Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute.



Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a crescut cu 6,5% in primele cinci luni ale acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a crescut cu 7,1% in perioada ianuarie-mai 2014 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Per ansamblu, volumului cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut, in luna mai, cu 9,2% ca valoare bruta si cu 10,1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, raportat la luna mai 2013. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

AMRCR anunță numirea lui George Bădescu în funcția de director executiv. Acesta o înlocuiește în funcție pe  Delia Nica, care și-a dat demisia în luna februarie 2016. Înainte de a prelua această poziție, George Bădescu a fost, începând cu 2010, Senior Consultant la Links Associates, agenție de PR și Public Affairs, responsabil de contul  AMRCR. Între 2000 și 2009 a fost Consilier Juridic [...]
  Heidi deține prima poziție printre mărcile de bunuri de larg consum în a căror calitate românii au cea mai mare încredere, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. A doua marcă din clasament este Santal, urmată de Zewa. Pozițiile a patra și a cincea sunt ocupate de Granini și de Bel Vita. Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizează cinci piloni în funcție de care consumatorii [...]
Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu același nume care este condus de Gerbrant de Boer-fost șef al Friesland în România, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 99,6 mil. lei (circa 24 mil. euro) cu aproape 50 de angajați, arată datele de la Ministerul de Finanțe. Vânzările au fost anul trecut în creștere cu 12% pe piața locală, iar compania a raportat profit, noteaza Ziarul financiar. Grupul ungar a intrat în 2009 pe piața din România, iar [...]
Piața bomboanelor pe bază de zahăr (caramele, dropsuri) este dominată de mărci private și branduri de import, astfel că singurul nume românesc aflat în topul celor mai mari zece produse cu cele mai mari vânzări în volum este Silvana, brand al Kandia Dulce, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piață Vektor Marktfors­chung. Cele mai vândute zece produse din cate­goria bomboanelor au împreună o cotă de piață cumulată de 28,4% [...]
Schwarzenegger va câștiga suma de 3 milioane de dolari din filmarea unui simplu clip publicitar pentru berea Bud Light, clip ce va fi difuzat cu ocazia finalei campionatului de fotbal american, Super Bowl, conform publicației New York Post. "Arnold a filmat o serie de reclame în Japonia, dar ele nu au nicio legătură cu piața americană. Faptul că l-au convins să promoveze o marcă de bere reprezintă o reușită majoră pentru reprezentanții brandului Bud Light", a declarat o surs [...]
(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creștere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de 248,743 m [...]
  Primul studiu QUDAL – QUality meDAL in Romania arata ca, in mintea consumatorilor romani, Borsec este apa minerala carbogazoasa nr.1 in ceea ce priveste calitatea, informeaza Magazinul Progresiv. Datorita acestui rezultat, brandul detinut de Romaqua Group are dreptul de a purta statusul QUDAL – No.1 in calitate si medalia de aur QUDAL -TOP QUality meDAL cu maximum cinci stele pentru calitate in categoria apa minerala carbogazoasa. Acesta este primul studiu QUDAL realizat [...]
Patiseriii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care le scoatem acum pe piață [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN