Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Mediafax) Grupul francez Carrefour, prezent în România cu 155 de magazine pe mai multe formate, a terminat primul semestru cu venituri de aproape 36 mld. euro, în creștere like for like (fără a se ține cont de expansiune) cu 4,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai puternic avans din ultimii cinci ani. În Europa, creșterea a fost susținută de Spania, Belgia și România, pe celelalte piețe veniturile fiind stabile.


Francezii au peste 10.000 de magazine în 34 de țări de la nivel mondial, iar în România grupul a ajuns la 155 de magazine dintre care 25 de hipermarketuri Carrefour, 79 de supermarketuri Market, 44 de magazine de proximitate Express destinate zonei urbane, șase magazine de proximitate Contact destinate zonei rurale și un magazin de comerț online.


Anul trecut grupul a obținut pe piața locală afaceri de 1,155 mld. euro, acesta fiind businessul cumulat pentru cele două entități care administrează magazinele – Carrefour România și Artima. Cifra de afaceri totală a crescut cu 3% față de anul anterior, avansul fiind susținut de deschiderile a peste 50 de magazine sub mai multe formate.

Alte articole recomandate:

Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]
(Comunicat) Al doilea mare lant de magazine din Romania, PROFI, nu este in momentul de fata de vanzare si, cu tot respectul pentru libertatea presei, trebuie sa infirmam informatia inselatoare prezentata astazi de Ziarul Financiar, conform careia s-ar purta discutii in vederea achizitionarii retelei PROFI de catre puternicul grup polonez Biedronka. “Inteleg ca vanzarea PROFI poate fi o tema interesanta pentru presa, dar va asigur in termenii cei mai categorici ca nu se poarta astfel [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]
  Cu două săptămâni înainte de Crăciun, Wall-Street.ro a făcut un tur al celor mai importanți retaileri din piață, alcătuind un coș format din 14 produse alimentare achiziționate în special în perioada sărbătorilor de iarnă. Cele mai mari diferențe de preț între magazine s-au observat la carnea de porc și cafea, în vreme ce apa minerală și băuturile carbogazoase sunt comercializate la prețuri aproap [...]
Din cele 41 de companii cu cifre de afaceri de peste 500 milioane lei analizate, doar 14 au obtinut o crestere a afacerilor in perioada 2008 – 2012, grupul Smithfield fiind printre premianta, informeaza Revista Piata. Cresteri importante au mai obtinut in aceasta perioada companiile Smithfield Ferme si Smithfield Prod, apartinand aceluiasi grup Smithfield, crestere bazata pe investitii in capacitati noi de productie, dar si pe extinderea portofoliului de produse livrate pe pi [...]
Cumparatorii au facut in aceasta saptamana cunostinta cu patru noi magazine PROFI la Slatina, Braila si Constanta.   Magazinul din Slatina, judetul Olt, s-a deschis pe Str.Serg.Mj.Dorobantu Constantin nr. 9, in cartierul  Progresul. Functioneaza in format City si are o suprafata totala de 350 mp din care sala de vanzari ocupa 210 mp. La Braila noul PROFI se află pe Aleea Cutezatorilor nr.5, in Complexul Hipodrom. Acesta functioneaza in format Standard, cu o suprafata totala de 533 [...]
Societatea noastră s-a înființat în România în anul 2002, ca membră a Grupului Internațional Thermotechnika, având la nivel de grup o experiență de peste 25 ani. Am început activitatea pe linia de service, efectuând lucrări de reparații și întreținere în perioada de garanție și postgaranție a instalațiilor de răcire și distribuire bere, precum și a echipamentelor frigorifice. La sfârșitul anului 2003 am început comercializarea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN