Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Iulian Stanciu, unul dintre acționarii eMag și unul dintre cei mai puternici antre­prenori din industria IT, împreună cu alți doi antreprenori români, a început recrutările pentru berăria pe care o vor deschide în Parcul Herăstrău în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mal­lurilor din ziua de astăzi.


Restaurantul, care va fi deschis în această toamnă, va avea o echipă de 130 de oameni, dintre care doar 10 au fost deja selectați. „Până acum am angajat doar zece per­soa­ne, astfel că mai trebuie să angajăm încă 120 de oameni”, spune Vlad Dumitru, prin­cipalul acționar al berăriei cu un pachet de 50% din acțiuni, alături de Iulian Stanciu (25%) și Ioana Iancu (25%).


 Vlad Dumitru a fost directorul general și unul dintre acționarii (50% din acțiuni) im­por­tatorului și distribuitorului de produse IT Combox Delivery, în cadrul căreia actuala Network One Distribution (compania lui Iulian Stanciu) a preluat un pachet de ac­țiuni  (50%) în 2008. Dumitru a ieșit din ac­țio­nariat acum doi ani, potrivit propriilor afir­mații. Astfel, după Combox Delivery, Beră­ria H reprezintă al doilea parteneriat dintre Stanciu și Dumitru. Mai multe, pe www.zf.ro


 


 

Alte articole recomandate:

Premier Tech Chonors (PTC) a patentat un nou Sistem de ambalare în saci. Mai mult decât atât, ideea novatoare și-a găsit imediat desfacere. Astfel, furnizorul irlandez de ingrediente Carbery Ingredients a achiziționat și a instalat un sistem de ambalare cu saci de compresie de la compania Premier Tech Chronos la fabrica sa din Carbery din Cork, Irlanda, urmând ca linia tehnologică să intre în funcțiune începând [...]
Taxa pe valoare adaugata nu va scadea sub nicio forma anul acesta. Cel mai probabil scenariu de reducere a TVA-ului ar putea fi in 2016, dupa cum a declarat ministrul Finantelor, Ioana Petrescu, intr-un interviu acordat stirilor Pro TV. Noua sefa de la Finante a explicat ca in luna mai vor veni mai multi bani la buget din taxa pentru constructii speciale, astfel incat va fi posibila scaderea contributiilor sociale pentru angajatori cu 5 la suta, dar si neimpozitarea profitului investit, [...]
Prezența produselor lactate de capră pe piața românească se face tot mai puternic simțită. Aceasta se datorează creșterii interesului din partea consumatorilor pentru acest tip de produse. Pe acest trend se inscrie si afacerile in crestere substantiala ale companiei La Colline care, in urma cererilor de pe piata externa, va demara cat de curant exportul de lactate din lapte de capra in tarile arabe, Italia dar si in China. Calitatea deosebita a produselor tine, desigur, si de modul de [...]
Luni, la Hotel Intercontinental din București, în prezența unei numeroase audiențe, GS1 au fost lansate oficial Agregatorul Național de date de încredere despre produse GS1, „Cumpără Informat”, și Programul Global GS1 Source. Materializarea proiectului a fost rodul cooperării dintre organizația mai sus amintită și Guvernul României, prin Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului, și Ministerul [...]
In 2014, consumatorii vor lua decizii din ce in ce mai contradictorii. Arata dorinta de a trai luxos si a se gratifica imediat, exprimand aceste lucruri prin telefoane mai performante, pasiune pentru aplicatii, o ruta mai rapida pentru achizitii si dorinte vizuale. De cealalta parte, insa, se lupta pentru un balans munca/viata personala cat mai bun, doresc autenticul si o viata placuta acasa si in comunitate, rezulta dintr-un studiu amanuntit al Euromonitor. In 2014, consumatorii cumpara din [...]
Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața înghețatei, se înregistrează în sudul României (Muntenia, inclusiv București), în timp ce Transilvania – piața natală a companiei – reprezintă 43% din rulajele producătorului. Bucureștiul, cu circa două milioane de locuitori și cea mai importantă „piață“ de desfacere pentru toți producătorii indiferent de profil, reprezintă 20% din afacerile totale [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna martie a acestui an aproape 1.500 de aparitii in online, in scadere cu 10% fata de luna februarie, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 25% in presa online, cu 3% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook [...]
Procesul de rebranding dezvoltat intr-o perioada de aproximativ 6 luni si finalizat in prima parte a anului acestuia seteaza premisele dezvoltarii portofoliului de produse Zuzu in orice directie strategica in cadrul subcategoriilor pietei de lactate, informeaza Revista Piata. Noutatea absoluta a proiectului de rebranding o reprezinta solutia de arhitectura de portofoliu creata conform beneficiilor aduse de produse in viata consumatorului, spre deosebire de solutia mult prea des intalnita pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN