Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un român cheltuie în medie 3 euro la o ședință de cumpărături, de două ori mai puțin decât un ungur sau un polonez și de zece ori mai puțin decât un francez. Prin comparație cu francezii însă, românii merg la cumpărături mai des, o dată la două zile, față de o dată la trei-patru zile în cazul locuitorilor din Hexagon.


„Principalul motiv pentru care românii cheltuie atât de puțin atunci când merg la cumpărături prin comparație cu alți europeni este faptul că puterea de cumpărare este mică“, spune Dragoș Cabat, managing partner în cadrul firmei de consultanță Financial View. Prețurile alimentelor, ale hainelor sau ale produselor de îngrijire personală din magazinele din România sunt de multe ori aliniate celor din alte state europene, salariile sunt cele care au rămas în urmă.


Astfel, potrivit site-ului numbeo.com, o sticlă de lapte în România ajunge să coste 1 euro, mai mult decât în orice țară din jur, chiar mai mult decât în Germania. La polul opus, salariul mediu în România este de 380 de euro, al doilea cel mai mic din UE după Bulgaria. Un neamț câștigă de șapte ori mai mult. Mai multe, pe www.zf.ro


 

Alte articole recomandate:

Procesarea la presiune ridicată (HPP) este o tehnologie promițătoare pentru a extinde viața la raft a brânzeturilor moi, Quesco Fresco, informează Dairy Reporter. Această afirmație este cuprinsă în ediția de ianuarie a Jurnalului Științei Lactatelor (Journal of Dairy Science) într-un articol scris de Tomasula și colaboratorii săi, prin care avertizează că există o implicație clară a costurilor. Quesco Fresco este o brânz [...]
”Pentru Multitech, anul 2014 reprezintă deja un succes deosebit”, a declarat doamna Melinda Torok, Managing Partner al companiei Multitech, aducând un argument mai mult decât solid: ”Iată, până la data de 10 octombrie, cifra noastră de afaceri a fost dublă, față de anul 2013, reușind să atingem pragul de un milion de euro. Cu siguranță, cifra va mai crește, până la finalul anului.” Desigur, aceastp realizare nu s-a putut face [...]
(Comunicat) O delegație din partea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au participat la Conferința privind Fraudele Alimentare, organizată de Comisia Europeană în colaborare cu Ministerul Sănătății din Italia, la Roma. La această reuniune au participat specialiști ai autorităților responsabile de siguranța alimentelor din statele membre, ai poliției, vămilor, cercetători, dar și reprezentanți ai operatorilor din domeniul indus [...]
Cele mai mari volume de conversatii in mediul online au fost generate de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook in intervalul 1-10 iunie 2014. Brandurile Oly si Activia s-au distins in intervalul monitorizat cu 270 si, respectiv, 250 de mentiuni ce vizeaza concursurile, informeaza Progresiv. Concursurile organizate de Oly s-au adresat deopotriva fanilor paginii de Facebook si celor ai matinalului de la Antena 1, doar prin intermediul acestei emisiuni [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna aprilie a acestui an 723 de aparitii in online, in scadere cu 36% fata de luna martie, si un viewership de peste 600 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 7% in presa online, cu 40% pe bloguri & forumuri si cu 45% pe retelele sociale, notează Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu și Ana si Cornel: 1.098 like-uri, 1.095 share-uri, [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
Cei mai importanti trei indicatori pentru factorii care definesc succesul pe piata locala in 2014 raman: rezultatele financiare - 96% (93% in 2013), satisfactia clientilor - 78% (77% in 2013) si cota de piata - 63% (64% in 2013), potrivit celui mai recent studiu "O noua viziune a cresterii" realizat de Ernst&Young Romania ce analizeaza perceptia acestora in privinta perspectivelor mediului de afaceri din Romania in 2014. Datele arata ca 39% dintre liderii de business mentioneaz [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi