Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

sampanie infoALIMENT MagazinDe cand sunt mai increzatori cu privire la situatia economica, britanicii au inceput sa consume tot mai multa sampanie. Bautura destinata candva evenimentelor festive isi gaseste acum cu usurinta locul in meniul de zi cu zi al locuitorilor din Regatul Unit.


In primele zece luni din 2013, comerciantul Bordeaux Index a vandut sampanie de peste 18 milioane de dolari, aproape dublu fata de cantitatea vanduta in aceeasi perioada a anului trecut, si de peste cinci ori mai mult decat cea comercializata in intervalul ianuarie-octombrie 2011.


Sampania a reprezentat aproape 17% din totalul vanzarilor companiei de anul acesta, comparativ cu 8,2%, cat a reprezentat anul trecut, se arata intr-o analiza CNBC.


Potrivit CNBC, apetitul britanicilor pentru o bautura destinata pana acum ocaziilor speciale a crescut pe seama increderii in economia nationala, care da semne de revenire.


Economia Marii Britanii a crescut cu 0,8% in al treilea trimestru din 2013, fata de trimestrul precedent, cel mai rapid ritm din 2010. Banca Angliei si-a modificat astfel in crestere cu 0,2 procente prognoza pentru 2013 si este de asteptat ca economia nationala sa urce cu 2,8% in 2014.


Asa ca britanicii au inceput sa isi faca poftele mai des si sa profite de orice motiv pentru a sarbatori. Tot pe baza acestui trend s-a ajuns ca brandurile de lux, precum Moet & Chandon, sa isi vanda mai nou produsele in automate instalate in magazine.(Mai multe, pe www.incom.ro)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) In cateva saptamani, PROFI inaugureaza al 600-lea magazin, si pentru ca o aniversare atat de importanta merita marcata intr-un mod surprinzator, toti cei care vor trece pragul oricarui magazin, in perioada 17 iulie - 20 august 2017, vor putea lua parte la tombola verii, o activare cu totul altfel. Nu degeaba se intituleaza “Promotia cu de toate”, pentru ca PROFI pune la bataie 600 de premii, care mai de care mai traznite: incepand de la un purcelus de lapte sau u [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, va distribui pe piață brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-și astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte și Burn. Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de bău­turi răcoritoare, a lansat o campanie de susținere a co­mer­țului tra­dițional, împărțind flyere în blocurile din Ca­pitală cu me­sajul „Fă-ți cumpărăturile zilnice la magazinul din colț. Cumpără pâine, lapte și Coca-Cola“, informeaza Ziarul Financiar. Reprezentanții Coca-Cola HBC România nu oferă date des­pre vânzările în comerțul tradițional și despre ponderea [...]
GlobalDairyTrade (GDT- Comerțul Mondial cu Produse Lactate) a declarat că produsele lactate ale companiei Land O’Lakes vor fi comercializate online pe platforma online GlobalDairyTrade începând  cu luna Martie 2014, informează Dairy Industries. Participarea Land O’Lakes ca vânzător pe platforma GDT marchează încă o dezvoltare semnificativă a platformei online cu produse lactate, spun reprezentanții GDT. Land O’Lakes este o cooperativă cu [...]
Vânzările cu amănuntul în Europa au crescut în luna ianuarie, marcând un început bun pentru 2014, potrivit cifrelor publicate de Eurostat. Interesant este faptul că acest avans se datorează în principal, cererii pentru produse nealimentare, care au depășit vânzările la produse alimentare și băuturi.  Conform raportului Eurostat,  vânzările cu amănuntul, în ianuarie, au înregistrat o creștere de 1,6%, comparativ cu luna [...]
Tudorel Balta, președintele Asociației producătorilor de băuturi alcoolice "VINROM" il acuza pe ministrul Sănătății, dl. Nicolae Bănicioiu, ca ignoră studiul OMS și rapoartele Comisiei Uniunii Europene referitoare la consumul de alcool din România; 90% din băuturile alcoolice spirtoase consumate sunt țuică, rachiuri și pălincă nefiscalizate. România conform studiului OMS ocupă locul 5 în lume la consumul de alcool pe locuitor, ceea ce [...]
AMRCR anunță numirea lui George Bădescu în funcția de director executiv. Acesta o înlocuiește în funcție pe  Delia Nica, care și-a dat demisia în luna februarie 2016. Înainte de a prelua această poziție, George Bădescu a fost, începând cu 2010, Senior Consultant la Links Associates, agenție de PR și Public Affairs, responsabil de contul  AMRCR. Între 2000 și 2009 a fost Consilier Juridic [...]
In prima jumatate a anului, Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului de firme Agricola Bacau (in care este integrat lantul de productie al carnii de pasare, reteaua de magazine proprii fiind externalizata la finele anului trecut) a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 8%, ajungand in prezent la circa 172,544 mil. lei (fata de 159,649 mil lei in 2013). La nivelul intregului Grup de firme Agricola Bacau se inregistreaza o cifra de afaceri de 296.687 mil lei, cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN