Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României, 80% din bărbații români care obișnuiesc să consume bere sărbătoresc în compania ei și victoria echipei favorite, la finalul unei competiții sportive. Aproape 55% din bărbații români au afirmat că obișnuiesc să consume bere și după ce au petrecut o seară făcând sport cu prietenii, berea ocupând și în acest caz primul loc în rândul băuturilor preferate. În plus, aproape 60% dintre respondenți, întrebați din ce motive optează pentru această băutură, 60% dintre consumatori au afirmat că o aleg pentru că însoțește cel mai bine întâlnirile cu prietenii, afirmând în aproximativ același procent că aleg să consume bere și pentru că o consideră o modalitate de  hidratare a organismului.


Cu zero evaziune fiscală pe lanțul de producție, 76.700 de locuri de muncă create pentru români și un nivel înalt al valorii adăugate, industria berii are o contribuție importantă la economia României. Peste 97% din berea consumată de români este produsă la ei în țară, iar nivelul cumulat al investițiilor membrilor Asociației Berarii României s-a ridicat până în present, la peste 1,25 miliarde euro.  Sectorul berii contribuie cu aproape 60% din totalul accizei colectate la bugetul de stat de pe piața băuturilor alcoolice, iar jumătate din prețul unei beri îl reprezintă taxele virate la bugetul României.

Potrivit unei analize a companiei de consultanță AT Kearney, creșterea accizei la bere în 2013 se estimează că a condus la o diminuare cu 155 milioane lei a încasărilor bugetare provenite din acciză și TVA pentru bere, comparativ cu varianta în care acciza ar fi rămas la nivelul anului precedent. Mai multe,pe www.revista-piata.ro

Alte articole recomandate:

Consumul de ciuperci în România este estimat la un kilogram pe cap de locuitor, în scădere cu 10% în ultimul an și de patru ori mai puțin față de media în Uniunea Europeană, potrivit lui Eugen Băjenaru, președintele Asociației Naționale a Producătorilor de Ciuperci din România. Din datele asociației, în România se produc anual 20.000 de tone de ciuperci, cu o valoare de piață de aproximativ 50 de milioane de euro.Eugen Băjenariu spune că volumul [...]
Recesiunea îndelungată își spune cuvântul. Românii nu își permit să cheltuiască mai mult de 110 euro pentru cadourile de Crăciun, în acest an.  Potrivit unui studiu întocmit de firma de cercetare Ipsos pentru ING Bank, această sumă ne situează sub bulgari și cehi, dar peste polonezi și olandezi. Studiul analizează răspunsurile a peste 12.000 de consumatori din 13 țări, și anume România, Cehia, Austria, Luxemburg, Italia, Spania, Franța, [...]
1% dintre români încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei. Informațiile au fost obținute în urma unui sondaj pe tema conservelor pregătite toamna în România, realizat de Unisol pe platforma online Ivox, în perioada 29 august – 14 septembrie 2014, pe un eșantion de 5.596 [...]
Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]
Conform INSSE, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul de alimente, băuturi și tutun a crescut cu 10,3% ca serie brută și cu 7,6,% în funcție de sezonalitate și numărul de zile lucrătoare în luna ianuarie a lui 2015 comparativ cu luna ianuarie a anului 2014, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS). Vânzările brute au scăzut cu  24,8%, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 3,2%.   Per ansamblu, volumul cifrei de afaceri [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Conform unui studiu recent, "licoarea magică" pe care o bei zilnici spune foarte multe lucruri despre tine. Astfel, cercetătorii susțin că tipul de cafea pe care îl alegem ne poate reflecta personalitatea, informeaza Antena Stars. Dacă preferi cafeaua tip cappuccino află că ești dominant și obsesiv, iar dacă îți place cea cu lapte, e clar! Ești genul de om care face orice pentru a-i mulțumi pe cei din jurul tău. Cei care aleg cafeaua neagră sunt descriși ca fiind direcți. D [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN