Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Mediafax) Grupul francez Carrefour, prezent în România cu 155 de magazine pe mai multe formate, a terminat primul semestru cu venituri de aproape 36 mld. euro, în creștere like for like (fără a se ține cont de expansiune) cu 4,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani. În Europa, creșterea a fost susținută de Spania, Belgia și România, pe celelalte piețe veniturile fiind stabile.


Francezii au peste 10.000 de magazine în 34 de țări de la nivel mondial, iar în România grupul a ajuns la 155 de magazine dintre care 25 de hipermarketuri Carrefour, 79 de supermarketuri Market, 44 de magazine de proximitate Express destinate zonei urbane, șase magazine de proximitate Contact destinate zonei rurale și un magazin de comerț online.


Anul trecut grupul a obținut pe piața locală afaceri de 1,155 mld. euro, acesta fiind businessul cumulat pentru cele două entități care administrează magazinele – Carrefour România și Artima. Cifra de afaceri totală a crescut cu 3% față de anul anterior, avansul fiind susținut de deschiderile a peste 50 de magazine sub mai multe formate.

Alte articole recomandate:

Profi  a deschi, joi, la Mogosoaia cel de-al 220-lea magazin al sau, aceasta fiind cea de-a doua unitate preluata de la compania  Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri din Romania. Astfel, Profi ajunge sa fie prezent in 113 localitati din 40 de judete.  Situat pe Soseaua Bucuresti-Targoviste nr.1A, unitatea comerciala din Mogosoaia, care va functiona in format Profi City, se intinde pe o suprafata totala de 336 mp si are o sala de vanzari de 213 mp, [...]
Comerțul tradițional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu rețelele internaționale, care au reușit în mai puțin de șapte ani să mânânce 16% din cota de piață a micilor chioșcari, a alimentarelor și magazinelor de la parterul blocurilor.   Astfel, după primele luni din 2015 lanțurile de hi­per­marketuri, super­mar­keturi și celelalte re­țe­le moderne înclina­seră balanța comerțului în favoarea lor, cu o cotă de piață de [...]
Sarcina diferențierii produselor cade, în aceste condiții, pe umerii producătorilor, care trebuie să aleagă variantele optime, atât în magazin, cât și cu mult timp mai devreme ca produsul să ajungă la raft, în procesul de producție.   Magazinul pune accent pe diversitatea sortimentală   ”Marii retaileri au pus accent pe diversitatea sortimentală și au trecut în plan secund diferențierea față d [...]
Auchan Franța a anunțat un plan de investiții în valoare de un miliard de euro ce vizează rețeaua de hypermarketuri. Mare parte dintre fonduri vor fi destinate renovării magazinelor existe, un proces ce se va încheia la finalul lui 2017, potrivit retailanalysis.igd.com, care mai subliniază că noua cifră înaintată pentru investiții este cu peste 50% mai mare decât estimările anterioare.   Anunțul a fost făcut presei chiar de căt [...]
Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine. „De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat [...]
Cel mai cunoscut vin chillian la nivel international, Casillero del Diablo, ofera romanilor oportunitatea de a descoperi puternicele arome de inspiratie latina printr-o excursie la Roma. Popularul brand chillian de vinuri, Casillero del Diablo, importat in Romania de Halewood Wines, invita publicul sa se inscrie in promotia „Roma te asteapta” prin introducerea codului de pe ambalaje pe site-ul campaniei: www.casillerodeldiablo.com/romania, informeaza Revista Piata. Promotia [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN