Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013).

La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu 4% mai mult fata de cifra de afaceri inregistrata  in perioada similara a anului trecut (284,612 mil. lei). „Cresterea vanzarilor de carne de pasare cu 1400 de tone fata de perioada similara a anului trecut (un plus de 8% in volum) reflecta obiectivele companiei pentru acest an. Pretul mediu al carnii de pasare Agricola in aceste 6 luni este usor mai scazut decat anul trecut, urmand trendul national raportat de Romania la Uniunea Europeana, in contextul in care nivelul pretului mediu in tarile UE este stationar”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Vanzarile cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacau, au crescut, valoric, in primele 6 luni ale acestui an, cu 11% fata de aceeasi perioada din 2013, in conditiile unor cantitati totale constante. Defalcat pe grupe de produs, in vreme ce vanzarile de preparate si mezelurile fiert-afumate se inscriu in trendul pietei, adica scad in valoare cu 10%, vanzarile de salamuri crud-uscate continua ascensiunea semnificativa din ultimii ani si inregistreaza o crestere valorica de 20% (+ 16% crestere in volume).

La categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul semestru s-a inregistrat o crestere a vanzarilor de 15%, pe fondul cresterii volumelor comercializate pe pietele externe, in special in Danemarca si Franta. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Un kilogram de lamai  a ajuns sa coste 14 lei, fata de 7-8 lei, cat costau vara trecuta. Noroc ca lamaile nu ocupa o pondere mare in cosul de consum calculat de Statistica, pentru ca altfel, tinta de inflatie a BNR iar era data peste cap. De unde aceasta crestere uriasa de pret? Foarte pe scurt, din cauza Argentinei si Mexicului, principalii producatori mondiali. HotNews.ro a stat de vorba cu cativa buyeri ai marilor retele commerciale, care ne-au explicat motivele acestei scumpiri. [...]
Între 6 și 7 februarie 2014, la București, a avut loc un seminar privind programele de informare și promovare a produselor agricole și în special a vinurilor pe piața internă și pe piețele țărilor terțe, eveniment ce s-a desfășurat în cadrul protocolului încheiat între Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Agence de Service et de Paiment și FranceAgriMer. Aspectele abordate în cadrul seminarului au fost legate de autorizarea plăților, respectiv [...]
Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute. Cifra de afaceri din comertul cu [...]
Vânzările cu amănuntul în Europa au crescut în luna ianuarie, marcând un început bun pentru 2014, potrivit cifrelor publicate de Eurostat. Interesant este faptul că acest avans se datorează în principal, cererii pentru produse nealimentare, care au depășit vânzările la produse alimentare și băuturi.  Conform raportului Eurostat,  vânzările cu amănuntul, în ianuarie, au înregistrat o creștere de 1,6%, comparativ cu luna [...]
(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de 248,743 m [...]
Schwarzenegger va câștiga suma de 3 milioane de dolari din filmarea unui simplu clip publicitar pentru berea Bud Light, clip ce va fi difuzat cu ocazia finalei campionatului de fotbal american, Super Bowl, conform publicației New York Post. "Arnold a filmat o serie de reclame în Japonia, dar ele nu au nicio legătură cu piața americană. Faptul că l-au convins să promoveze o marcă de bere reprezintă o reușită majoră pentru reprezentanții brandului Bud Light", a declarat o surs [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de bău­turi răcoritoare, a lansat o campanie de susținere a co­mer­țului tra­dițional, împărțind flyere în blocurile din Ca­pitală cu me­sajul „Fă-ți cumpărăturile zilnice la magazinul din colț. Cumpără pâine, lapte și Coca-Cola“, informeaza Ziarul Financiar. Reprezentanții Coca-Cola HBC România nu oferă date des­pre vânzările în comerțul tradițional și despre ponderea [...]
Are o aromă aparte, un gust dulce și este apreciată de copii, în schimb mesajele pe care le transmite sunt obscene. Vorbim despre o gumă de mestecat care se vinde în magazinele din Vrancea. Părinții sunt scandalizați de denumirea, dar și forma produsului.   Produsul are foarte mulți adepți printre copiii din străinătate și a apărut de curând și pe piața din România. Guma de mestecat are un ambalaj sugestiv: Camel Balls- „Bile de cămilă". Părinții sunt [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN