Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bergenbier, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața berii din România, își majorează capitalul social cu 65 milioane euro, surse din piața de profil arătând că producătorul vrea să investească în dezvoltarea activității. În prezent, Bergenbier SA are un capital social de 2.888.966 lei (circa 654.000 euro). Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, compania este deținută de firma Starbev Olanda (99,74%).


 Pe ordinea de zi a unei AGA programată pentru luna august figurează informarea acționarilor asupra necesității creșterii capitalului social al societății, aprobarea de principiu a majorării capitalului social prin noi aporturi, prin emiterea de noi acțiuni, în valoare totală de 65 milioane euro, reprezentând 285,805 milioane lei la cursul BNR de 4.3970 lei/euro, din 20 iunie.


Surse din piața de profil au declarat pentru MEDIAFAX că, în pofida scăderii pieței de bere, producătorul estimează că piața din România va reveni pe creștere și vrea să investească în noi linii de producție și promovarea mărcilor. Bergenbier, parte din grupul nord american Molson Coors Brewing Company, activează în România din anul 1994. În vara lui 2012, Molson Coors a a finalizat preluarea producătorului de bere StarBev, cu operațiuni și în România, pentru 2,65 miliarde euro. Mai multe, pe www.mediafax.ro


 

Alte articole recomandate:

Franco del Fabbro, italianul care la inceputul acestei luni a preluat conducerea Heidi Chocolat, sustine ca principala provocare a momentului o constituie pretul in crestere la cacao, ceea ce a facut ca o tableta de ciocolata sa fie mai scumpa astazi cu pana la 15% fata de acum 2-3 ani. Acesta sustine ca cele mai competitive piete pentru producatorii de ciocolata sunt in acest moment cele din vestul Europei, printre care se remarca Germania, insa in general consumul nu mai cunoaste acelas [...]
Cetățenii care vin din Ucraina și Republica Moldova nu mai au voie să aducă lapte sau carne proaspata în România. Măsura a fost luată pentru a preveni apariția virusului gripei porcine africane și pe teritoriul țării noastre. Focare există în Lituania, Polonia și Rusia, dar există un risc crescut și în Ucraina. Carnea și laptele descoperite în bagaje vor fi confiscate. În plus, vor fi dezinfectate camioanele care transportă animale sau produse d [...]
(Agerpres) Micii românești vor putea fi produși și comercializați numai pe teritoriul României, nu și în spațiul comunitar întrucât Comisia Europeană a decis joi să nu supună votului proiectul de regulament care prevede includerea aditivilor necesari pastei de mici în legislația actuală, a declarat, joi, pentru AGERPRES, Alex Jurconi, purtătorul de cuvânt al Asociației Române a Cărnii (ARC). ‘Eforturile necesare includerii celor două [...]
(INSSE) În semestrul I 2014 exporturile și importurile au crescut cu 7,6%, respectiv cu 8,0%, comparativ cu semestrul I 2013 Iunie 2014 În luna iunie 2014, exporturile FOB au însumat 18676,6 milioane lei (4238,9 milioane euro), iar importurile CIF au însumat 21116,2 milioane lei (4794,0 milioane euro). Comparativ cu luna iunie 2013, exporturile au crescut cu 4,6% la valori exprimate în lei (5,4% la valori exprimate în euro), iar importurile au crescut cu [...]
Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]
Compania Legume Fructe Buzău SA, controlată indirect de omul de afaceri Gheorghe Doloiu și care produce conserve de legume și fructe, a investit în această vară 0,5 milioane de euro în utilaje pentru a-și majora capacitatea de producție și pentru a diversifica portofoliul de conserve pe care le vinde sub brandurile „Bucătăreasa“ și „Rossa’C“, informeaza Ziarul financiar.   „Când foloseam utilajele vechi, producția era aproap [...]
Industria alimentară se confruntă adesea cu probleme legate de colectarea și eliminarea apelor uzate. Grăsimile se depun în canalizări provocând înfundarea acestora. Separatoarele de grăsimi sunt de cele mai multe ori subdimensionate și necesită vidanjare frecventă. Stațiile de epurare, aferente unităților, efectuează o epurare de calitate inferioară. Toate acestea atrag costuri suplimentare necesare producției. Costurile suplimentare afer [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN