Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

infoALIMENT MagazinMultinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie.


Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii.


Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice obținute din materii vegetale constituie prioritatea BFA. Creată de șapte dintre cele mai mari multinaționale din lume, și anume Nestle , Danone , Unilever, Coca – Cola , Ford , HJ Heinz, Nike și Procter & Gamble ( P & G ), în asociere cu World Wide Fund for Nature (WWF ), noua organizație are în vedere dezvoltarea de noi tehnologii care vizează folosirea rășinilor obținute din porumb, trestie de zahăr, diferite soiuri de cartofi și alte resturi agricole.


Prin bioplastice, în accepțiunea generală, sunt considerate a fi produse plastice din materii prime regenerabile (prelucrate în produse biodegradabile sau non – biodegradabile), precum și produsele din mase plastice biodegradabile realizate din materii prime regenerabile sau fosilizate.


„Nestle este extrem de interesată de o nouă generație de bioplastic fabricat, de exemplu, plecând de la subproduse agricole sau alimentare, alge sau celuloză. a declarat Anne Roulin , manager de dezvoltare durabilă de la Nestlé . Noua organizație va include experți din industria deșeurilor, mediul academic și societatea civilă pentru a putea astfel dezvolta programe științifice și educaționale de promovare pentru materiale și produse care pot fi fabricate din masele plastice biodegradabile.


Fondată în 1961, WWF este cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. WWF are aproximativ 5 milioane de susținători în toată lumea și o rețea activă în peste 100 de țari.(Mai multe, pe www.agrointel.ro)

Alte articole recomandate:

,,Concursul Național Vin Bag-in-Box” are loc pentru cel de-al doilea an consecutiv, la inițiativa Azoc Star, partenerul oficial Smurfit Kappa Bag-in-Boxpentru Europa de Est (Armenia, Azerbaijan, Bulgaria, Georgia, Moldova si Romania). Concursul va avea loc pe 26 februarie în incinta restuarantului La Mama - Ateneu, strada Strada Episcopiei, nr. 9 din capitală. Potrivit reprezentantului Azoc Star, Cătălin Costiniuc, prima ediție a acestui concurs a [...]
Pentru fabricile de mare capacitate, dar și pentru centrele logistice sau marile lanțuri de retail, productivitatea în zona de paletizare și ambalare a paleților cu produse este determinantă, în rapiditatea transferului de marfă. O soluție o poate reprezenta oferta companiei britanice Marden Edwards. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, [...]
GEA Procomac  a lansat noua sa gamă de sticle PET White&Safe, create special cu o barieră de lumină astfel încât să ofere produsului lactate de înaltă calitate cea mai bună viață la raft combinând cantitatea  de lumină cu cererile de siguranța, informează Dairy Reporter. Această gamă de produse permite procesatorilor de lactate să controleze nivelul de protecție al luminii oferit de ambalaj în funcție de nevoile [...]
Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
Prezentă la a 19-a ediție a INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, în cadrul secțiunii produselor bio, Ferma Heroiu, producător de suc natural de mere și-a prezentat noile ambalaje de 0,3l, 1l și 2l.   ”Anul acesta am venit cu sucuri în ambalaje noi cu capacitatea de 0,3l, 1l și 2l. Până acum sucurile noastre erau comercializate doar în ambalaje de 3l și [...]
Gama de băuturi din sucuri de fructe Cappy, din portofoliul Companiei Coca-Cola se relansează. Schimbarea este reflectată atât la nivelul ambalajului, cât și la nivelul aromelor. Cappy va trece de la ambalajul de carton la sticla PET de 1 litru și va fi disponibil într-o gamă extinsă de arome: portocale, mere, piersici, roșii și pere. Noul ambalaj PET transparent este mai ușor de folosit datorită formei și le oferă consumatorilor posibilitatea de a vedea conținutu [...]
Potrivit DairyReporter, World Packaging Organisation a acordat World Star Awards, premiile care recompensează cele mai eficiente idei puse în practică de industria de ambalaje pentru lactate. Marele premiu, echivalent al Oscarurilor din industria filmulkui, a fost acordat pentru proiectul Tetra Bric Aseptic 1000 Edge, fiind înmânat diviziei Tetra Pak din Italia, acolo de unde a pornit ideea. Premiul al doilea a fost acordat companiei Cadbury, pentru conceptul tehnologic [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN