Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe, ocupă locul doi pe piața cafelei solubile din România, după Nestle, odată cu preluarea pentru 20 milioane dolari a brandului de cafea Amigo, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel.


"Cel mai important concurent pe această piață (de cafea solubilă, n.r.) este Nestle. Concurenți importanți sunt și Mondelez și Maspex Polonia. Prin urmare, Strauss ocupă, după realizarea concentrării economice, locul doi în piață după Nestle, ceea ce accentuează îngrijorările de natură concurențiale, referitoare la o posibilă creștere unilaterală a prețurilor", se arată în decizia Consiliului Concurenței care aprobă tranzacția, fără a menționa însă cotele de piață ale companiilor menționate.


Strauss Coffee a anunțat în februarie preluarea brandului de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, tranzacție care urma să fie aprobată de Consiliul Concurenței. Activele preluate constau în mărcile de cafea Amigo, drepturile de proprietate intelectuală aferente Amigo, numele de domeniu și stocul de cafea și produse finite Amigo existente în proprietatea vânzătorului, la momentul tranzacției. Mai multe, pe www.mediafax.ro

Alte articole recomandate:

Asociațiile de producători viticoli care au în proprietate și care exploatează minimum 100 de hectare de viță de vie nobilă ar putea primi de la statul român până la 80% din valoarea de investiție pentru înființarea și dezvoltarea combinatelor de vinificație. O propunere legislativă în acest sens a fost aprobată de Camera Deputaților din Comisia de agricultură cu o majoritate de 20 de voturi, iar inițiativa legislativă va ajunge în curând î [...]
De aceasta dată prezentăm diverse soluții tehnologice de procesare a cărnii, începând cu abatorizarea și continuând cu presarea, tumblerizarea sau injectarea. Abatoare G & G G. & G. Impianti proiectează, produce și instalează abatoare (suine, bovine, ovine), utilaje de prelucrare a cărnii și de depozitare cu un nivel ridicat al standardelor de calitate, în conformitate cu reglementările în vigoare. În paralel cu furnizarea [...]
Prețul mediu al boabelor de cacao a explodat pe bursele internaționale, înregistrând o creștere de 35 %, după cum anunță Institutul Național de Statistică, în secțiunea sa internațională, citând International Cocoa Organization. Aceasta, a determinat ca, la finalul lunii trecute, o tonă de cacao să fie achiziționată pe bursele internaționale cu un preț mediu de 3.100 de dolari, fapt care afecetază grav profitabilitatea [...]
Între 19 și 21 martie 2017, la Dusseldor, se va ține ProWein, cel mai important târg dedicat vinului și vinificației. Sub titlul "To Another Great Year", ProWein va reuni la această ediție 6.300 de expozanți din cele mai relevante podgorii din lume (în total 295) și o selecție de aproximativ 400 de varietăți de băuturi spirtoase. Bogăția și varietatea licorilor care vor fi prezentate se regăsește din plin și [...]
Industria Alimentară trece în această perioadă printr-o perioadă de tranziție, tranziție presărată cu evenimente istorice precum scăderea TVA-ului, regândirea politicilor de ajutorare a producătorilor, scheme noi de finanțare a procesatorilor, etc. Majoritatea extinderilor, fie că vorbim de producători zootehnici, fie că vorbim de procesatori sau abatoare, au fost făcute fără a lua în calcul și aspectele referitoare la managemantul deșeurilor și [...]
Chipita România, producătorul unor branduri precum 7Days sau Fineti, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 312 mil. lei (70 mil. euro), cu 10 mil. lei mai mult față de anul precedent, arată o analiză a ZF făcută pe  baza datelor de pe mfinante.ro. Acesta este al cincilea an conse­cutiv de creștere pentru filiala locală a grupului grec.   De ase­menea, compania a avut anul trecut un profit de 15,8 mil. lei, de cinci ori mai [...]
Într-o declarație făcută pentru Wall Street, Ilias Pliatsikas, managerul Olympus România a declarat că: ”Anul trecut preferintele consumatorilor romani s-au indreptat catre segmentul iaurturilor dietetice si, in special, catre segmentul iaurtului grecesc pe care, de altfel, am inregistrat cresteri semnificative. De asemenea, segmentul BIO, respectiv al produselor lactate bio produse local este in crestere. Ne bucuram sa vedem ca din ce in ce mai multi roman [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN