros deține magazine (lista orașelor și a magazinelor e aici). [...]
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola, și Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul local al PepsiCo, reprezintă peste 50% din businessul total generat de companiile din industria băuturilor nonalcoolice, o piață care se ridică la 4,7 mld. lei (peste 1 mld. euro) și unde activează 511 companii, potrivit zf.ro Cei doi jucători, care au circa un sfert din angajații din domeniu, au în­ce­put să domine în special piața bău­tu­rilor răcoritoare [...]
”Obiectivul principal pentru finalul de an 2014, al companiei Agricola Internațional Bacău, este acela de a consolida și mai mult brandul Puiul fericit, unul dintre succesele noastre de piață incontestabile”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne doamna Carmen Gavrilescu, Marketing Manager. Binecunoscut consumatorilor, ”Puiul fericit” este produs într-o fermă specializată a companiei și, încă de la lansarea sa pe piață, [...]
Afacerea cu biscuți începută în 1962 de către Firuz Kanatlı și familia sa și ajunsă astăzi să fie cel de-al doilea mare jucător de pe piața din Turcia, a decis recent să își extindă producția și în România. După ce a anunțat să contruiască o fabrică la Craiova, producătorul turc a primit un ajutor de stat de 6 milioane de euro și va începe lucrările de la mijlocul acestei luni. Investiția totală se va [...]
După ce s-a ieftinit ca urmare a scăderii taxei pe valoarea adăugată de la 24% la 9%, pâinea s-a scumpit la loc, ca urmare a introducerii accizei suplimentare de 7 eurocenți pentru ficare litru de combustibili. Potrivit digi24.ro, creșterea tarifului la gaze dar și la majorarea prețurilor la carburanți, prin introducerea supraaccizei - a crescut și prețul celui mai consumat aliment din România.La Craiova, de exemplu, o pâine de 90 de bani, se vinde acum cu 1 leu. La [...]
Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor trei producatori pe acest segment, ne comunica reprezentantii companiei, citand ca sursa datele A.C. Nielsen, septembrie 2013. De asemenea, dezvoltarea portofoliului de branza de vaci a adus [...]
In Romania, Hochland a lansat cascavalul in anul 2002 si in prezent produce 2.000 de tone anual. Principala piata de desfacere este cea locala, exporturile reprezentand o activitate inceputa recent.   Cascavalul produs la Sovata este exportat in tari precum Bulgaria, Serbia, Croatia si Macedonia. Pe piata romaneasca, evaluata la 100 de milioane de euro, Hochland detine o cota de 18%.   “Piata locala nu are evolutii spectaculoase, cascavalul este principala categorie cu [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN