Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cererea crescută pentru iaurtul cu conținut redus de grăsime și pentru brânza cu conținut redus de sare va crește vânzările in acest an, potrivit Chr. Hansen care raportează o creștere de 10% a veniturilor în Q3, informează Dairy Reporter.


Producătorul de ingrediente Chr. Hansen a declarat că cererea pentru culturi destinate produselor lactate a ajutat firma să aibă 3% creștere în veniturile totale și 10% creștere în Q3.


”Hansen a continuat performanța puternică din Q2 și ne așteptăm la o creștere de 7-8%  a veniturilor”, susține CEO-ul Chr. Hansen, Cees de Jong.


În timp ce cererea pentru culturi pentru iaurt și brânzeturi a contribuit la rezultatele solide ale firmei, Chr. Hansen punctează faptul că încă are parte de provocări în Divizia sa Natural Colors, unde vânzările au scăzut cu 8% după ce au pierdut un client important în America de Sud.

Alte articole recomandate:

ALPMA anunță livrarea unei Linii de producere a branzei telemea, notează DairyIndustries. Linia dispune de vane deschise, cu o capacitate de 400 de litri. Capacitatea maximă de procesare este de 25.000 de litri.Echipamentul are următoarele caracteristici tehnice: -vane mobile dechise de 400 l cu harpe de taiere– jgheab de umplere coagul in forme bloc– forme bloc feta/telemea– inaltator forma bloc– rama de umplere coagul in forme bloc– masa de l [...]
Grecii de la Olympus Diary construiesc la Hălchiu – Brașov o centrală pe biogaz. Potrivit avizului obținut de la Electrica Transilvania Sud, puterea instalată a acesteia urmează să fie de 1,5 MW. Investiția medie într-o astfel de centrală este de trei milioane de euro pentru un MWh, ceea ce înseamnă că grecii ar urma să investească în jur de 4,5 milioane de euro pentru realizarea acestei centrale. Un proiect asemănător mai avea în Brașov compania Carmolimp, [...]
(Autor: Alexandru Peligrad)  La nivel mondial, noile estimări ale producției de orez ale anului indică o creștere de 3,5 milioane tone, față de vechile previziuni, ceea ce se traduce într-o producție mondială de orez nedecorticat de  7,449 milioane tone (4,966 milioane tone de orez decorticat), rezultând o creștere relativ scăzută (+1,1%) față de sezonul 2012, se arată într-un studiu al FAO destinat pieței de gen (FAO Rice Market [...]
 Legumele ecologice românești vor fi comercializate, în premieră, în magazinele retailerului Carrefour din București, începând din prima săptămână după Paște, a declarat președintele Asociației Operatorilor din Agricultura Ecologică - 'Bio-România', Marian Cioceanu.           'În premieră, în luna aprilie, supermarketurile Carrefour vor comercializa legume românești certificat [...]
Sancțiunile rusești asupra produselor alimentare ce provin din Republica Moldova i-a determinat pe producătorii de profil din această țară să se orienteze rapid spre căutarea de piețe externe din alte colțuri ale lumii, vizată fiind și piața românească. La Expoziția internațională INDAGRA 2014, desfășurată în perioada 29 octombrie -2 noiembrie 2014, la București, au participat cu un stand colectiv un grup de 17 [...]
România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Unele hipermarketuri aleg să comercializeze produse de origine germană, spaniolă, tucească, chineză sau italiană. De cealaltă parte, patronatele afirmă că cele mai multe legume disponibile, la ora actuală, pe piață provin din depozitele și din șoproanele producătorilor locali. Aceștia atrag, însă, atenția că fructele românești au ajuns la o treime din consum și riscă să dispară din magazine și piețe în următorii 3-5 ani.   Bottom of Form Fructele și legumele [...]
Intr-un interviu acordat Revistei Piata, Ovidiu Spinu, managerul companiei a declarat că ”Piata din Romania este in continua crestere si dezvoltare. Putem spune ca interesul consumatorilor romani este crescut pentru toata gama de produse La Colline. Prin comparatie, consumatorii din Europa de Vest si continentul nord-american sunt mai buni cunoscatori ale branzeturilor si produselor lactate proaspete de capra. Branzeturile de capra sunt prezentate ca si delicatese in majori [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN