Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a înregistrat în luna iunie 2014 cea de a treia lună consecutivă de scădere, în principal ca urmare a scăderii prețurilor la cereale și uleiuri vegetale, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters. FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de prețuri înregistrate de un coș de alimente format din cereale, oleaginoase, lactate, carne și zahăr.


          În luna iunie 2014, acest indice a atins o valoare medie de 206 puncte, în scădere cu 3,8 puncte (sau 1,8%) față de valoarea înregistrată în luna mai. FAO a precizat că indicele prețurilor la cereale a atins în luna iunie  o medie de 196,2 puncte, cu 10,9 puncte (sau 5,2%) mai puțin decât valoarea revizuită de 207 puncte înregistrată în luna mai, în principal din cauza unei scăderi de aproape 7% la grâu și porumb. În cazul prețurilor la uleiuri vegetale, FAO susține că acestea au scăzut cu 2,4% în luna iunie pe fondul scăderii prețurilor la ulei de palmier dar și a așteptărilor privind o recoltă record de soia boabe.


           Separat, FAO și-a îmbunătățit estimările privind producția mondială de cereale înregistrată în 2014, până la nivelul de 2,478 miliarde tone, cu 21,5 milioane tone mai mult decât estimările anterioare. Revizuirea a fost determinată de o prognoză de producție mai favorabilă pentru porumb, cu un procent mai mare decât se estima în luna mai. În ceea ce privește estimările privind recolta mondială de grâu din 2014, FAO mizează pe o producție de 702,7 milioane tone, ușor mai mare decât estimarea din mai, dar cu 1,8% mai mică decât recolta record înregistrată în 2013.Mai multe, pe www.agerpres.ro


 

Alte articole recomandate:

  Florin Botezatu, 26 de ani, un tânăr din Sibiu, care a fost mai mulți ani agent de vânzări în industria alimentară, a reușit în 2012 să pună bazele primului său magazin cu produse tradiționale în care a investit aproximativ 7.000 de euro. Astăzi, firma Eco-Prod Tradi­țio­nal SRL-D (societate cu răspundere limitată-debutant) are două magazine în Sibiu unde comercializează produse tradiționale din carne, brânzeturi, miere, sucuri [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Horia Stoian: Zerul acid, un nou ingredient de la Arla   Potrivit Arla Foods Ingredients (AFI), zerul acid poate fi folosit în producția alimentelor pentru a mări valoarea proteică a acestora. Astfel, excesul de zer acid poate fi utilizat pentru crearea, spre exemplu, a unor băuturi proteice. Carsten Valentin, Director senior al Functional milk protein- Arla Foods Ingredients, explică: „Băuturile cu valori proteice ridicate se bazează în mod tradițional pe lapte, [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.   Conceptul de club [...]
  Mihai Georgescu, directorul general al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, vede o oportunitate de creștere mai mare pentru produsele de impuls, așa cum sunt și brandurile Rom și Măgura, în zona de comerț tradițional pe termen scurt, informeaza ZF. „Infrastructura și demografia României vor face, cel puțin pentru anumite categorii de produse așa cum sunt sunt și ale noastre, cele de impuls, ca ponderea comerțului tradițional să continue să fi [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN