Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF.


„Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am căutat o alternativă pentru medicina tradițională. Am descoperit astfel că alimentația este unul dintre factorii cei mai importanți care ne pot ajuta să ne vindecăm sau să prevenim diferite boli“, explică Anca Alungulesei modul cum a descoperit „hrana vie“ în urmă cu aproximativ doi ani. I-au plăcut cel mai mult dulciurile aflate la intersecția dintre alimentația tradițională și cea sănătoasă și a ales să își construiască și un business mizând pe acestea.(mai multe pe www.zf.ro).

Alte articole recomandate:

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creștere cu 11% față de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.   „Unul din principalii factori care au contribuit la rezultatele bune ale Coca-Cola HBC România se reflectă în modul în care am menținut echilibrul între activi­tățile și campaniile promoționale [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Atât în România, cât și pe plan global, zona consumului HoReCa a cunoscut în ultimii ani o evoluție spectaculoasă. Aceasta se datorează în bună parte „intenției declarate a oamenilor de a câștiga cât mai mult timp liber și de a investi în vacanțe și activități recreative” este de părere Oana Mirila, Director Cercetare Calitativă, GfK România. Creșterea veniturilor și implicit a puterii de cumpărare, scăderea TVA-ului, [...]
Aproximativ 57% dintre companiile din industria cărnii prezintă un risc de insolvență peste medie, iar dintre acestea, una din patru firme au un risc ridicat de insolvență, se arată într-un studiu al Coface, potrivit căruia 35% din companii fac plățile foarte lent sau nu respectă contractele.   Coface România a analizat un eșantion de 127 de companii care își desfășoară activitatea în domeniul cărnii. După patru ani consecutivi în care [...]
    In cadrul Indagra, expoziție ce se va desfășura în perioada 28 Ocombrie – 1 Noiembrie la Romexpo, vizitatorii sunt așteptați la standul 34, pavilionul C2. Societatea Aqua D&P Technologies prezintă soluții pentru tratarea și epurarea apelor uzate. Inginerii Aqua D&P și partenerii săi vă stau la dispoziție pentru găsirea unei soluții optime pentru aplicația dumneavoastră. Indiferent că dețineți o [...]
Denigrarea unui competitor si deturnarea clientelei unei intreprinderi reprezinta practici de concurenta neloiala, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat ieri in Monitorul Oficial. Folosirea unor astfel de practici constituie contraventie si va fi sanctionata din septembrie cu amenzi drastice. Concret, firmele care isi vor denigra competitorii sau vor deturna clientela unei societati vor fi sanctionate cu amenzi de pana la 50.000 de lei, in timp ce pentru persoanele fizic [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna martie a acestui an aproape 1.500 de aparitii in online, in scadere cu 10% fata de luna februarie, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 25% in presa online, cu 3% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook [...]
Conducerea Companiei viniviticole Cotnari SA, din județul Iași, a lansat duminică 'Primul vin al anului', la o sărbătoare câmpenească organizată sub titlul 'Cotnari, primul vin al anului', eveniment la care au participat peste 5.500 de persoane. 'Primul vin al anului', adus de o caleașcă pe cea mai înaltă culme din Podgoria Cotnari, Dealul Cătălina, locul unde cu peste 2.000 de ani în urmă exista o cetate a lui Burebista, a fost certificat de un reprezentant al Oficiulu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN