Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

De la intrarea pe piață, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual. Ilias Pliatsikas, directorul general al Fa­bricii de Lapte Brașov, producătorul lacta­te­lor Olympus și Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul și așteptările“, iar pentru anul aces­ta estimează un rulaj de 70 milioane de euro.


Cu acest rezultat, Olympus se menține pe lo­cul patru în topul celor mai mari producători de lactate din România, după Danone, Albalact și FrieslandCampina.


„Pentru creșterea din acest an ne bazăm pe toate segmentele de produse. După ce vom ajunge la 70 de milioane de euro cred că vom avea o creștere de 10% a afacerilor în fiecare an“, a spus managerul care se află la cârma celui mai mare exportator de lactate. (Mai multe, pe www.zfcorporate.ro)

Alte articole recomandate:

Și radiațiile infraroșii sunt utilizate cu succes pentru pasteurizarea și sterilizarea cărnii și a produselor din carne, precum și pentru frigerea, decongelarea și deshidratarea cărnii. Fiind radiații de origine electromganetică, acestea pot fi folosite în combinație cu câmpul electromagnetic sau de sine-stătătoare. Sunt produse cu ajutorul unor surse cum ar fi lămpile, radiatoarele electrice tubulare sau din ceramică, informeaza MeatProcessing.   Poate cea mai importantă [...]
Grupul israelian Strauss a primit aprobarea Consiliul Concurentei pentru a achizitiona marca de cafea solubila Amigo pentru 20 de milioane de euro, compania consolidandu-si astfel pozitia pe piata romaneasca de cafea. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002.  „Suntem incantati de definitivarea achizitiei marcii Amigo, atat de cunoscuta romanilor inca din anii ‘80. [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
Profi Rom Food continua sa extinda reteaua magazinelor sale care a a juns la 242 de unitati dupa deschiderea unui Profi City la Targoviste si a unui Profi la Floresti Cluj. Magazinul de la Targoviste are o suprafata de vanzare de 210 mp si este al treilea din localitate si al cincilea din judetul Dambovita. Totodata, Profi City Targoviste este al 32-lea magazin din cadrul acestui concept. Noul magazin din judetul Cluj, al 24-lea, este al doilea din localitatea Floresti si dispune de o [...]
La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]
După ce au făcut investiții pentru a putea vinde lapte de calitate, micii producători din județele Satu Mare, Bihor, Maramureș și Sălaj se văd puși în situația de a da laptele la porci, ca urmare a decizie Friesland Campina, proprietarul mărcii Napolact, de a renunța la contractele cu aceștia. „Din iunie, nu mai preiau laptele de la noi, ci din Ungaria. Este un dezastru pentru că numai în Maramureș avem peste 60 de centre d [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
Brandul Frupt, din portofoliul producătorului de lactate Albalact, a ajuns la o cotă de piață de 15% în volum din segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) la aproximativ șase luni de la lansare.   „Pe segmentul acesta de piață, Frupt a avut o evoluție foarte bună. Ne uităm și la alte categorii de produse, dar deocamdată nu s-a decis nimic“, a spus Stephane Batoux, directorul general al Albalact, care citează datele interne ale companiei care au luat în [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN