Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV.


Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe care le apreciaza sau, dimpotriva, sa le parodieze pe cele care ii enerveaza.  Inscrierile au loc pana la data de 12 august 2014, ora 23.59, pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.


Jurizarea va avea loc in perioada 24 iulie – 17 august, cand lucrarile vor fi evaluate de experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, dar si de catre publicul larg, care va putea vota finalistele. Anuntarea castigatorilor va avea loc pe 19 august. Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 5.000 de lei (premiul oferit de juriul profesionist) si cu 2.000 de lei (premiul oferit in urma votului online). Pe langa cele 2 premii, realizatorii celor mai apreciate clipuri, conform votului profesionistilor si al publicului larg, isi vor putea vedea creatiile proiectate pe data de 21 august, la ADfel. La editia din 2013, premiul juriului a fost acordat spoof-ului dupa spotul Carrefour.


Mai multe informatii despre aceasta editie a competitiei si update-uri cu lucrarile admise sunt disponibile pe platforma The Creator. Grand Spoof este un eveniment IQads.


Ce este un spoof?


Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Nu este o reclama comparativa sau una plagiata, ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens. (Mai multe, pe www.realitatea.ro; Foto: Iqads)

Alte articole recomandate:

Primăria orașului Tismana organizează anual, în data de 25 martie, atunci când în calendarul ortodox se sărbătorește Bunavestire, Festivalul Păstrăvului. Evenimentul, aflat la cea de-a treia ediție în acest an, se suprapune cu Târgul de Primăvară — Bâlciul de Blagoveștenie, turiștii prezenți aici primind din partea autorităților locale păstrăv cu mămăliguță și vin. "Pe 25 martie este Bâlciu [...]
Compania Comagrimpex B&B srl, reprezentantul în Romania a unor grupuri de firme producătoare de utilaje și echipamente pentru industria alimentară, în special cea a băuturilor   (vinuri, băuturi alcoolice, răcoritoare și apă)  și a produselor lactate, precum Della Toffola Group ( Della Toffola spa, Ave Technologies, Priamo,etc), Vason Group, Gruppo Molinas, DS Smith Corporation  va organiza în perioada 27-30 mai 2015 la Predeal, cea de a [...]
  Un supermarket Profi deschis la parterul Hotelului Deva a fost inchis la trei ore de la inaugurare, din cauza ca nu avea autorizatii de functionare si de construire, iar clientii care se aflau in magazin au fost rugati sa paraseasca incinta. "Este vorba de autorizatia de functionare. A fost o neintelegere la nivel de middle management, care se ocupa de aceste autorizari. Ei stiau ca avem hartiile in regula pentru a da drumul la magazin, dar nu le-au vazut inainte. Este o intamplar [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]
România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, băuturi și tutun în sumă de 227,2 milioane euro, cu 43,3 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 133 milioane euro, fiind cu 5,8 milioane euro mai mici față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 94,2 milioane euro pe ac [...]
România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, produse alimentare și animale vii în sumă de 1,054 miliarde euro, cu 178,4 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de produse alimentare și animale vii s-au cifrat la 1,268 miliarde euro, fiind cu 5,6 milioane euro mai mari față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se [...]
În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, Compania Meda Consulting are deosebita placere de a va invita sa participati la Seminarul „Etichetarea produselor alimentare conform Regulamentului 1169/2011”, care se va desfasura in data de 20 noiembrie 2014, la Phoenicia Grand Hotel, Bucuresti, Blvd. Alexandru Serbanescu nr. 87, sector 1. Scopul evenimentului este de a crea o platforma de discutii si de a prezenta informatii actualizate cu privire l [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN