Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele producatorului care face parte din acelasi grup de firme.”


O altă țintă a anului va fi ”continuarea politicii de extindere a retelei de magazine Diana, in ritmul aplicat in ultimul timp, inclusiv in anul 2013. Dezvoltarea retelei noastre in regiune s-a dovedit cea mai buna politica de comunicare si de intarire a increderii clientilor in calitatea serviciilor noastre comerciale.”


Nu în ultimul rând, SC Diana SRL va urmări ”monitorizarea permanenta a raspunsului clientilor la oferta de produse si modelarea acesteia in timp real. Comportamentele pe piata ale clientilor magazinelor Diana sunt principiul fundamental dupa care se remodealeaza oferta comerciala a retelei de magazine.” (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)diana srl infoALIMENT Magazin

Alte articole recomandate:

Laurențiu Dimitriu (46 de ani), sales director în cadrul gigantului elvețian din piața de bunuri de larg consum Nestlé în România, afirmă că producătorii trebuie să mear­gă peste tot după consumator, acasă, în mașină, în metrou, în parc sau la cinema, de aceea trebuie să fie prezenți cu produse atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional. „Consumatorul care dorește o înghetață, un baton de ciocolată sa [...]
Gfk a avut la Meat & Milk 2014, o participare deosebită, compania de cercetare de piață fiind reprezentată de doamna Diana Scăunașu, Client Service Maanager, aceea care, în Ședințe generală din dimineața zilei de 12 iunie, la care a participat și Daniel Constantin, Ministrul Agriculturii, a prezenta o analiză a consumului produselor procesate, precum și a celor de pe segmentul fresh. Potrivit analizei, o treime din consumul de alimente proasp [...]
Prin Ordonanța de Urgență nr. 9,adoptata recent, Guvernul a introdus obligativitatea caselor de marcat electronice fiscale în magazine, măsura urmând să fie implementată de către retaileri în trei etape, în funcție de dimensiunea business-ului. Astfel, retailerii încadrați în categoria “mari contribuabili” vor avea obligația de a utiliza doar case de marcat fiscale cu jurnal electronic începând cu data de 1 aprilie 2016, în cazul [...]
Ambalarea activă a alimentelor a devenit o realitate tehnologică pentru toți producătorii și procesatorii din industria alimentară românească. Nu odată, pe fluxul tehnologic de ambalare se introduc materiale și substanțe noi care pot fi aprobate la nivel național, dar care trebuie acreditate și de către EFSA, la nivel internațional, acest lucru fiind necesar mai ales în situația alimentelor exportate. Prezentăm în ediția de [...]
(Agerpres) Producătorul elvețian Nestle susține că a descoperit modalitatea prin care va reduce zahărul din ciocolată cu 40%, potrivit BBC. Nestle susține că cercetătorii au descoperit o metodă pentru a structura zahărul diferit, astfel încât să folosească cu 40% mai puțin, fără să fie afectat gustul. Mai mult, Nestle va patenta descoperirea și va începe să folosească metoda din 2018. Cercetătorii au modificat structura zahărului pentru a se dizolva mai repede. Acest lucru [...]
Air Liquide Romania va participa în calitate de Partener la EXPO-Conferința Internațională Meat & Milk 2015, evenimant care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Compania Air Liquide Romania își va prezenta cele mai noi produse și servicii din domeniul gazelor industriale în standul pe care îl va organiza în cadrul secțiunii Expo.   Amintim că Air Liquide Romania [...]
Cele mai mari volume de conversatii in mediul online au fost generate de concursurile organizate de brandurile de lactate pe paginile de Facebook in intervalul 1-10 iunie 2014. Brandurile Oly si Activia s-au distins in intervalul monitorizat cu 270 si, respectiv, 250 de mentiuni ce vizeaza concursurile, informeaza Progresiv. Concursurile organizate de Oly s-au adresat deopotriva fanilor paginii de Facebook si celor ai matinalului de la Antena 1, doar prin intermediul acestei emisiuni [...]
Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads. Topul lunar al celor ma [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN