Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital


Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au luat peste 50% din piața bunurilor de larg consum. Astfel, peste 90% din bugetul de cumpărături al românilor (mai ales din orașe) a ajuns să meargă acum către magazine precum Kaufland, Carrefour, Auchan, Metro, Cora, Billa, Lidl etc.


Capital scria pe finalul anului trecut că aproximativ 10.000 de magazine de bloc și alimentare s-au închis în ultimii cinci ani. Peste 3.600 de români au ales în 2013 să lucreze la Mega Image. Unii pe salarii de 900 de lei


Mega Image a facut un număr mare de angajări, de la începutul anului 2013 și până în prezent având peste 3.600 de noi angajați, care lucrează la sediul central și în magazine. Potrivit informațiilor din piață, salariul pentru un post de casier sau lucrător comercial începe de la 830 – 900 lei și poate ajunge la 1.200 lei, în funcție de vechime și experiență. Pe lângă salariu, angajații primesc și 24 de bonuri de masă (în valoare totală de circa 195 lei).


Șefii de raioane sau departamente încep cu un salariu de 1.800-2.000 de lei și pot câștiga mai mult după câțiva ani de experiență pe post.(Mai multe, pewww.capital.ro)Mega I infoALIMENT Magazin

Alte articole recomandate:

Mondelez, care importă ciocolata Milka și Poiana, s-a apropiat la mai puțin de 10 milioane de euro de rivalii de la Nestlé, companie care a controlat în ultimii ani piața dulciurilor. Mondelez România, subsidiara locală a grupului american cu același nume, care are în portofoliu bran­durile de ciocolată Poiana și Milka, dar și cafeaua Jacobs, și-a majorat anul trecut afacerile cu 10%, până la 634 mil. lei (143 mil. euro), arată calculele ZF pe baza datelor de [...]
Retailerul german Lidl face un prim pas spre zona rurală. Compania a cumpărat un teren și a depus actele pentru construirea unui magazin în comuna Florești, județul Cluj.  Retailerul german Lidl va intra anul viitor în mediul rural, fiind astfel primul discounter care atacă un segment de piață care de abia începe să fie explorat. Retailerul, care a ajuns deja la o rețea de peste 180 de magazine, a achiziționat un teren și a depus actele pentru obținerea autorizației de [...]
Gigantul rus cu afaceri în agricultură și producerea cărnii, Miratorg a oprit proiectul de a-și extinde mgazinele de tip retail, deoarece majoritatea magazinelor din sectorul cărnii s-au dovedit a fi neprofitabile, potrivit declarațiilor managementului companiei, informează Global Meat News. CEO-ul Miratorg, Viktor Linnik a declarat ca firma a lansat proiectul de retail în primăvara anului 2012 și a promis să deschidă 500 de magazine în toată țara [...]
Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează [...]
Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.   "Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
Românii vor cumpăra de la jumătatea lunii ianuarie a anului viitor doar pâine și alte produse de panificație, precum cornurile, chiflele, batoanele sau minibaghetele, fără coloranți, potrivit unui ordin al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) publicat recent în Monitorul Oficial. Singura excepție de la această regulă se va face în cazul pâinii din malț, în producerea căreia se va accepta în continuare utilizarea colorantului [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN