Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile brute.



Cifra de afaceri din comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun, ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a crescut cu 6,5% in primele cinci luni ale acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In functie de valoarea bruta a vanzarilor de alimente, cifra de afaceri a crescut cu 7,1% in perioada ianuarie-mai 2014 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Per ansamblu, volumului cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut, in luna mai, cu 9,2% ca valoare bruta si cu 10,1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, raportat la luna mai 2013. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de bău­turi răcoritoare, a lansat o campanie de susținere a co­mer­țului tra­dițional, împărțind flyere în blocurile din Ca­pitală cu me­sajul „Fă-ți cumpărăturile zilnice la magazinul din colț. Cumpără pâine, lapte și Coca-Cola“, informeaza Ziarul Financiar. Reprezentanții Coca-Cola HBC România nu oferă date des­pre vânzările în comerțul tradițional și despre ponderea [...]
Consumul de paine neagra a ajuns la 7% din valoarea pietei de paine, fiind evaluat la 45 de milioane de euro, iar pentru anul viitor se estimeaza ca va atinge o pondere de 10% din piata, a declarat Aurel Popescu, presedintele patronatului din industria panificatiei Rompan. "In ultimii doi ani s-au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor de paine neagra (paine integrala, graham, de secara sau semialba). Oamenii au inceput sa fie constienti ca aceasta paine face bine organismului si o [...]
Potrivit unui comunicat citat de Iqads, la inceputul acestui an, agentia Ogilvy & Mather România a castigat o categorie noua, proaspat intrata in portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelata, Morarita. Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele. Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac [...]
(Autor: Aura Alexa Ioan)  Din punctul de vedere al ofertei, piața bomboanelor este disputată de producătorii interni consacrați: Kraft Jacobs Suchard - care deține 50% din vânzări ca volum, Excelent și Kandia. O grea lovitură pentru piața bomboanelor vine, însă, de acolo de unde jucătorii nici nu se așteptau: de la Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor. Potrivit studiului ANPC, 35,7% din drajeuri și bomboanele gumate conțin chiar și 10 E-uri! Piața bomboanelor [...]
Românii consumă anual 2,8 miliarde de litri de băuturi răcoritoare și apă minerală îmbuteliată, cu peste 20% mai mult decât în anul 2005, iar consumul per capita a ajuns la aproximativ 150 de litri. După un scurt regres, piața a revenit pe creștere, din 2012, susținută îndeosebi de apa minerală, energizante și ice-tea. Dominația răcoritoarelor cu ”bule” Piața românească a băuturilor răcoritoare are o acoperire [...]
Guma de mestecat Turbo care s-a bucurat de un succes si o popularitate remarcabile la inceputul anilor 90, revine pe piata din Romania prin distribuitorul Romega Food Distribution. Lansarea este marcata printr-o campanie outdoor derulata prin intermediul agentiei independente de comunicare Kepi. Turbo este produsa de catre Progum Corporation, companie cu sediul in Istanbul care are in portofoliu peste 40 de branduri de guma de mestecat. Romega Food Distribution este o firma detinuta de grupul [...]
 Debutul problemelor economice din urmă cu cinci ani a marcat și saltul spectaculos al vânzarilor de covrigi. O afacere mică, de cash, rar fiscalizată, a convins mii de mici întreprinzători și milioane de clienți. Economia își revine însă. Ce vor face covrigul și piața de 160 de milioane de euro care a crescut în jurul lui?„Tatăl meu mi-a dat utilajele și mi-a spus: Încearcă tu mai departe, că eu m-am săturat.” Stelian Iuruc este u [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN