Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013).

La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu 4% mai mult fata de cifra de afaceri inregistrata  in perioada similara a anului trecut (284,612 mil. lei). „Cresterea vanzarilor de carne de pasare cu 1400 de tone fata de perioada similara a anului trecut (un plus de 8% in volum) reflecta obiectivele companiei pentru acest an. Pretul mediu al carnii de pasare Agricola in aceste 6 luni este usor mai scazut decat anul trecut, urmand trendul national raportat de Romania la Uniunea Europeana, in contextul in care nivelul pretului mediu in tarile UE este stationar”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Vanzarile cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacau, au crescut, valoric, in primele 6 luni ale acestui an, cu 11% fata de aceeasi perioada din 2013, in conditiile unor cantitati totale constante. Defalcat pe grupe de produs, in vreme ce vanzarile de preparate si mezelurile fiert-afumate se inscriu in trendul pietei, adica scad in valoare cu 10%, vanzarile de salamuri crud-uscate continua ascensiunea semnificativa din ultimii ani si inregistreaza o crestere valorica de 20% (+ 16% crestere in volume).

La categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul semestru s-a inregistrat o crestere a vanzarilor de 15%, pe fondul cresterii volumelor comercializate pe pietele externe, in special in Danemarca si Franta. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume care este condus de Gerbrant de Boer-fost șef al Friesland în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 99,6 mil. lei (circa 24 mil. euro) cu aproape 50 de angajați, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Vânzările au fost anul trecut în creștere cu 12% pe piața locală, iar compania a raportat profit, noteaza Ziarul financiar. Grupul ungar a intrat în 2009 pe piața din România, iar [...]
PROFI inaugurează astăzi, la Cluj, primul său magazin din acest an. În 2013 a deschis 63 de unități în întreaga țară, precum și primul magazin din gheață din lume – PROFI Ice Store, la București, și plănuiește să mențină acest ritm și în 2014.  “Avem experiență și resursele necesare atingerii acestui obiectiv, continuându-ne strategia de a veni cât mai aproape de oameni și d [...]
Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a scazut cu 0,6% in primele 11 luni ale lui 2013, an comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a scazut cu 0,5% in aceeasi perioada, informeaza Magazin Progresiv. Vanzarile de alimente bauturi si tutun au scazut in luna noiembrie cu 1,7% fata de noiembrie 2012 in functie de [...]
Aura Alexa Ioan:   În România, cateringul a apărut ca afacere de abia după Revoluția din 1989, dar marea explozie în acest domeniul a fost în anii 90, odată cu apariția faimoaselor bonuri de masă ceea ce a dus la o adevărată inflație de firme de catering. Inițial, aceste bonuri au fost concepute pentru a oferi salariatului o masă caldă la prânz, la sediul firmei, masă care era asigurată direct de firme specializate de catering. Firmele respective primeau de [...]
Acționarii producătorului de amidon Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), controlat de omul de afaceri Constantin Boromiz, au aprobat fuziunea prin absorbție cu firma Moara Cibin (MOIB), cea mai valoroasă companie lista­tă pe bursă din grupul Boromir. Fuziu­nea face parte dintr-un proiect mai amplu prin care Moara Cibin ar urma să absoarbă și fabrica de biscuiți Extra Sib, societate închisă și deținută în proporție de 15% de firma Boromir Ind. Gheorghe Ștefan este acționarul [...]
Românii consumă anual 2,8 miliarde de litri de băuturi răcoritoare și apă minerală îmbuteliată, cu peste 20% mai mult decât în anul 2005, iar consumul per capita a ajuns la aproximativ 150 de litri. După un scurt regres, piața a revenit pe creștere, din 2012, susținută îndeosebi de apa minerală, energizante și ice-tea. Dominația răcoritoarelor cu ”bule” Piața românească a băuturilor răcoritoare are o acoperire [...]
Producția animală consemnată în România, în 2013, a scăzut la toate speciile, cel mai mult la bovine și păsări - cu câte 3%, comparativ cu anul anterior, arată datele Institutului Național de Statistică (INS), publicate luni. În schimb, producțiile de lapte, ouă și lână au crescut. Pe baza rezultatelor cercetării statistice privind “Efectivele de animale și producția animală în anul 2013”, greutatea animalelor destinate sacrificării pentru [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN