Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cresterea cererii de produse de provenienta locala este una dintre cele mai evidente modificari la nivel de comportament de consum si cumparare aparute in anii de criza. Nu o spunem noi, ci studiile de consumator de pretutindeni, se arata intr-o analiza efectuata de Progresiv.


Singurul lucru ce variaza de la o tara la alta este mixul de motivatii al consumatorilor. Pentru unii domina un patriotism regasit peste noapte, la altii vorbim de motivatii economice, de pastrare a banilor in economia interna, dar sunt si piete mature unde intervin si argumente “morale”, cum ar fi, spre exemplu, amprenta de carbon lasata de fiecare produs. “Ce alimenteaza fenomenul?”, “Este doar un trend de moment?”, “Unde se afla Romania in toata povestea aceasta?” si “Cata consistenta exista in initiativele retailerilor?” sunt doar cateva dintre intrebarile la care am incercat sa gasim raspuns.


Intrebati despre initiativele retelelor de magazine de a promova la raft produsele de provenienta locala printr-o semnalistica speciala, producatorii spun ca le sustin, insa atrag atentia asupra unor aspecte ce tin de corectitudinea implementarii si de conformitatea produselor. „Sustinem demersul retelelor de a marca la raft „Produs Romanesc” pentru ca este benefic producatorilor locali, dar este important ca produsele astfel comunicate la raft sa fie cu adevarat fabricate in Romania si sa fie corespunzatoare din punct de vedere calitativ, realizate din ingrediente naturale, de calitate si cu respectarea standardelor in vigoare”, atrage atentia Iulia Pencea, Brand Manager la Covalact S.A. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Consumul de carne si produse din carne a scazut cu aproximativ 25% in ultimii cinci ani, din cauza diminuarii puterii de cumparare, si se afla pe un trend descendent si in prima parte a anului in curs,  a declarat Ovidiu Dusleag, vicepresedintele Asociatiei Romane a Carnii (ARC). “Piata de mezeluri a scazut cu 20-25% in ultimii cinci ani. Estimarile initiale pentru acest an prognozau o crestere zero, dar cei mai recenti indicatori arata o scadere de 1-2%”, a mai spus Dusleag. [...]
Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.  Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Gourmet Gift îți face anul acesta mai ușoară alegerea cadourilor de Crăciun!   Cu o experienta de mai multi ani in livrarea de cosuri cadou, cu mii clienti multumiti si zeci de mii de cosuri cadou livrate, Gourmet Gift este lider in segmentul online pe piata cadourilor corporate. Firma a inceput sa primeasca deja primele comenzi pentru cosuri cadou de Craciun, oferind discounturi generoase celor care plaseaza comanda pana la data de 30 octombrie 2014. O practica de zeci de ani in [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN