Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013).

La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu 4% mai mult fata de cifra de afaceri inregistrata  in perioada similara a anului trecut (284,612 mil. lei). „Cresterea vanzarilor de carne de pasare cu 1400 de tone fata de perioada similara a anului trecut (un plus de 8% in volum) reflecta obiectivele companiei pentru acest an. Pretul mediu al carnii de pasare Agricola in aceste 6 luni este usor mai scazut decat anul trecut, urmand trendul national raportat de Romania la Uniunea Europeana, in contextul in care nivelul pretului mediu in tarile UE este stationar”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Vanzarile cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacau, au crescut, valoric, in primele 6 luni ale acestui an, cu 11% fata de aceeasi perioada din 2013, in conditiile unor cantitati totale constante. Defalcat pe grupe de produs, in vreme ce vanzarile de preparate si mezelurile fiert-afumate se inscriu in trendul pietei, adica scad in valoare cu 10%, vanzarile de salamuri crud-uscate continua ascensiunea semnificativa din ultimii ani si inregistreaza o crestere valorica de 20% (+ 16% crestere in volume).

La categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul semestru s-a inregistrat o crestere a vanzarilor de 15%, pe fondul cresterii volumelor comercializate pe pietele externe, in special in Danemarca si Franta. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Vânzările de vin cresc semnificativ în perioada Sărbătorilor Pascale, astfel încât într-o săptămână se înregistrează un volum similar celui dintr-o lună, iar vinul roșu rămâne preferatul românilor în această perioadă, a declarat, duminică, pentru AGERPRES, Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului Național al Viei și Vinului /PNVV/.   În această perioadă, comerțul cu vin înregistrează [...]
România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Heineken a inregistrat o scadere puternica, de doua cifre, a vanzarilor din Romania in trimestrul al treilea, din cauza situatiei economice dificile, care a afectat consumul si conditiilor meteo nefavorabile, potrivit unui raport al grupului olandez. "Volumul vanzarilor de bere la nivel de grup a scazut cu 2% in trimestrul al treilea, pe fondul conditiilor dificile pe piata din Europa Centrala si de Est, mai ales in Rusia si in Romania. De altfel, aceste doua piete au generat mai mult de [...]
Într-o știre publicată de infoALIMENT Magazin, informam asupra faptului că Alexandrion Group România a ieșit din asociația Romalcool, din cauza divergențelor de opinie dintre managerii companiei și ceilalți manageri ai firmelor de profil din România. Una dintre cauze este și lipsa de acțiuni concrete în compbaterea evaziunii din acest sector, evaziune care a ajuns la un nivel de 90 %, dar și de marile probleme de băuturi [...]
Industria alimentară românească se află însă abia la începutul drumului în comparație cu economiile mature din UE având în vedere că cele 11 miliarde de euro rulate local înseamnă numai 1% din întreaga piață alimentară europeană. Piața alimentară din România este una cheie în calculele multinaționalelor având în vedere că aici este a șaptea cea mai mare piață din UE, iar românii cheltuie pe mâncare 30% d [...]
Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]
Volumul comerțului cu amănuntul în România a crescut cu 1,4% în luna februarie 2014 comparativ cu luna ianuarie 2014, la nivelul Uniunii Europene o creștere mai mare fiind înregistrată doar în Malta (1,9%), arată datele publicate, joi, de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În zona euro comerțul cu amănuntul a crescut 0,4% iar în Uniunea Europeană s-a înregistrat o creștere de 0,5%. Comerțul cu amănuntul în UE a fost influențat de [...]
După ce s-a ieftinit ca urmare a scăderii taxei pe valoarea adăugată de la 24% la 9%, pâinea s-a scumpit la loc, ca urmare a introducerii accizei suplimentare de 7 eurocenți pentru ficare litru de combustibili. Potrivit digi24.ro, creșterea tarifului la gaze dar și la majorarea prețurilor la carburanți, prin introducerea supraaccizei - a crescut și prețul celui mai consumat aliment din România.La Craiova, de exemplu, o pâine de 90 de bani, se vinde acum cu 1 leu. La [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN