Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producatorul de carne de pasare Oncos din judetul Cluj, aflat in prezent in insolventa, intentioneaza sa  isi  dezvolte productia si sa majoreze cu 25% numarul de magazine, la 55-60 de unitati comerciale in urmatorii ani.


Compania nu exclude insa nici relocarea sau inchiderea anumitor unitati pentru imbunatatirea situatiei financiare.
„Nu ne dorim reducerea numarului de magazine, din contra credem ca este posibila si necesara extinderea in zona a retelei comerciale.


Dar totul va fi bazat pe analizele care se fac in prezent, iar daca in urma lor specialistii implicati in procedura vor arata ca este necesara o relocare a unor unitati comerciale in zone cu un vad mai bun, sau chiar inchiderea lor, vom cauta solutii”, a declarat, pentru revista Progresiv, Vasile Onaca, actionarul majoritar al grupului Oncos.(Mai multe, pewww.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
Producatorul de vinuri amb Wine, partea a consortiului austriac amb Holding, a lansat brandul Crepuscul, creat special pentru piata de retail. Noua gama este distribuita in prezent in retelele Mega Image si Metro.Gama Crepuscul cuprinde sortimentele Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. “Brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni [...]
Prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri este ocupata si luna aceasta de Mega Image care a deschis 11 magazine, informeazaProgresiv. Pe locul al doilea in clasament  se afla reteaua Profi care a inaugurat 6 locatii, iar pozitia a treia este detinuta de Carrefour care a bifat 3 noi unitati comerciale. De asemenea, Billa si Lidl au deschis si ele cate doua magazine, iar Kaufland a inaugurat un hypermarket. In luna septembrie, Mega Image s-a concentrat exclusiv pe extinderea [...]
Retailerul Mega Image, parte a grupului Belgian Delhaize, va deschide saptamana aceasta patru noi magazine in Bucuresti si Constanta. Magazinele din Constanta vor avea o suprafata totala de vanzare de circa 185 mp, in timp ce locatiile din Capitala vor ocupa un spatiu total de vanzare de peste 200 mp. In prezent, Mega Image detine o retea de 350 de magazine pe plan local.   Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea de magazine in [...]
Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center. În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui. Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii [...]
Neuhaus România, franciza unuia dintre cele mai scumpe branduri de ciocolată din lume, a închis magazinul din Bănea­sa Shopping City, singurul din România, potrivit datelor ZF. Reprezentanții companiei care au adus brandul în România nu au putut fi contactați până la închiderea ediției Ziarului financiar care a publicat stirea.   Magazinul din Băneasa Shopping City a fost primul deschis în România sub acest brand în urmă cu [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN