Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata.


PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de bău­turi spirtoase. De asemenea, în ultimul an, compania și-a adău­gat în portofoliu și brandurile producătorului italian Gruppo Campari și vinurile Alira produse de compania locală WineRo.


La începutul acestui an, PPD România a devenit distri­buitorul local al produselor San Pellegrino, unul dintre cele mai cunoscute branduri de apă minerală și băuturi răcoritoare din lume. Prin acest parteneriat distribuitorul a intrat pe piața apelor minerale, un segment dominat de antreprenori locali.(Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Alte articole recomandate:

„De cand am lansat iaurturile grecesti, in premiera pe piata locala, in urma cu trei ani, vanzarile categoriei au luat din ce in ce mai multa amploare. Consumatorul apreciaza tot mai mult si are incredere in calitatea acestui produs”, sustine Ilias Pliatsikas, Director General, Olympus Romania. „Tintim intotdeauna o crestere organica, cu actiuni care sa aiba sens pentru consumator si care sa aduca valoare adaugata”, mentioneaza Ilias Pliatsikas, citat de Revis [...]
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri p [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare.  Pe piata din Romania, [...]
Pentru Graffity PR, campania “Da Lapte” a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: “In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un „tigru european” in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN