Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerul belgian Mega Image aduce pentru prima dată în România conceptul de livrare la domiciliu și pentru segmentul de supermarket. Magazinul de produse congelate al companiei, AB Cool Food, oferă de curând această posibilitate.


Magazinul cu produse congelate AB Cool Food, operat de retailerul belgian Mega Image, oferă de curând clienților posibilitatea de a comanda și la domiciliu. Este prima dată pe piața locală când un operator de supermarketuri decide să ofere serviciul de home delivery clienților săi, măsura fiind anunțată încă de la lansarea unității, în septembrie anului tercut. "Nu știm momentan când vom lansa acest serviciu. Nu este nimic stabilit. Vom livra în tot Bucureștiul. Comanda se va putea face online, sau pe telefonul mobil, contra cost", declara Cătălina Aldea, director comercial în cadrul Mega Image, la inaugurarea conceptului ABC Cool Food.


"Prin lansarea serviciului de livrare la domiciliu pentru magazinul nostru AB Cool Food dedicat produselor congelate, completăm și mai bine experiența pe care o oferim consumatorilor noștri, aceea de a pregăti acasă o masă delicioasă dintr-o varietate de produse ușor și rapid de pregătit, folosind mai mult timp în beneficiul propriu. Până în prezent, conceptul nostru de magazin și varietatea de produse congelate de calitate pe care le oferim au fost foarte bine apreciate de consumatori și vom continua să ne apropiem și mai mult de aceștia prin cea mai bună ofertă și servicii," a declarat Xavier Piesvaux, director general Mega Image România. Mai multe, pe www.economica.net

Alte articole recomandate:

Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]
(Comunicat) FrieslandCampina România a încheiat, vineri, 29 august 2014, un acord cu  Fabrica de Brânzeturi Transilvania, pentru reluarea producției de la fabrica din Țaga. Acordul oferă dreptul societății Fabrica de Brânzeturi Transilvania de a opera fabrica de brânză din comuna Țaga, județul Cluj. Asociatul majoritar al societății este AgroTransilvania Cluster, având ca partener asociat Cooperativa Agricolă [...]
Stiai ca in strainatate e mult mai greu sa vezi gratuit pe net filme si seriale si te-ai temut ca ne indreptam si noi in aceeasi directie. In acelasi timp, stiai si de alte cateva site-uri asemanatoare, fie romanesti, fie din alte tari, si te-ai calmat. Dar da, in strainatate asa e, sa vezi un film online si gratis e o chestie atat de rara incat, in Rusia, Grolsch s-a gandit ca merita sa faca o promotie in care isi recompenseaza consumatorii cu o astfel de experienta.  Ideea [...]
Lidl continuă să investească în extinderea rețelei din România și va inaugura, în data de 26 noiembrie, primul său magazin din Suceava. Odată cu această deschidere, rețeaua națională operată de Lidl va ajunge la 191 de unități, iar pentru anul aceasta retailerul german și-a propus să atingă pragul de 194 de unități comerciale.   Noul magazin Lidl se va deschide pe strada Calea Unirii, nr. 24 și va avea o suprafață de [...]
(Comunicat) GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene sunt: puterea de cumpărare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale și ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente [...]
Vânzările de lapte, la raft, din țara noastră sunt în scădere de la jumătatea lunii februarie, ne-a declarat Dorin Cojocaru, președintele Asociației Patronale a Laptelui din România (APRIL). Potrivit domniei sale, în luna februarie, vânzările de lapte de la noi au scăzut cu 20%, iar în martie – cu 30%, comparativ cu aceleași perioade ale anului trecut. “Nici pentru aprilie nu vom avea date mai optimiste”, a precizat domnia sa. Î [...]
eMag, liderul pieței locale de retail online, care a lansat în vara anului trecut în parteneriat cu lanțul Mega Image un supermarket online, a extins ieri în tot Bucureștiul livrările de produse refrigerate și congelate, conform datelor de pe pagina web a companiei.   Anterior, eMag livra acest tip de produse doar în sectoarele 2 și 6. eMag a pregătit timp de un an și jumătate lansarea supermarketului online, inițial compania livrând produse din [...]
Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite. Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN