Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bergenbier, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața berii din România, își majorează capitalul social cu 65 milioane euro, surse din piața de profil arătând că producătorul vrea să investească în dezvoltarea activității. În prezent, Bergenbier SA are un capital social de 2.888.966 lei (circa 654.000 euro). Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, compania este deținută de firma Starbev Olanda (99,74%).


 Pe ordinea de zi a unei AGA programată pentru luna august figurează informarea acționarilor asupra necesității creșterii capitalului social al societății, aprobarea de principiu a majorării capitalului social prin noi aporturi, prin emiterea de noi acțiuni, în valoare totală de 65 milioane euro, reprezentând 285,805 milioane lei la cursul BNR de 4.3970 lei/euro, din 20 iunie.


Surse din piața de profil au declarat pentru MEDIAFAX că, în pofida scăderii pieței de bere, producătorul estimează că piața din România va reveni pe creștere și vrea să investească în noi linii de producție și promovarea mărcilor. Bergenbier, parte din grupul nord american Molson Coors Brewing Company, activează în România din anul 1994. În vara lui 2012, Molson Coors a a finalizat preluarea producătorului de bere StarBev, cu operațiuni și în România, pentru 2,65 miliarde euro. Mai multe, pe www.mediafax.ro


 

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Acționarii Bergenbier, al treilea mare produ­cător local de bere, au aprobat ieri majorarea capitalului social cu 65 mil. euro, sumă care potrivit companiei va fi foloistă pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliu. „Molson Coors (compania care deține Bergenbier – n.red.) este decisă să sprijine toate eforturile companiei sale în România, investind în continuare în Bergenbier S.A. pentru a-și atinge obiectivele: susținerea și creșterea mărcilor din [...]
Berăria H, controlată de Iulian Stanciu, unul dintre acționarii eMag și unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, împreună cu alți doi antreprenori români, se va deschide vineri, 12 septembrie în Parcul Herăstrău în locul Pavilionului H, un cunoscut centru comercial, precursorul mallurilor din ziua de astăzi. Localul va avea o echipă de 130 de oameni. Berăria trebuia deschisă inițial în perioada iunie-iulie, însă apoi deschiderea a fost [...]
Societatea Romcarbon Buzău va implementa până la finalul anului 2014 două proiecte de investiții în tehnologii de ultimă oră în domeniul producției de tăvițe termoformate destinate uzului alimentar și în domeniul reciclării materialelor plastice, investiția totală ridicându-se la 6,5 milioane de euro. Această sumă se adaugă celor 8,5 milioane de euro pe care compania i-a investit în 2012 într-o nouă fabrică de compound-uri din materiale plastice virgine [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]
Cu o pondere din ce în ce mai scăzută a stocurilor, fapt determinat de necesitatea obligatorie a măririi eficienței economice a fiecărei companii, managementul lor este esențial în organizarea unui flux de producție sau a unui întreg lanț. Cunoașterea principalelor aspecte ale unui bun management al stocurilor și, mai ales, punerea lor în practică, poate face diferența dintre suscces și colaps. În acest sens, vă prezentăm [...]
Cei mai mari zece producători de lactate au terminat anul trecut cu afaceri cumulate de 580 de milioane de euro, în creștere cu 8% față de anul precedent, însă majoritatea jucătorilor nu au avut marje de profit mai mari de 5%, arată o analiză a Ziarului financiar. Danone România, subsidiara locală a grupului francez cu același nume, rămâne liderul pieței și a încheiat anul trecut cu afaceri de 481 mil. lei (109 mil. euro), în scădere cu 5% comparativ cu anul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN