Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Gigantul alimentar Nestle duce la un nou nivel cercetarile privind legătura dintre dieta și sănătate printr-un neobișnuit parteneriat în industria biotehnologică, prin care speră să reușească să dezvolte produse mai profitabile.

În cadrul acordului cu americanii de la Cellular Dynamics International (CDI), Nestle va obține celule umane din creier și ficat, urmând să analizeze modul în care nutrienții din alimente afectează aceste celule, a precizat Emmanuel Baetge, directorul diviziei de cercetare a companiei elvețiene, potrivit Wall Street Journal.

Acordul dintre cele două companii va fi anunțat oficial în această săptămână, însă termenii financiari nu vor fi dezvăluiți. Potrivit directorului executiv al CDI, Robert Palay, 18 din cele 20 de companii farmaceutice de top cumpără celule de la laboratoarele sale, însă Nestle este prima companie din industria alimentară care face acest lucru.

Cercetătorii Nestle au început deja să studieze modul în care acizii grași din avocado și uleiul de măsline interacționează cu neuronii, în scopul identificării unor soluții pentru consumatorii vârstnici, dar și pentru afecțiuni precum obezitate, diabet sau Alzheimer. Există însă nutriționiști și doctori mai sceptici, care cred că soluționarea unor boli complicate necesită mai mult decât optimizarea ingredientelor.

Totuși, reprezentanții Nestle, care au investit timp de un deceniu în această nișă, cred că astfel de produse alimentare cu proprietăți de vindecare îi vor aduce un profit mai mare decât cele tradiționale. Mai multe, pe www.ziare.com


 

Alte articole recomandate:

Heineken Romania l-a numit pe Narcis Horhoianu in functia de Director de Marketing, incepand din 1 februarie 2014. Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a Heineken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din aceasta functie va continua sa dezvolte portofoliul de marci al companiei prin inovatii si noi experiente de brand pentru clienti si consumatori, informeaza Revista Piata. “Sunt foarte mandru sa fiu numit in functia de Director d [...]
Salariul mediu brut al unui angajat de la Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, s-a situat anul trecut la 5.766 de lei (1.304 euro) lunar, în creștere cu aproape 50% comparativ cu anul 2008, în condițiile în care compania a renunțat la aproape 1.000 de angajați în această perioadă. Compania, care a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 410 mil. euro, a alocat 112 milioane de lei salariilor și indemnizațiilor oferite angajaților, [...]
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialPenitenciar PloiestiCod fiscal: RO6884453, Adresa: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Telefon: +40 0244526834, Fax: +40 0244595356I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon:+40 0244526834, fax:+40 0244595356, persoana de contact:Steluta GrigorescuI.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:Penitenciar Ploiesti, strada Rudului , nr 49, judetul PrahovaI.2) Tipul [...]
Marile lanțuri de hipermarketuri, asociațiile de producători agricoli, administratorii de piețe și parlamentarii vor discuta astăzi în Parlament pe marginea legii comercializării produselor alimentare. Se vrea reducerea programului de lucru pentru supermarketuri, termene mai scurte de plată și amenzi pentru magazinele care nu plătesc la timp. Reprezentanții Asociației Marilor Rețele Comerciale din România, ai producătorilor agricoli și ai Asociației Administratorilor de Piețe din [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Cele mai mari zece companii din industria bunurilor de larg consum alimentare au afaceri anuale de 355 de miliarde de euro, conform calculelor ZF. Pe piața locală ele fac afaceri de circa 1,5 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că România este practic inexistentă în economia totală a businessului lor, cu o pondere de 0,4%.  Giganți precum Nestlé, Coca-Cola, Da­no­ne sau Unilever controlează ce mănâncă și ce bea o lume întreagă prin intermediul a [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN