Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp.


“In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, proprietarul retelei. Retailerul independent, care detine trei supermarketuri – doua la Pitesti si unul la Topoloveni – nu are in plan o noua deschidere, decat in masura in care vor fi gasite noi spatii de cumparat.


In apropierea noului supermarket Jam, va fi deschis tot luna aceasta, intr-un spatiu inchiriat, un magazin Profi, dar Liviu Ionica spune ca nu se teme de concurenta in conditiile in care supermarketul Jam din Topoloveni este situat, la randul sau, in apropierea unui magazin Lidl.


Compania Ionton Dali Dans, care opereaza supermarketurile Jam, estimeaza, pentru acest an, o crestere a cifrei de afaceri cu minim 15 % fata de 2013, cand a obtinut vanzari de  aproape 25 de milioane de lei. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Kaufland deschide in luna august doua hypermarketuri noi, in Arad si in Capitala – in cartierul Bucurestii Noi. La Arad va fi a doua inaugurare a retelei germane, dupa cea din 2007. In Bucuresti, noua deschidere duce numarul de locatii Kaufland la 7. Aici, retailerul mai are in constructie trei magazine, in zonele Aparatorii Patriei, Tudor Vladimirescu si Brancusi (cartierul Drumul Taberei), toate acestea putand fi inaugurate pana la finalul anului. In plus, in luna octombrie va f [...]
Marile rețele de magazine se apropie de limita expansiunii organice, în condițiile în care, per ansamblu, planurile acestora prevăd tot mai puține inaugurări de la un an la altul. Pe de altă parte, focusul pe preț și intensificarea competiției cer renunțarea la locații neprofitabile, astfel că vom asista în continuare atât la închideri de magazine, cât și la tranzacții noi care vor diminua numărul retailerilor [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Zona rurală a intrat în vizorul lanțurilor internaționale în ultimii ani, rețele precum Carrefour, Mega Image și Profi luptându-se cu micii comercianți români pentru o felie cât mai mare din această piață estimată de ZF la 5-6 mld. euro. Astfel, Carrefour a lansat un format special - Contact - pentru zona rurală, în timp ce alte rețele și-au adaptat formatele existente pentru localitățile de până la 10.000 de locuitori. „În Plopeni a [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Opt companii din România vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importantă expoziție destinată soluțiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom și Pietta Glass Working, au participat la ediția precedentă a târgului. Alte cinci firme - Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig și Romvitrine – participă în premieră, la eveniment. La ediția precedentă a EuroShop din 2011, au expus doar cinci firme din România. Cu o suprafață netă [...]
(Comunicat) GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene sunt: puterea de cumpărare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale și ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN