Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei.


Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui  coș de cumpărături compus din 11 alimente de bază  poate diferi semnificativ de la un lanț de magazine la altul. Mai mult, cel puțin din datele aferente lunii iunie, reiese că poate fi mai ieftin să cumperi de la supermarket decât la hard discounter, ultimele fiind teoretic cele mai ieftine magazine.


 Mai precis, în perioada analizată, cel mai ieftin coș de cumpărături- de 62,09 lei, putea fi cumpărat din supermarketurile Billa, în timp ce la hard discounterul XXL Mega Discount coșul costa 64,32 lei. Cel mai ieftin hipermarket, Carrefour, "afișa" un preț per coș de 64,84 lei. Mai multe, pe http://www.economica.net/magazinele-cu-cele-mai-bune-oferte-la-alimente--la-hard-discounter-este-mai-scump-decat-la-supermarket_85198.html#ixzz39Pe4zZRL

Alte articole recomandate:

Peste 3.000 de litri de apă minerală au fost confiscați, ieri, de polițiști, în urma pechezițiilor în trei magazine din Sectorul 3, pentru că sursa indicată pe etichetă a apei respective este un izvor neînregistrat, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanții Poliției Capitalei. Surse din Poliție au precizat că anchetatorii au ridicat 3.015 litri de apă minerală marca Saguaro, din trei hipermarketuri Lidl din Sectorul 3. Potrivit etichetei, apa respectivă ar proveni din [...]
 O probă dintr-o serie de materie primă, material de ambalare sau produs finit, care este păstrată cu scopul de a fi analizată în cazul în care această necesitate apare în timpul perioadei de valabilitate a seriei respective de produse, este reprezentată prin proba de referință. Dacă stabilitatea permite, se păstrează probe de referință din etapele intermediare critice sau din produsul intermediar, transportat în exterior și ieșit de sub contro [...]
Rosa, puiul gigant care cutreieră Europa a ajuns, de ieri și în România. Simpatica mascotă a devenit faimoasă în ultima lună, când a călătorit în cele mai mari capitale europene în cadrul unei campanii menite să îi convingă pe oficialii de la Bruxelles că este nevoie de o etichetare corectă a cărnii de pui. În spatele costumului lui Rosa se află Tamsin French, o tânără fermieră  de 23 de ani care și-a propus să apere dreptul [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
  Ar fi extrem de dificil pentru consumatori să conceapă un regim alimentar de 600 de calorii furnizând 100% din vitamine și minerale RDA, Autoritatea pentru Standardele în Publicitate (ASA) a declarat în respingerea unei plângeri împotriva LighterLife Fast, informează Food Navigator. Reclama TV pentru planul de pierdere in greutate al firmei de batoane nutritive menționa: "LighterLife Fast este un mod fantastic de a ajuta la mentinerea greutatii [...]
Cu ocazia Zilei Internaționale a Alimentației, Smithfield România, a organizat astăzi, în cadrul Liceului Tehnologic Transporturi Auto din Timișoara, o lecție deschisă pentru informare asupra importanței unei alimentații echilibrate si încurajarea adoptarii unui stil de viață sănătos, prin sprijinul oferit de catre comunitatea medicilor de elita din Timisoara, City Doctors.  Elevii din clasa a IV-a care au participat la eveniment au primit informații [...]
  Publicația franceză dedicată consumatorului, Que Choisir a cerut guvernului francez să permită adoptarea unui cod de culoare pe partea frontală a ambalajului privind etichetare nutrițională ca "un antidot la marketing-ul produselor alimentare" în urma unui studiu realizat și care susține eficacitatea acestui cod, informează Food Navogator. Studiul, realizat în colaborare cu organizația consumatorilor UFC, a examinat modul în care sistemul de [...]
Compania Microcat România are deosebita plăcere de a-si anunta prezența la cel mai mare eveniment expozițional de profil din România, Indagra 2014. La editia de anul acesta, noi Microcat România impreună cu partenerii nostri de la Aqua D&P Technologies am pregătit pentru dumneavoastră ultimele inovații în domeniul biotehnologiilor si protectiei mediului și vă asteptam la standul nostru cu numărul 34 din pavilionul C2, pentru a găsi impreună soluțiile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN