Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice.


Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o informare emisa ulterior de GMP Advertising, Mihai Gongu(Creative Director, GMP) explica:


"Pentru ca sunt bucuresteni care nu au avut timp sa ajunga in natura, ne-am gandit sa aducem  natura la ei. Din dorinta de a le aminti oamenilor care se intorc de la munca sa ia acasa un strop de relaxare, am adus Poiana Ciucas la metrou, in statia Obor.  Mai mult, numele statiei a fost integrat in peisajul relaxant de munte", a explicat Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising).(Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Potrivit doamnei Luchi Georgescu, proprietara Vincon România, procentul de scădere a afacerilor companiei se va situa sub tendința de comprimare a pieței vinului, care, potrivit estimărilor, se va reduce cu aproximativ 18% comparativ cu anul trecut. Vincon estimează că cifra de afaceri cu care va încheia anul 2013 va scădea ușor, cu până la 10%, comparativ cu cea raportată în 2012, care s-a situat la circa 30 de milioane de euro.În 2013, vânzările Vincon [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
(Comunicat) În  luna  ianuarie  2018,  cifra  de  afaceri  din  comerțul  cu  ridicata  (cu  excepția  comerțului  cu  autovehicule și motociclete), în termeni nominali, față de luna precedentă a scăzut atât ca serie  brută cu 19,9% cât ș [...]
PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Antreprenorii români din agricultură trebuie să renunțe la a mai trimite la export materii prime și să înceapă să vândă în străinătate produse finite cu valoare adăugată mare, lucru ce nu poate să se întâmple atât timp cât nu există o strategie de dezvoltare a industriei zootehnice, consideră experții din acest domeniu, care au participat la conferința ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni”.   „Ar trebui [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) împreună cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor  (ANPC) și Consiliul Concurenței  vor lansa o platformă online care va afișa, săptămânal, prețurile comparative la produsele care fac parte din coșul zilnic al populației. Platforma va fi disponibilă începând cu luna martie a anului viitor.“Obiectivele proiectului sunt pe de-o parte informarea consumatorilo [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN