Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland.

„Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% din piata de carne de pasare provenita de la pasari crescute in aer liber, in ferme mici si hranite cu produse vegetale, dedicata tuturor celor care doresc sa-si aminteasca savoarea puiului crescut la curte”,  declara Horia Cardos, director general Agroland.

Pogramul va include 80 - 100 de fermieri din toata tara, pana in prezent fiind deja selectionati 20% dintre acestia. Carnea de la pasarile crescute in libertate in ferme de mici dimensiuni va fi comercializata de catre Agroland sub marca “Puiul Rustic‘’ in supermarketuri si hipermarketurile cu care compania are deja o relatie contractuala. Reprezentantii companiei estimeaza ca, intr-un an de la lansare, noua linie de business va genera 10% din cifra de afaceri a companiei. Agroland a incheiat anul 2013 cu vanzari de 16 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul precedent. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România: Văd că oamenii vin în magazine la cumpărături, dar văd și că au început să se miște alte sectoare ale economiei. În sectorul imobiliar au început renovările, iar centrul vechi al Bucureștiului trăiește iar. Consumul a dat semne reale de revenire în 2014, efectele fiind vizibile atât în ma­ga­zine, cât și în centrul vechi al Capitalei - kilo­me­trul zero al [...]
Potrivit doamnei Luchi Georgescu, proprietara Vincon România, procentul de scădere a afacerilor companiei se va situa sub tendința de comprimare a pieței vinului, care, potrivit estimărilor, se va reduce cu aproximativ 18% comparativ cu anul trecut. Vincon estimează că cifra de afaceri cu care va încheia anul 2013 va scădea ușor, cu până la 10%, comparativ cu cea raportată în 2012, care s-a situat la circa 30 de milioane de euro.În 2013, vânzările Vincon [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Vânzările online de produse de băcănie (alimente și bunuri de larg consum) se vor dubla până în 2016 în cinci piețe din Europa (Marea Britanie, Franța, Germania, Elveția și Olanda), a anunțat joi firma de cercetare de piață IGD, transmite Reuters, remis de Agerpres. Marea Britanie ar urma să fie în 2016 lider european la vânzările online de produse alimentare, cu o cifră de 13,7 miliarde de euro față de 7,1 miliarde de euro în 2012, urmată de Franța [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Panos Makris (47 de ani), fostul director comercial al grupului Cosmote și Romtelecom în România, a decis la mai puțin de un an de la plecarea din industria de telecom să revină în antreprenoriat după o pauză de circa două decenii, cu un business de iaurt înghețat în România, informeaza Ziarul Financiar.   „De fapt, când am plecat de la Cosmote și Romtelecom eu nu am plecat și din România pentru că mi s-a părut că este o țară cu [...]
Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie,românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80. O premieră pe piața de retail din țară, inițiativa de a revitaliza un soi autohton face parte din proiectul,„Cultivat în România, specific românesc”, derulat de Lidl România c [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN