Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

infoALIMENT MagazinMultinaționale din domeniul FMGC (precum Nestlé, Danone, Unilever și Coca-Cola) s-au aliat cu WWF în cadrul unei asociații cu scopul promovării utilizării produselor plastice biodegradabile în industrie.


Bioplastics Feedstock Alliance (BFA) este denumirea noii alianțe create de giganți din industria alimentară și cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii.


Promovarea utilizării, în industrie, de bioplastice obținute din materii vegetale constituie prioritatea BFA. Creată de șapte dintre cele mai mari multinaționale din lume, și anume Nestle , Danone , Unilever, Coca – Cola , Ford , HJ Heinz, Nike și Procter & Gamble ( P & G ), în asociere cu World Wide Fund for Nature (WWF ), noua organizație are în vedere dezvoltarea de noi tehnologii care vizează folosirea rășinilor obținute din porumb, trestie de zahăr, diferite soiuri de cartofi și alte resturi agricole.


Prin bioplastice, în accepțiunea generală, sunt considerate a fi produse plastice din materii prime regenerabile (prelucrate în produse biodegradabile sau non – biodegradabile), precum și produsele din mase plastice biodegradabile realizate din materii prime regenerabile sau fosilizate.


„Nestle este extrem de interesată de o nouă generație de bioplastic fabricat, de exemplu, plecând de la subproduse agricole sau alimentare, alge sau celuloză. a declarat Anne Roulin , manager de dezvoltare durabilă de la Nestlé . Noua organizație va include experți din industria deșeurilor, mediul academic și societatea civilă pentru a putea astfel dezvolta programe științifice și educaționale de promovare pentru materiale și produse care pot fi fabricate din masele plastice biodegradabile.


Fondată în 1961, WWF este cea mai mare organizație internațională independentă care derulează proiecte pentru conservarea naturii. WWF are aproximativ 5 milioane de susținători în toată lumea și o rețea activă în peste 100 de țari.(Mai multe, pe www.agrointel.ro)

Alte articole recomandate:

“Vinul exigențelor” a fost tradus de echipa Propaganda Brand New prin numele de "Egregio", informează comunicatul de presă emis de Propaganda. Conform informațiilor, în ultimii ani, vinurile tinere au revoluționat percepția despre ce înseamnă un vin bun. Preferințele consumatorilor s-au schimbat, iar vinul tânăr a căpătat o atenție deosebită. Astfel, noul brand, creat de Propaganda Brand New pentru Vincon, susține această schimbare de percepție și aduce pe [...]
Caroli Foods a apelat la serviciile companiei AMPRO Design, pentru realizarea noilor ambalaje la mezelurile Sissi, gama de produse din categoria Premium, informeaza Iqads. Echipa care a realizat noul ambalaj a fost formata din: Alexandru Patru – Senior Account Executive, , Lehel Mor – Senior Designer, , Viorica Pintilie – Junior Designer, , Danubiu Birzu – Prepress/DTP. “Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, [...]
Potrivit DairyReporter, World Packaging Organisation a acordat World Star Awards, premiile care recompensează cele mai eficiente idei puse în practică de industria de ambalaje pentru lactate. Marele premiu, echivalent al Oscarurilor din industria filmulkui, a fost acordat pentru proiectul Tetra Bric Aseptic 1000 Edge, fiind înmânat diviziei Tetra Pak din Italia, acolo de unde a pornit ideea. Premiul al doilea a fost acordat companiei Cadbury, pentru conceptul tehnologic [...]
Pe data de 20 martie va avea loc un eveniment dedicate tehnologiilor de îmbuteliere lichide, inclusiv procesarea aseptică, ESL și la presiune înaltă (HPP), informează Dairy Reporter. Evenimentul este găzduit de site-urile BeverageDaily și DairyReporter, iar printre speakeri se numără manageri executivi de la GEA Procomac, Refresco Gerber, Coca- Cola Hellenic, precum și un reprezentant renumit din domeniul academic, Aaron Brody și alți doi consultanț [...]
Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată [...]
Lipsa de candidați dispuși să învețe sau să practice o meserie în România le pune probleme serioase chiar și angajatorilor care și-au automatizat masiv producția, pentru că, în prezent, munca din fabrică a atins un alt nivel - angajatul care odată muta cutii din stânga în dreapta trebuie să învețe să preseteze și să coordoneze roboți industriali, potrivit lui Remus Crăciun, directorul general al Ecopack, producător de ambalaje din carton ondu [...]
Într-un articol publicat de Brandprivat.ro și semnat de domnul Florin Frăsineanu, se analizează atât ultimele campanii publicitare ale companiei Lactag, cât și modul de etichetare sau veridicitatea informațiilor transmise spre consumatori de firma argeșeană. Iată un extras din articol: ”Am semnalat toate acestea intr-un articol publicat in 28 mai 2013 fara ca nimeni din cei mentionati mai sus sa aiba vreun comentariu. Tacere totala si la producator. [...]
După cum se cunoaște, problema etichetării de origine a produselor din carne, precum și a lactatelor, încă nu a fost tranșată. Scandalul continuă, iar vocile sunt împărțite, categoric, în două: unii acceptă, alții sunt total împotrivă. Din prima categorie, fac parte reprezentanții industriilor din țările puternice, cum ar fi Franța, Italia sau Germania. De cealaltă parte, am spune noi, sunt reprezentanții care dau dovadă d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN