Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul german de retail REWE, care operează lanțul de supermarketuri Billa, ar fi interesat să vândă rețeaua de magazine din România. Retailerul tocmai a vândut magazinele Billa din Italia. 


 


Grupul german REWE, care operează pe plan local lanțul de supermarketuri Billa precum și magazinele tip discounter XXL Mega Discount și Penny Market, ar fi interesat să vândă cele 82 de magazine ce operează sub sigla Billa în România, au declarat pentru ECONOMICA.NET surse din piață. "Noi știam că este de vânzare", au declarat aceleași surse din piața de retail apropiate companiei.


Informația apare în contextul în care Rewe a anunțat săptămâna aceasta vânzarea a 53 de supermarketuri Billa din nordul Italiei către concurentul francez Carrefour. În mod oficial, reprezentanții Billa România susțin că lanțul de magazine cu același nume nu este de vânzare. "Nu există planuri de a vinde rețeaua de magazine BILLA România, acesta informații sunt doar zvonuri", este declarația oficială a reprezentanților. Același mesaj a fost transmis și de către managerul de comunicare al REWE International AG, Theresa Teufel.


Potrivit site-ului specializat retail-fmcg.ro, unul dintre potențialii cumpărători ai lanțului de supermarketuri ar fi fondul de investiții polonez Enterprise Investors (EI), cel care operează în momentul de față lanțul de supermarketuri Profi, pe care l-a achiziționat în martie 2010 de la grupul belgian Louis Delhaize. Tranzacția s-a cifrat la 66 de milioane de euro. Prima tranzacție pe piața de retail a polonezilor de la EI a avut loc însă în 2004, când au cumpărat Artima,  lanț pe care l-au vândut ulterior francezilor de la Carrefour. Oficialii Prodi au infirmat informația potrivit căreia EI va cumpăra Billa.


Billa România a raportat anul trecut o cifră de afaceri de peste 308 milioane de euro și un profit net de 494.000 de euro. Față de 2012, afacerile companiei au crescut cu 7,2%. Retailerul a inaugurat ultimul supermarket al rețelei la finele lunii iunie, la Târgu Mureș. Lanțul BILLA este prezent pe piața din România din februarie 1999, când a deschis primul supermarket din București. Mai multe, pe www.economica.net

Alte articole recomandate:

Brandurile consacrate pierd teren, iar avansul mărcilor private și al produselor ieftine conduce deja la deflație în marile magazine. Prețul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piață de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, o perioadă în care inflația a crescut cu 40%, iar salariile cu 30%, conform unei analize realizate de zf.ro. Într-o economie sugrumată, în care 700.000 de angajați și-au pierdut locul [...]
Vânzările de băuturi spirtoase realizate în sezonul estival pe litoralul românesc ajung la circa 30 mil. euro, iar preferințele și cheltuielile pentru licori tari diferă pe plajele din nord de cele de pe plajele din sud, arată o analiză ZF pe baza informațiilor de la unii dintre cei mai mari jucători din piață. „Aproximativ 5% din totalul vânzărilor anuale de bău­turi spirtoase se realizează pe litoral în perioada sezonului estival“, estimează [...]
Unul dintre punctele centrale ale Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014 l-a reprezentat, cu siguranță, Masa rotundă din finalul celei de-a doua zile a evenimentului, care s-a desfășurat sub genericul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label”. La dezbateri au participat: Laurențiu Rebega-Europarlamentar, membru al Comisiei pentru Agricultură și Industrie Alimentară a Parlamentului European, Claudiu Frânc-Președinte [...]
Lanțul american de fast-food Burger King, care are peste 13.500 de restaurante la nivel mondial și afaceri ce au depășit 1 mld. dolari anul trecut, va trimite în această toamnă o delegație la București pentru a reanaliza piața locală în vederea unei reintrări. Pentru gigantul din industria fast-food care se bate cu McDonald’s, KFC și Subway aceasta ar fi a doua încercare pe piața locală după ce în urmă cu doi ani compania Atlantic Restaurant System, operatorul [...]
Aflat în plină organizare, cel mai important eveniment de profil al anului, Conferința Internațională Meat, Milk&Bread 2014, a reușit deja să adune pe listă participanți de prestigiu din țară și străinătate. Astfel, pentru evenimentul care se va desfășura sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Perteneriat – Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată” și care va avea loc [...]
(Comunicat) Conform datelor Food for Development Office al GrupuluiTetra Laval, în 2013, peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de băuturi în ambalaje Tetra Pak®, distribuite în cadrul programelor de nutriție în școli. Dintre cele 63 de țări în care se distribuie produse alimentare copiilor, 57 de țări au ales laptele. Astfel, Tetra Pak, lider în industria procesării și ambală [...]
Consiliul de administrație al Comcereal Bacău (simbol CMBC) propune acționarilor retragerea de la tranzacționarea valorilor mobiliare de pe Bursa de Valori Bucureși și transformarea societății într-una de tip închis, conform unui convocator transmis BVB, informeaza cotidianul Bursa. La întrunirea adunării generale extraordinare a acționarilor, convocată pentru începutul lunii septembrie, urmează să fie supuse spre aprobare un raport întocmit de un expe [...]
Lanțul de restaurante Subway deschide primul restaurant drive-thru din România, la Sibiu, în parteneriat cu Petrom, acesta fiind al 20-lea restaurant al companiei americane de pe piața locală. Noul restaurant este deschis în cadrul stației Petrom Veștem de la intrarea în orașul Sibiu și este a doua unitate deschisă în oraș și primul de tip drive-through din țară. "Din dorința de a simplifica drumurile clienților noștri și a economisi timpul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN