Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

infoALIMENT MagazinMultinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie.


Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii.


Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice obținute din materii vegetale constituie prioritatea BFA. Creată de șapte dintre cele mai mari multinaționale din lume, și anume Nestle , Danone , Unilever, Coca – Cola , Ford , HJ Heinz, Nike și Procter & Gamble ( P & G ), în asociere cu World Wide Fund for Nature (WWF ), noua organizație are în vedere dezvoltarea de noi tehnologii care vizează folosirea rășinilor obținute din porumb, trestie de zahăr, diferite soiuri de cartofi și alte resturi agricole.


Prin bioplastice, în accepțiunea generală, sunt considerate a fi produse plastice din materii prime regenerabile (prelucrate în produse biodegradabile sau non – biodegradabile), precum și produsele din mase plastice biodegradabile realizate din materii prime regenerabile sau fosilizate.


„Nestle este extrem de interesată de o nouă generație de bioplastic fabricat, de exemplu, plecând de la subproduse agricole sau alimentare, alge sau celuloză. a declarat Anne Roulin , manager de dezvoltare durabilă de la Nestlé . Noua organizație va include experți din industria deșeurilor, mediul academic și societatea civilă pentru a putea astfel dezvolta programe științifice și educaționale de promovare pentru materiale și produse care pot fi fabricate din masele plastice biodegradabile.


Fondată în 1961, WWF este cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. WWF are aproximativ 5 milioane de susținători în toată lumea și o rețea activă în peste 100 de țari.(Mai multe, pe www.agrointel.ro)

Alte articole recomandate:

Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel [...]
Interesul global pentru alimentele congelate a crescut în ultimii ani, ducând la numeroase oportunități de creștere pentru producători. De fapt, firma de cercetare Technavio, care a realizat studiul ”Frozen food packaging-Key considerations for optimising your business”, prezice că piața globală a ambalajelor alimentelor congelate va ajunge la aproape 8 miliarde de euro, în 2019, crescând la un CAGR de aproximativ 5%, până în 2020. [...]
Schimbarea sistemului de etichetare în UE va afecta toate companiile de produse alimentare. Noul regulament de etichetare la produsele alimentare va intra în vigoare la sfârșitul anului viitor. O modificare importantă este reînnoirea etichetării nutriționale, care va deveni obligatorie, prin înlocuirea CZE (Cantitatea Zilnică Estimată) cu RIS (aportul de referință). David Praz, principalul consilier pe probleme de legislație alimentară de l [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]
Etichetarea de origine a cărnii și, mai ales, a produselor din carne, va fi pusă în dezbatere în ziua de 3 iunie, în workshop-ul CARNE-Procesatori, la EXPO-conferința Meat & Milk 2015. După cum am anunțat anterior evenimentul se va desfășura în zilele de 3 și 4 iunie, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Tema va fi analizată sub titlul ”Etichetarea de origine, esecul unei politici la nivel [...]
Utilizând tehnologii avansate, producătorul de ambalaje rigide Ardagh a reușit să producă sticle de 330 mililitri, destinate îmbutelierii tradiționalei băuturi carbonatate Coca – Cola, reducând greutatea acestora până la 190 de grame, informează Agrointel. Noul ambalaj va fi disponibil și pentru îmbutelierea în sticle pentru alte două băuturi produse de Coca-Cola: Sprite și Fanta. Tehnologia avansată de proiectare și intervențiile atente pe durata [...]
Packaging Proff anunță lansarea pe piață a unui nou echipament destinat ambalării în saci a laptelui praf, echipament care beneficiază de mai multe inovații. În fapt, un sistem complex, echipamentul OML BF reușește să elimine pulberea ridicată de pe fundul sacilor la umlerea acestora, fapt care permite, atât o operațiune care elimină pierderile, cât și un mediu de lucru mult mai sigur pentru operator. Specialiștii firmei au [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN