Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune.


bursa crash infoALIMENT MagazinFață de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact Alba Iulia (simbol bursier ALBZ) a scăzut până la sub 16%, potrivit prețului țintă stabilit de Andrei Rădulescu de la SSIF Broker Cluj Napoca.


Prețul țintă pe următoarele 12 luni a fost redus cu 20% față de estimarea din august, până la 0,158 lei/ acțiune, nivel încă superior prețulii de piață de 0,1365.


„Compania a investit masiv în ultimii 7 ani pentru a face față competiției corporațiilor străine. Beneficiile vor veni în anii următori. Acțiunea ALBZ este supraevaluată din punctul de vedere al raportului preț de piață / profitabilitate companie (PER = 17,4), și subevaluată din perspectiva raportului preț de piață / vânzări“, scrie analistul de la Broker Cluj Napoca.


Afacerile și profitul companiei Albalact Alba Iulia, una dintre cele mai mari producătoare de lactate din România, au fost în scădere în primele 9 luni ale anulu.


„Oamenii cumpără mai ieftin, iar vânzările cresc în volum, dar scad în valoare“, explică Raul Ciurtin, președintele companiei, citat de Economica.net.


Albalact Alba Iulia (simbol bursier ALBZ) a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri de 247 de milioane de lei, „aproape de nivelul cifrei înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut“, se spune în raportul trimis de companie la Bursa de Valori București(BVB).
Potrivitsursei citate, profitul  net al companiei a scăzut cu 23%, până la 2,7 milioane de lei. Albalact dă vina inclusiv pe producătorii de lapte care au scumpit materia primă. Pentru datele la zi se așteaptă analizele pe ultimele trei luni ale anului 2013. (Mai multe, pe www.economica.net)

Alte articole recomandate:

Kandia Dulce este cel mai mare producător local de ciocolată, portofoliul actual de produse cuprinzând brandurile Rom, Măgura, Kandia, Primola, Laura, Sugus și Silvana. Având deja o poziție de lider în rândul producătorilor locali de ciocolată, biscuiți și produse zaharoase, compania este concentrată pe piața din România, dar și pe unele piețe externe unde sunt comunități importante de români. Kandia Dulce a terminat anul 2015 (ultimele date disponibile), [...]
Pe motiv că multe produse alimentare sunt aruncate inutil, oficialii europeni intenționează să limiteze utilizarea sintagmei “a se consuma înainte de..”, pe care consumatorii o pot găsi acum pe etichete.Prezentă pe ambalajele tuturor produselor alimentare, de la paste la orez sau cafea, celebra mențiune “a se consuma, de preferință, înainte de...” ar putea fi scoasă, pentru că încurajează consumatorii să arunce la gunoi tone de alimente care de fap [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Compania Sartorom a confirmat participarea la ediția a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes într-o economie aflată în dezechilibru”. Despre Sartorom Sartorom s-a născut acum aproape 25 de ani din dorinta unei [...]
Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF. „Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am [...]
În timp ce șansele politicianului xenofob și antieuro Marine Le Pen de a ocupa președinția Franței cresc, iar aceasta își croiește drum spre Palatul Elysée dezbinând societatea, vechi frici reapar pe piețele financiare europene. Investitorii au început să ia în considerare posibilitatea ca datoria franceză să fie redenominată în franci sau într-o altă nouă monedă franceză și sunt la fel de prudenți în ceea ce privește obligațiunil [...]
Prețurile alimentelor au scăzut în luna aprilie din cauza unei ieftiniri accelerate a produselor lactate. Situația din sectorul laptelui a fost generată de reducerea volumului de importuri din China și Rusia și un sezon mai lung în Noua Zeelandă, potrivit datelor furnizate de Agenția Națiunilor Unite pentru Alimente și Agricultură (FAO). Index-ul prețurilor FAO care măsoară schimbările lunare în ceea ce privește prețurile pentru un coș de cumpărături cu cereale, oleaginoase, [...]
Majestatea Sa Regele Mihai I al României a decis să prelungească pentru încă trei ani calitatea de Furnizor Oficial al Casei Regale pentru compania Sonimpex Topoloveni, apreciind calitatea deosebită și gustul desăvârșit ale produselor Topoloveni și Topoloveana, produse 100% românești, 100% naturale, fără zahăr adăugat, fără E-uri și fără conservanți.    Certificatul de reînnoire a fost acordat de Alteța Sa Principes [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN