Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland.

„Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% din piata de carne de pasare provenita de la pasari crescute in aer liber, in ferme mici si hranite cu produse vegetale, dedicata tuturor celor care doresc sa-si aminteasca savoarea puiului crescut la curte”,  declara Horia Cardos, director general Agroland.

Pogramul va include 80 - 100 de fermieri din toata tara, pana in prezent fiind deja selectionati 20% dintre acestia. Carnea de la pasarile crescute in libertate in ferme de mici dimensiuni va fi comercializata de catre Agroland sub marca “Puiul Rustic‘’ in supermarketuri si hipermarketurile cu care compania are deja o relatie contractuala. Reprezentantii companiei estimeaza ca, intr-un an de la lansare, noua linie de business va genera 10% din cifra de afaceri a companiei. Agroland a incheiat anul 2013 cu vanzari de 16 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul precedent. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Puterea de cumpărare a populației a crescut cu 136 de milioane de euro datorită reducerii prețului la pâine și făină, iar numărul salariaților înregistrați cu carte de muncă s-a majorat cu vreo 7.000 de oameni, a declarat, miercuri, președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. 'Un lucru important care s-a văzut după reducerea TVA la pâine este că a crescut puterea de cumpărare a populației cu 136 [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]
Piața mondială a băuturilor energizante a devenit mult mai segmentată în ultimul timp, din cauza unor campanii de PR foarte negative, dar acest lucru nu a temperat entuziasmul consumatorilor. Deși toți consumatorii spun, fără excepție, că sunt în căutarea unor energizante mai natural, datele publicate de Nielsen vorbesc de la sine: volumele de vânzare cu amănuntul, în SUA, la capitolul băuturi energizante, au crescut, numai în luna martie 2014, cu 10,5% l [...]
Vanzarile de vin cresc in perioada Sarbatorii Craciunilui si a Anului Nou, in medie, cu 30-40%, comparativ cu o luna normala, producatorii mici inregistrand, insa cresteri de 100% in aceste zile, a declarat pentru Agerpres Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV). “In general, in aceasta perioada a Sarbatorilor se inregistreaza o crestere a vanzarilor de vin, si in special de vin rosu, in medie, cu 30-40% comparativ cu o luna normala, insa [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Exporturile românești ar putea depăși anul acesta pragul de 50 de miliarde de euro, după ce în 2013 au ajuns la cifra record de 49 de miliarde. Ministrul economiei, Constantin Niță, declară că România ar trebui să-și diversifice piețele de export și se așteaptă ca, în următorii ani, țara noastră să devină un exportator important de energie în regiune.  Pentru a intra în rândul economiilor avansate, România ar avea nevoie de un ritm d [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a înregistrat vânzări în scădere în Europa Centrală și de Est în prima jumătate a anului, din cauza vremii nefavorabile și a situației economice dificile, România aflându-se printre piețele pe care grupul olandez a avut scăderi. Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a scăzut cu 4,2% în primul semestru, la 22,7 milioane hectolitri, față de 23,7 milioane d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN