Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.


 Dintre cele 9 unitati comerciale deschise de Mega Image, 7 sunt in segmentul de proximitate Shop&Go si 2 sunt supermarketuri Mega Image. Cu aceste deschideri, numarul total al unitatilor a ajuns la 326, iar reteaua Shop&Go a depasit pragul de 150 de magazine, noteaza Progresiv.


Reteaua Profi, detinuta de fondul de investitii Enterprise Investors, a inaugurat 5 magazine, 3 in format standard si 2 in formatul de proximitate Profi City. In plus, retailerul a deschis la Baraolt, judetul Covasna, al doilea magazin modular al retelei. Prin aceste inaugurari, Profi a ajuns 236 de magazine in 118 localitati. (Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

METRO Cash & Carry România dă startul celei de-a doua ediții a programului de responsabilitate socială METRO – Starurile Comunității. Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în [...]
Publicația americană Forbes a dat publicității topul celor mai bogați oameni din Statele Unite ale Americii, iar patru dintre primii 10 sunt membrii ai unor familii iconice pentru industria de retail, nu că ar fi de mirare, noteaza Magazinul Progresiv. Familia Walton, fondatoarea lanțului de magazine Walmart este în pole position, iar lor li se mai alătură executivi de la Amazon, Sears, HE Butt Supermarkets sau Home Depot. Este adevărat că topul analizează doar piața din Statele Unite [...]
(Comunicat) GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene sunt: puterea de cumpărare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale și ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in Bucuresti: Express La Parter. In acest moment, reteaua numara 59 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 49 in Bucuresti si Ilfov. Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi [...]
Produsele cu termene de valabilitate aproape de expirare vor fi mai ușor de găsit în masa de ”promoții” din marile magazine. Asta pentru că senatorii au votat ieri un proiect de lege care obligă toți comercianții să aibă standuri separate unde să se găsească aceste alimente. Acest lucru îi va obliga și să practice reduceri subtanțiale. Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului 99 din 29 august 2000 [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN