Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

sampanie infoALIMENT MagazinDe cand sunt mai increzatori cu privire la situatia economica, britanicii au inceput sa consume tot mai multa sampanie. Bautura destinata candva evenimentelor festive isi gaseste acum cu usurinta locul in meniul de zi cu zi al locuitorilor din Regatul Unit.


In primele zece luni din 2013, comerciantul Bordeaux Index a vandut sampanie de peste 18 milioane de dolari, aproape dublu fata de cantitatea vanduta in aceeasi perioada a anului trecut, si de peste cinci ori mai mult decat cea comercializata in intervalul ianuarie-octombrie 2011.


Sampania a reprezentat aproape 17% din totalul vanzarilor companiei de anul acesta, comparativ cu 8,2%, cat a reprezentat anul trecut, se arata intr-o analiza CNBC.


Potrivit CNBC, apetitul britanicilor pentru o bautura destinata pana acum ocaziilor speciale a crescut pe seama increderii in economia nationala, care da semne de revenire.


Economia Marii Britanii a crescut cu 0,8% in al treilea trimestru din 2013, fata de trimestrul precedent, cel mai rapid ritm din 2010. Banca Angliei si-a modificat astfel in crestere cu 0,2 procente prognoza pentru 2013 si este de asteptat ca economia nationala sa urce cu 2,8% in 2014.


Asa ca britanicii au inceput sa isi faca poftele mai des si sa profite de orice motiv pentru a sarbatori. Tot pe baza acestui trend s-a ajuns ca brandurile de lux, precum Moet & Chandon, sa isi vanda mai nou produsele in automate instalate in magazine.(Mai multe, pe www.incom.ro)

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Vânzările de vin cresc semnificativ în perioada Sărbătorilor Pascale, astfel încât într-o săptămână se înregistrează un volum similar celui dintr-o lună, iar vinul roșu rămâne preferatul românilor în această perioadă, a declarat, duminică, pentru AGERPRES, Ovidiu Gheorghe, directorul general al Patronatului Național al Viei și Vinului /PNVV/.   În această perioadă, comerțul cu vin înregistrează [...]
Schwarzenegger va câștiga suma de 3 milioane de dolari din filmarea unui simplu clip publicitar pentru berea Bud Light, clip ce va fi difuzat cu ocazia finalei campionatului de fotbal american, Super Bowl, conform publicației New York Post. "Arnold a filmat o serie de reclame în Japonia, dar ele nu au nicio legătură cu piața americană. Faptul că l-au convins să promoveze o marcă de bere reprezintă o reușită majoră pentru reprezentanții brandului Bud Light", a declarat o surs [...]
(Comunicat) METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunității”, o competiție organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea METRO Cash & Carry și care își propune să pună în valoare contribuția întreprinzătorilor la bunăstarea comunităților locale din care fac parte și să recompenseze  antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. [...]
AMRCR anunță numirea lui George Bădescu în funcția de director executiv. Acesta o înlocuiește în funcție pe  Delia Nica, care și-a dat demisia în luna februarie 2016. Înainte de a prelua această poziție, George Bădescu a fost, începând cu 2010, Senior Consultant la Links Associates, agenție de PR și Public Affairs, responsabil de contul  AMRCR. Între 2000 și 2009 a fost Consilier Juridic [...]
Într-o știre publicată de infoALIMENT Magazin, informam asupra faptului că Alexandrion Group România a ieșit din asociația Romalcool, din cauza divergențelor de opinie dintre managerii companiei și ceilalți manageri ai firmelor de profil din România. Una dintre cauze este și lipsa de acțiuni concrete în compbaterea evaziunii din acest sector, evaziune care a ajuns la un nivel de 90 %, dar și de marile probleme de băuturi [...]
  Heidi deține prima poziție printre mărcile de bunuri de larg consum în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marcă din clasament este Santal, urmată de Zewa. Pozițiile a patra și a cincea sunt ocupate de Granini și de Bel Vita. Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcție de care consumatorii [...]
Vânzările cu amănuntul în Europa au crescut în luna ianuarie, marcând un început bun pentru 2014, potrivit cifrelor publicate de Eurostat. Interesant este faptul că acest avans se datorează în principal, cererii pentru produse nealimentare, care au depășit vânzările la produse alimentare și băuturi.  Conform raportului Eurostat,  vânzările cu amănuntul, în ianuarie, au înregistrat o creștere de 1,6%, comparativ cu luna [...]
Consumul de paine neagra a ajuns la 7% din valoarea pietei de paine, fiind evaluat la 45 de milioane de euro, iar pentru anul viitor se estimeaza ca va atinge o pondere de 10% din piata, a declarat Aurel Popescu, presedintele patronatului din industria panificatiei Rompan. "In ultimii doi ani s-au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor de paine neagra (paine integrala, graham, de secara sau semialba). Oamenii au inceput sa fie constienti ca aceasta paine face bine organismului si o [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN