Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Strauss Coffee, producătorul cafelei Doncafe, ocupă locul doi pe piața cafelei solubile din România, după Nestle, odată cu preluarea pentru 20 milioane dolari a brandului de cafea Amigo, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel.


"Cel mai important concurent pe această piață (de cafea solubilă, n.r.) este Nestle. Concurenți importanți sunt și Mondelez și Maspex Polonia. Prin urmare, Strauss ocupă, după realizarea concentrării economice, locul doi în piață după Nestle, ceea ce accentuează îngrijorările de natură concurențiale, referitoare la o posibilă creștere unilaterală a prețurilor", se arată în decizia Consiliului Concurenței care aprobă tranzacția, fără a menționa însă cotele de piață ale companiilor menționate.


Strauss Coffee a anunțat în februarie preluarea brandului de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, tranzacție care urma să fie aprobată de Consiliul Concurenței. Activele preluate constau în mărcile de cafea Amigo, drepturile de proprietate intelectuală aferente Amigo, numele de domeniu și stocul de cafea și produse finite Amigo existente în proprietatea vânzătorului, la momentul tranzacției. Mai multe, pe www.mediafax.ro

Alte articole recomandate:

Cea de-a IX-a ediție a Concursului Național de Vinuri și Băuturi Alcoolice se va desfășura în perioada 9-10 aprilie 2014. În cadrul Ceremonieide Decernare a Medaliilor care va avea loc sâmbătă, 12 aprilie 2014, ora 12.00, vor fi nominalizați și evidentiați cei mai buni oenologi. În dorința de a deschide noi punți de comunicare între consumatorii vinului românesc și internațional și având [...]
După doi ani în care a luat o pauză de la rolul de antreprenor, cu care a cochetat încă de la 15 ani, lucrând în domenii precum distribuție sau cel imobiliar, Bogdan David a decis anul acesta să parieze pe un tip de business încă la început pe piața din România – conceptul de „coffee to go“. Împreună cu Raluca Pohrib, fostă corporatistă, dar și antreprenoare, a deschis prima locație a brandului Bicicleta Bio, o minicafenea p [...]
  Compania franceză care produce arome a achiziționat un pachet majoritar în cadrul companiei indiene Kancor Ingredients Limited, au declarat reprezentanții companiei, informează Food Navigator. Termenii tranzacției nu au fost dezvăluiți, dar reprezentanții Mane au declarat că parteneriatul va crea un centru de aprovizionare ingrediente alimentare și băuturi în India. Presedintele și CEO-ul companiei, Jean Mane a declarat: "Mă bucur că am [...]
România rămâne ca o insulă cu una dintre cele mai mari taxe pe valoare adăugată (TVA) din Europa, în condițiile în care unele țări au ajuns la 5% TVA, iar orice creștere de impozit pe alimente este o greșeală paradoxală, a declarat, azi, Sorin Minea, președinte Romalimenta, la lansarea campaniei de promovare a reducerii TVA la carne.           'Orice creștere de impozit pe alimente este o greșeală paradoxală. Consider că un [...]
În timp ce tot mai mulți apicultori sunt convinși că profitul poate fi asigurat doar din exporturi, un clujean a investit o mică avere pentru a crea un brand românesc cu care să cucerească iubitorii de miere din România. Ciprian Beu are 37 de ani și, după 10 ani activați în domeniul IT, a decis să investească 500.000 de euro în produsele apicole marca Prisaca Transilvană.   Anul ce se încheie a însemnat primul magazin [...]
Conform ultimului raport emis de INSSE, cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în mai comparativ cu luna mai 2015, a înregistrat o creștere cu 8,8%, și de de 5,9% serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata, serie brută, a fost propulsată de creșterea pe segmentele mașini, echipamente și furnituri (+29,7%), al produselor agricole [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
(Comunicat) La București a avut loc conferința anuală Deloitte Tax & Legal, eveniment susținut de către specialiștii Deloitte România și Reff & Asociații, care au dezbătut  împreună cu invitatul special, domnul Dan Manolescu, Secretar de Stat în Ministerul Finanțelor Publice, noile tendințe fiscale și legislative, impactul viitor al acestora, precum și provocările cu care se confruntă companiile din România în contex [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN