Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV.


Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, sa le parodieze pe cele care ii enerveaza.  Inscrierile au loc pana la data de 12 august 2014, ora 23.59, pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.


Jurizarea va avea loc in perioada 24 iulie – 17 august, cand lucrarile vor fi evaluate de experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, dar si de catre publicul larg, care va putea vota finalistele. Anuntarea castigatorilor va avea loc pe 19 august. Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 5.000 de lei (premiul oferit de juriul profesionist) si cu 2.000 de lei (premiul oferit in urma votului online). Pe langa cele 2 premii, realizatorii celor mai apreciate clipuri, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 21 august, la ADfel. La editia din 2013, premiul juriului a fost acordat spoof-ului dupa spotul Carrefour.


Mai multe informatii despre aceasta editie a competitiei si update-uri cu lucrarile admise sunt disponibile pe platforma The Creator. Grand Spoof este un eveniment IQads.


Ce este un spoof?


Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens. (Mai multe, pe www.realitatea.ro; Foto: Iqads)

Alte articole recomandate:

Salariul mediu brut al unui angajat de la Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, s-a situat anul trecut la 5.766 de lei (1.304 euro) lunar, în creștere cu aproape 50% comparativ cu anul 2008, în condițiile în care compania a renunțat la aproape 1.000 de angajați în această perioadă. Compania, care a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 410 mil. euro, a alocat 112 milioane de lei salariilor și indemnizațiilor oferite angajaților, [...]
Totalul energiei consumate de magazinele Mega Image din Bucuresti si Ilfov va fi acoperit de energie verde achizitionata de la Enel. “In anul 2012, am facut primul pas in utilizarea energiei verzi in magazinele noastre, Mega Image fiind in acel moment primul lant de supermarketuri din Romania care a investit in aceasta directie. In prezent, am reusit sa ne atingem obiectivul de a creste la maximum procentul de energie verde utilizat, iar acest rezultat demonstreaza angajamentul companiei [...]
(Comunicat) Asociația profesională de standardizare GS1 Romania, în parteneriat cu Guvernul României – Ministerul Energiei, Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Mediului de Afaceri, organizează Lansarea oficială a agregatorului național de date de încredere despre produse “Cumpară Informat”.   Lansarea are loc luni, 28 septembrie a.c., cu începere de la ora 10, în București, la Hotel InterContinental, [...]
Magiunul de prune Topoloveni și dulceața Topoloveana au fost singurele produse alimentare românești de la expoziția internațională Seoul Food care a avut loc în capitala Coreei de Sud. Produsele Topoloveni și Topoloveana au fost expuse în cadrul acestui eveniment alături de produse viticole românești, la târg participând peste 900 de expozanți din toată lumea. Seoul Food este un târg dedicat promovării [...]
Agenția infoALIMENT, editor al publicației infoALIMENT Magazin, va organiza  în zilele de 27 și 28 noiembrie 2014, la Brașov, prima ediție a Expo-Conferinței Internaționale Fruits & Veggies 2014 – LEGISLATIE ADECVATA, RETEHNOLOGIZARE, PARTENERIAT – soluții ale relansării sectorului de LEGUME – FRUCTE  în 2015. Gândită după conceptul Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment [...]
Ieri, la Paris, cel mai mare eveniment mondial dedicat industriei alimentare și-a deschis porțile pentru miile de vizitatori. A 50-a ediție a târgului SIAL stă de această dată sub semnul celebrării inovațiilor din domeniu, momentul culminant al acestei sărbători fiind prevăzut a se desfășura azi. Mai precis, sub titlul ”50 de ani, 50 de bucătari”, organizatorii au reunit în spațiul special amenajat 50 de maeștri bucătari care vor găti [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța alimentelor (ANSVSA) lansează proiectul „Implementarea și testarea transmiterii electronice  în formatele XML, Excel și CVS a datelor privind zoonozele, rezistența antimicrobiană și toxinfecțiile alimentare, precum  și  actualizarea bazelor de date”. Proiectul este finanțat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentelor (EFSA), în baza contractului nr. OC/EFSA/BIOMO/2013/01-CT 2 Lot [...]
România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, băuturi și tutun în sumă de 227,2 milioane euro, cu 43,3 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 133 milioane euro, fiind cu 5,8 milioane euro mai mici față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 94,2 milioane euro pe ac [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN