Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis, informează revista Progresiv. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour.


Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 tipuri de deseuri: PET-uri, doze de aluminiu, recipienti din sticla, echipamente electrice si electronice, baterii, hartie, folii de plastic, recipienti de polistiren sau diverse tipuri de ambalaje de plastic (precum ambalajele produselor de igiena, ambalaje de sampoane). Materialele reciclabile ajung, garantat, direct in fabricile de reciclare din Romania, motiv pentru care sistemul a fost denumit Sigurec, de la „sigur reciclare”.


Green Group si Carrefour ofera utilizatorilor sistemelor Sigurec recompense sub forma unor vouchere de cumparaturi valabile in hipermarketurile Carrefour Baneasa si Vitantis. De exemplu, pentru un frigider, consumatorii vor putea primi un bon de reducere de pana la 80 de lei, in functie de greutate. Totodata, valoarea unui PET este de 5 bani, doza de aluminiu valoreaza 3 bani, iar un kg de hartie sau carton 11 bani. Toate valorile sunt returnate sub forma unor bonuri de reducere la cumparaturi, in functie de cantitatea colectata. (Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

  (Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, își extinde gama de lactate bio și lansează Olympus Lapte Bio de Consum, primul lapte organic de consum, produs local. Fabricat la Hălchiu, județul Brașov, Olympus Lapte Bio de Consum provine 100% de la ferme bio locale, unde animalele sunt hrănite si crescute conform standardelor înalte impuse de către organismele internaționale și naționale d [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Cererea de produse bio din România este în creștere, urmând aceeași tendință înregistrată la nivelul Uniunii Europene. Oferta însă, cu toate că cifrele sunt încurajatoare în acest sens, nu acoperă necesarul intern, cu atât mai puțin cererea la export. În 2012, doar 2,1 la sută din suprafața agricolă utilizată a României a fost cultivată ecologic, comparativ cu 5,8 la sută, media în UE27. Și totuși, față de 2007, suprafețele [...]
Peste 100 de tone de măceșe au fost colectate de Direcția Silvică Olt, cu ajutorul cetățenilor și al personalului silvic, pe care le sortează pentru a le exporta în Olanda, procesul de colectare și sortare a măceșelor fiind încă în derulare până se va ajunge la cantitatea de 180 de tone, conform purtătorului de cuvânt al Direcției Silvice Olt, George Văle. Acesta a menționat că inițial instituția a avut un contract cu parteneri olandezi pentru a livra la export 80 [...]
Prețul mierii la raft ar putea crește cu 10-15 procente în toamnă ca urmare a reducerii producției cu 35-40% din media anuală înregistrată în România din cauza secetei, a declarat Ioan Fetea, președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACAR), informează Recolta. "Cred că producția totală de miere din acest an va fi sub 70%, între 60 și 65%, față de media anuală de 20.000 - 22.000 de tone. Estimez că în 2014 vom face [...]
„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat [...]
Horia Stoian: Cu o evoluție impresionantă din punct de vedere a cererii de pe piața românească, produsele eco se impun din ce în ce mai mult. Îmbunătățirea și menținerea sănătății organismului sunt principalii factori pentru care aceste produse alimentare sunt consumate. La polul opus, prețul ridicat al acestora reprezintă cauza temperării tendințelor de dezvoltare a acestui segment de afacere. Colaborare interministerială După cum se cunoaște, scopul principal care este [...]
Uniunea Europeana intenționează să înăsprească clasificarea calității produselor din agricultura ecologică, deoarece – în opinia Consiliului Europei – o parte din aceste produse nu se conformează cu criteriile consumatorilor. Schimbările pot afecta componentele din alimentele ‘bio’ – unele arome și coloranți ar putea fi interzise. Producția organică din Uniunea Europeană este bine reglementată – ultima actualizare a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN