Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) Agricola Bacău este, în prezent, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România, deținând o cotă de piață de 15 la sută, fiind și principalul exportator la această categorie de produse alimentare. Este, de asemenea, lider cu 19% pe piața de semipreparate si produse ready-meal, iar salamul de Sibiu produs de firma băcăuană se află pe primul loc în respectivul segment cu 54 % cotă de piață în volum și vânzări.


“Când privim în urmă suntem mândri că nu ne-am abătut niciodată de la valorile noastre autentice. Suntem tradiția care se adaptează creator timpului, dar nu-și schimbă principiile. Deși am preluat inovațiile tehnologice ale timpului, am păstrat cu strășnicie valorile tradiționale ale gospodarului român. Inclusiv dragostea lui pentru pământ și roadele acestuia pe care ne-o exprimăm simplu și românește, într-un cuvânt: Agricola Bacău”, precizează Horoi.


Agricola Bacău este primul mare producător din România care a dezvoltat o nișă în domeniul avicol prin crearea condițiilor pentru “puii fericiți”, care sunt lăsați la iarbă verde pentru a fi hrăniți ca la curte, cu o rețetă care înglobează 80% porumb.

Alte articole recomandate:

Concepută special pentru companiile de procesare a cărnii aflate la început de activitate, mașinile de împachetare prin înfoliere propuse de compania Marden Edwards se caracterizează prin fiabilitate și performanță, informează Meat & Powutry. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare. Echipamentele, [...]
Cora Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,5% in 2013, pana la 408 milioane de euro, potrivit unei stiri publicate de Planet Retail. Retailerul francez a inaugurat anul trecut doua hypermarketuri, ajungand astfel la o retea de 12 magazine. In iulie 2013, Cora a deschis un centru comercial in Constanta care avea drept ancora un hypermarket, investitia in acest proiect ridicandu-se la 51 de milioane de euro. Cel de-al doilea proiect, hypermarketul din Ploiesti, a presupus o [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]
Reprezentanții marilor retaileri din România sunt interesați să comercializeze fructe proaspete din Republica Moldova prin rețele proprii, iar în perioada următoare vor avea loc discuții între fiecare hypermaket și producătorii moldoveni în vederea dezvoltării unui parteneriat în acest sens. Secretarul de stat din Ministerul Agriculturii, Daniel Botănoiu, a menționat joi, susținerea pe care o acordă autoritățile din România producătorilor agricoli din [...]
Directorul general al Auchan România, Frederic Bellon, consideră că echilibrarea comerțului online pentru marii retaileri este extrem de dificilă, motiv pentru care compania pe care o conduce nu este încă pregătită să facă un pas în această direcție.  „Concurenții noștri au început să creeze sisteme de comerț online și consider că e liber să răspundă nevoii clienților, dar este un model de afaceri extrem de dificil de echilibrat. Nu putem pleca pe un drum [...]
Luni, la Hotel Intercontinental din București, în prezența unei numeroase audiențe, GS1 au fost lansate oficial Agregatorul Național de date de încredere despre produse GS1, „Cumpără Informat”, și Programul Global GS1 Source. Materializarea proiectului a fost rodul cooperării dintre organizația mai sus amintită și Guvernul României, prin Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului, și Ministerul [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Consumul dă semne de oboseală după ce în luna august cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a crescut cu 3,7% comparativ cu perioada similară din 2013, un avans de două ori mai mic decât în iulie și de aproape trei ori mai mic comparativ cu iunie. Cifra de afaceri în consumul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a început să crească în septembrie anul trecut și timp de un an a avansat fără sincope, potrivit datelor de la [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi