Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013).

La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu 4% mai mult fata de cifra de afaceri inregistrata  in perioada similara a anului trecut (284,612 mil. lei). „Cresterea vanzarilor de carne de pasare cu 1400 de tone fata de perioada similara a anului trecut (un plus de 8% in volum) reflecta obiectivele companiei pentru acest an. Pretul mediu al carnii de pasare Agricola in aceste 6 luni este usor mai scazut decat anul trecut, urmand trendul national raportat de Romania la Uniunea Europeana, in contextul in care nivelul pretului mediu in tarile UE este stationar”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Vanzarile cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacau, au crescut, valoric, in primele 6 luni ale acestui an, cu 11% fata de aceeasi perioada din 2013, in conditiile unor cantitati totale constante. Defalcat pe grupe de produs, in vreme ce vanzarile de preparate si mezelurile fiert-afumate se inscriu in trendul pietei, adica scad in valoare cu 10%, vanzarile de salamuri crud-uscate continua ascensiunea semnificativa din ultimii ani si inregistreaza o crestere valorica de 20% (+ 16% crestere in volume).

La categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul semestru s-a inregistrat o crestere a vanzarilor de 15%, pe fondul cresterii volumelor comercializate pe pietele externe, in special in Danemarca si Franta. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

Polițiști și reprezentanți ai ANPC și ANSVSA verifică sute de firme care comercializează carne sau produse din carne, activitate care face parte din acțiunea națională declanșată de Poliția Română pentru prevenirea evaziunii fiscale în domeniul comerțului cu carne, legume, fructe și obiecte ornamentale.   "La data de 11 decembrie, 650 de polițiști specializați în investigarea criminalității [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, va distribui pe piață brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-și astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte și Burn. Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din [...]
Începând cu luna octombrie, Carrefour a eliminat comanda minimă de 150 de lei necesară pentru cumpărăturile online, oferind clienților opțiunea de a comanda produse de orice valoare. În plus, cumpărăturile care depășesc suma de 300 de lei vor beneficia de acum de transport gratuit la domiciliu, informeaza Magazinul Progresiv. Totodată, utilizatorii www.carrefour-online.ro pot comanda apă și băuturi fără limită asupra cantității. Anunțul vine la puțină vreme de [...]
Volumul comerțului cu amănuntul în România a crescut cu 1,4% în luna februarie 2014 comparativ cu luna ianuarie 2014, la nivelul Uniunii Europene o creștere mai mare fiind înregistrată doar în Malta (1,9%), arată datele publicate, joi, de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În zona euro comerțul cu amănuntul a crescut 0,4% iar în Uniunea Europeană s-a înregistrat o creștere de 0,5%. Comerțul cu amănuntul în UE a fost influențat de [...]
Bucureștenii sunt așteptați, de vineri până duminică, la Târgul Național al Mierii - Ediția de Toamnă, un nou eveniment dedicat consumatorilor de produselor apicole, organizat de Asociația Crescătorilor de Albine din România (ACA) pe platforma apicolă din Băneasa."Deocamdată, avem 110 doritori de a participa cu standuri, dar sperăm să fie 120 de producători de miere, dar și de alte produse din toate zonele țării. Nu vor lipsi nici cei [...]
(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de 248,743 m [...]
Într-o știre publicată de infoALIMENT Magazin, informam asupra faptului că Alexandrion Group România a ieșit din asociația Romalcool, din cauza divergențelor de opinie dintre managerii companiei și ceilalți manageri ai firmelor de profil din România. Una dintre cauze este și lipsa de acțiuni concrete în compbaterea evaziunii din acest sector, evaziune care a ajuns la un nivel de 90 %, dar și de marile probleme de băuturi [...]
Un kilogram de lamai  a ajuns sa coste 14 lei, fata de 7-8 lei, cat costau vara trecuta. Noroc ca lamaile nu ocupa o pondere mare in cosul de consum calculat de Statistica, pentru ca altfel, tinta de inflatie a BNR iar era data peste cap. De unde aceasta crestere uriasa de pret? Foarte pe scurt, din cauza Argentinei si Mexicului, principalii producatori mondiali. HotNews.ro a stat de vorba cu cativa buyeri ai marilor retele commerciale, care ne-au explicat motivele acestei scumpiri. [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN