Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune.


bursa crash infoALIMENT MagazinFață de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact Alba Iulia (simbol bursier ALBZ) a scăzut până la sub 16%, potrivit prețului țintă stabilit de Andrei Rădulescu de la SSIF Broker Cluj Napoca.


Prețul țintă pe următoarele 12 luni a fost redus cu 20% față de estimarea din august, până la 0,158 lei/ acțiune, nivel încă superior prețulii de piață de 0,1365.


„Compania a investit masiv în ultimii 7 ani pentru a face față competiției corporațiilor străine. Beneficiile vor veni în anii următori. Acțiunea ALBZ este supraevaluată din punctul de vedere al raportului preț de piață / profitabilitate companie (PER = 17,4), și subevaluată din perspectiva raportului preț de piață / vânzări“, scrie analistul de la Broker Cluj Napoca.


Afacerile și profitul companiei Albalact Alba Iulia, una dintre cele mai mari producătoare de lactate din România, au fost în scădere în primele 9 luni ale anulu.


„Oamenii cumpără mai ieftin, iar vânzările cresc în volum, dar scad în valoare“, explică Raul Ciurtin, președintele companiei, citat de Economica.net.


Albalact Alba Iulia (simbol bursier ALBZ) a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri de 247 de milioane de lei, „aproape de nivelul cifrei înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut“, se spune în raportul trimis de companie la Bursa de Valori București(BVB).
Potrivitsursei citate, profitul  net al companiei a scăzut cu 23%, până la 2,7 milioane de lei. Albalact dă vina inclusiv pe producătorii de lapte care au scumpit materia primă. Pentru datele la zi se așteaptă analizele pe ultimele trei luni ale anului 2013. (Mai multe, pe www.economica.net)

Alte articole recomandate:

Majoritatea unitățiilor de producție, fie că este vorba de industria cărnii sau industria laptelui sau industria alimentara in general, au implementat sisteme moderne de epurare a apelor uzate în stațiile de epurare. Încărcările cu materii organice și alte substanțe utilizate în producție îngreunează procesul de epurare în partea biologică. Acest fapt conduce la obținerea unui efluent slab calitativ și costuri ridica [...]
"Circa 30% din unitatile avicole s-ar putea inchide in anul 2014 din cauza situatiei dificile cu care se confrunta sectorul in ultimii ani, iar ouale s-ar putea scumpi din cauza concurentei oualor poloneze care intra pe piata romaneasca la preturi cu 20% mai mici fata de cele ale produselor autohtone. Acest fapt i-a detrminat pe producatorii de oua sa sacrifice milioane de pasari, pentru ca inregistreaza pierderi foarte mari", a declarat pentru agro-consultanta. ro presedintele Uniu [...]
  Nivelul de cofeina rămâne preocuparea cheie pentru consumatori - dar o cerere pentru o sursă "naturala" poate poziționa diferit un produs, potrivit Mintel, informeaza Nutra Ingredients. Odată cu modificările legilor de etichetare și interzicerea vânzărilor către cei sub 18 ani din Lituania, cofeina "artificiala" devine rapid unul dintre ingredientele de top lista de sănătate, declara un analist. Conform cercetarilor Mintel, noile cerințe de eticheta [...]
Din decembrie, compania Kandia Dulce a devenit Furnizor Oficial al Casei Regale, titlu acordat de catre Majestatea Sa Regele Mihai I al Romaniei, in cadrul unei ceremonii desfasurate la Palatul Peles. Colaborarea dintre Kandia Dulce, cel mai mare producator local de ciocolata, si Casa Regala a Romaniei a debutat cu momentul in care compania a devenit partener al Casei Majestatii Sale Regelui, statut premergator obtinerii titlului de Furnizor Oficial. Atat prin tehnologia de productie, cat si [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
Comisia Europeană oferă producătorilor de alimente din zonele montane , printr-un Regulament, posibilitatea de a menționa pe etichetele produselor lor sintagma "produs montan".   Un nou Regulament adoptat de Comisia Europeană stabilește condițiile de utilizare a mențiunii "produs montan" pe etichetele produselor alimengtare fabricate în Uniunea Europeană. Cu scopul de a evita inducerea în eroare a consumatorilor, Comisia a stabilit reguli precise pe care producătorii [...]
Frank Walter, manager executiv al Lidl România, a declarat recent că „retailul modern are o cotă de piață de 60% în România. Pe alte piețe a ajuns la 80%, deci loc de creștere există. Câte magazine în plus înseamnă asta nu știu, depinde de format.“ Comerțul modern numără astăzi circa 1.800 de magazine, 11 rețele străi­ne și afaceri de aproape 10 mld. euro anul trecut. În total, rețelele interna­țio­nale precum Kaufland, [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN